FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Jeroen
Member
Member

Tinkerbelletje schreef:Als je online incheckt mag je inchecken bij een speciale balie bij aankomst op je resort.
Het zou dan dus sneller moeten gaan.
Het werkt prima, wij hebben het vorig jaar ook gedaan :)
Ik zal er komende periode eens naar kijken.
Voor mij hoeft het verder eigenlijk niet sneller te gaan, heb de tijd de 1e dag.
Afbeelding
Tinkerbelletje
Member
Member

@Prins Adam

Ik zie dat jullie vorige trip naar Orlando in Mei was.
Hoe was het toen qua drukte & qua weer?
We zitten er namelijk aan te denken om eind april/begin mei 2016 terug te gaan.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Tinkerbelletje schreef:@Prins Adam

Ik zie dat jullie vorige trip naar Orlando in Mei was.
Hoe was het toen qua drukte & qua weer?
We zitten er namelijk aan te denken om eind april/begin mei 2016 terug te gaan.
Hoi het was warm maar nog wel te doen en de drukt viel over het algemeen best mee hoor!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Myriam23
Member
Member

Hoe kan je het goedkoopst naar WDW?
Ik wil heel graag heen, maar zie met de prijzen die ik tegenkom de bomen door het bos niet meer!
Heeft iemand sites waar je volledige goedkope pakketten kan boeken, of is het goedkoper alles los te boeken?
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator

Myriam23 schreef:Hoe kan je het goedkoopst naar WDW?
Ik wil heel graag heen, maar zie met de prijzen die ik tegenkom de bomen door het bos niet meer!
Heeft iemand sites waar je volledige goedkope pakketten kan boeken, of is het goedkoper alles los te boeken?
Het goedkoopst is je hotel en tickets via de Engelse website te boeken. Je vlucht kan je dan gewoon los reserveren. Ben je echt van plan om te gaan, dan zou ik niet te lang wachten, want tot en met 21okt is er nu nog een erg voordelige actie geldig!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Miss Ariel
Member
Member

die actie met gratis dining plan is helaas niet voor mij weggelegd aangezien ik echt in the little mermaid room in art of animation wil verblijven en ze daar geen actie op doen maar wel een handige site on te bekijken.

iemand tips voor de vluchten te boeken?
hoelang van te voren?
hoeveel tijd voor het overstappen rekenen?
hoe lang ben je zeker onderweg?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Monster-E
Member
Member

Wellicht gewoon eens informeren bij een reisbureau?
Laura
Member
Member

@missariel ligt eraan wanneer je wilt gaan, over het algemeen zijn de tickets buiten de zomermaanden goedkoper. Ik zou gewoon meteen boeken zodra je een datum weet ;-) overstaptijd ligt er net aan of je overstapt en wat er op dat moment beschikbaar is. Meestal houdt een vliegmaatschappij er ook wel rekening mee. Wij heben verschillende dingen mee gemaakt, de ene keer werden de koffers voor ons verplaatst van vliegtuig en dan andere keer moesten we dat zelf doen (en dan is 1,5u tussentijd best krap als je naar de andere kant van een giga vliegveld moet komen).
Vluchttijden kun je op bijvoorbeeld cheaptickets wel zien. Ook afhankelijk van overstap. En vaak moet je al wel 3u van te voren op t vliegveld (in NLD) aanwezig zijn, dus dat telt ook allemaal op ;-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Jeroen
Member
Member

Even een vraag:

In Walt Disney World had ik (dacht ik) ergens gelezen dat je ook Magic Kingdom souvenirs online kunt bestellen. Nu had ik daar een dvd gezien die ik graag nog wilde hebben maar deze ben ik dus vergeten te kopen. Heeft iemand een idee of ze daarmee de gewone online Disney Store bedoelen of dat ze nog een andere mogelijkheid hebben waar je souvenirs kunt bestellen.

Het gaat om deze DVD: Disneyland Resort: Imagineering the Magic (2 DVD Set)
De andere dvd in de serie heb ik al.

Alvast bedankt.
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

kan je niet helpen met je dvd Jeroen maar heb wel eens gehoord dat je geen amerikaanse dvd's in onze europeese dvd spelers kunt afspelen. hopelijk geld het niet voor je gewenste dvd maar wou je het maar eventjes zeggen zodat je er rekening mee kunt houden.

vraagje : als je een park hopper ticket and more hebt kan je dan op 1 dag vb een thema park en water park bezoeken of zijn je bezoeken per dag beperkt tot een aantal? ik heb het over de all in tickets met park hopper and more optie. alvast bedankt
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef: vraagje : als je een park hopper ticket and more hebt kan je dan op 1 dag vb een thema park en water park bezoeken of zijn je bezoeken per dag beperkt tot een aantal? ik heb het over de all in tickets met park hopper and more optie. alvast bedankt
Deze tickets zijn gericht op de VS parken....
De Water Park Fun & More Option, geeft je x aantal keer toegang tot de waterparken en andere dingen in de buurt van WDW. Het aantal keer is afhankelijk van hoelang je ticket geldig is.
The Water Park Fun & More ticket allows you to visit the four main parks (Magic Kingdom® Park, Epcot®, Disney’s Hollywood Studios® and Disney’s Animal Kingdom® Theme Park) for the number of days on your ticket. It also includes the same number of Fun Visits which are admissions to Disney’s Typhoon Lagoon Water Park, Disney’s Blizzard Beach Water Park, DisneyQuest® Indoor Interactive Theme Park, Oak Trails Golf Course and Disney’s Wide World of Sports. So with a 5 day Water Park Fun & More ticket, you’ll get five days at the four main parks and five Fun Visits.

Er zijn andere tickets beschikbaar op de Disneyworld site voor UK gasten (en Europese gasten) Deze zijn geldig voor een aantal dagen 7, 14 of 21. En onbeperkt voor alles inc hopper en waterparken!

REAL Disney 14-Day Ultimate Ticket, ensuring minimum fuss when you arrive at Walt Disney World Resort. There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival.
Unlimited access to all 6 Disney theme parks - Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Hollywood Studios, Disney’s Animal Kingdom Theme Park, Disney’s Blizzard Beach Water Park and Disney’s Typhoon Lagoon Water Park
ESPN Wide World of Sports Complex - a 30 minute slot of play time at PlayStation Pavilion is included
DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park
Disney's Oak Trail Golf Course
One round of mini golf each day of your 14-day Ultimate Ticket at either Disney's Fantasia Gardens Mini Golf Course or Disney’s Winter Summerland Mini Golf Course
Unlimited use of the Disney transportation system.
Use of the FastPass+ system which reduces queing time.
De rechtstreekse link naar de WDW Ultimate tickets vind je hier, deze zijn trouwens goedkoper voor 14 dagen ipv 10 dagen via de VS WDW site!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

dank je voor deze info maar mijn vraag is eigenlijk verkeerd gesteld, sorry.
Als je bv een 10 dagen all in ticket koopt, en je kiest er voor om 1 dag niet naar 1 van de 4 parken te gaan, maar wel naar een waterpark van Disney, verlies je dan ook 1 dag toegang tot de parken? Of wordt dit gewoon afgetrokken van je aantal waterparks and more punten. of hoe gaat dat dan in zn werk?
*Magical Bucketlist*
disneyfan29
Member
Member

Hoi allemaal.

Ik heb een vraag ik wil al erg lang naar walt disney world maar ik weet niet hoe het gaat met de fooienen in het park. Ik weet dat eren verplichte fooi is. Hoe veel is deze dan. Ben je altijd verplicht om dan ook nog een vrijwillige fooi te geven of niet. Welk hotel is erg mooi ik zou dan ongeveer twee weken willen gaan en dan op de vlucht dagen geen entree. Ik wil per dag gewoon een park denk gaan bezoeken. Ik bezit niet over een creditcard hoe zou ik dan het beste kunnen boeken. Ik denk dan hotel en entree via reisbureau en vlucht zelf via internet. Of hebben jullie een andere optie.

Het zou dan gaan als ik ga eind januari 2016 waarschijnlijk. Aan vast bedank disneylan 29
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
calimero
Member
Member

Miss Ariel schreef:dank je voor deze info maar mijn vraag is eigenlijk verkeerd gesteld, sorry.
Als je bv een 10 dagen all in ticket koopt, en je kiest er voor om 1 dag niet naar 1 van de 4 parken te gaan, maar wel naar een waterpark van Disney, verlies je dan ook 1 dag toegang tot de parken? Of wordt dit gewoon afgetrokken van je aantal waterparks and more punten. of hoe gaat dat dan in zn werk?
M

Bezoek aan waterparc of Disney quest gaat af van je aantal x toegang voor waterpers fun and more. Die gaat dus niet af van je toegang tot de 4 parken. Ook als je bv naar Mickey not so scary Halloween of christmas gaat en je komt bv na 15:00 uur bij park dan gebruik je je toegangskaartje voor dat feest. Dan gaat er ook niks af van je gewone toegang aantal. Wij hadden op die manier de laatste dag van onze vak in 2010 toch toegang tot magic Kingdom terwijl we dat niet op gerekend hadden.
Dragy
Moderator
Moderator

disneyfan29 schreef:Hoi allemaal.

Ik heb een vraag ik wil al erg lang naar walt disney world maar ik weet niet hoe het gaat met de fooienen in het park. Ik weet dat eren verplichte fooi is. Hoe veel is deze dan. Ben je altijd verplicht om dan ook nog een vrijwillige fooi te geven of niet. Welk hotel is erg mooi ik zou dan ongeveer twee weken willen gaan en dan op de vlucht dagen geen entree. Ik wil per dag gewoon een park denk gaan bezoeken. Ik bezit niet over een creditcard hoe zou ik dan het beste kunnen boeken. Ik denk dan hotel en entree via reisbureau en vlucht zelf via internet. Of hebben jullie een andere optie.

Het zou dan gaan als ik ga eind januari 2016 waarschijnlijk. Aan vast bedank disneylan 29
Er is inderdaad een verplichte fooi, hoeveel die bedraagt hangt af van wat je besteed hebt en hoe de service was. In WDW regelen ze dit allemaal erg netjes door op de onderkant van je ticket al te zetten hoeveel de fooi bedraagt. Een standaard fooi is 15% en als je alles prima vond, dan geef je 20%. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar wel erg gebruikelijk in Amerika.

Je hebt erg veel keus qua hotel. Het valt eigenlijk gewoon te zien wat jouw smaak is, en vooral ook je budget. Wij sliepen voor onze eerste keer in een All Stars hotel, dit zijn drie resorts van de goedkoopste categorie. En persoonlijk hadden we totaal geen klagen van zo'n hotel. We vonden ze zelfs beter dan de goedkopere categorie (Sante Fe en Cheyenne) in DLP.

Een creditcard zou ik toch wel opteren om een reis te maken naar Amerika. Het gebruik ervan is er namelijk veel groter dan gewoon cash geld. Wij hadden wel nog wat extra cash mee om fooien enzo mee te betalen of kleine aankopen.

Wij hadden ook schrik om alles via internet te boeken, maar eigenlijk hoeft dit totaal niet. Via de Engelse Walt Disney World website krijg je namelijk altijd erg mooie promo's en de beste prijzen. Vaak veel goedkoper dan in een reisbureau. Kijk gewoon eens (vrijblijvend) op hun site wat het je zoal zou kosten. Ook de vlucht is prima te boeken online. Je kan zelfs een pakket vlucht, hotel en entree op de Engelse website boeken. Op onze aanbiedingspagina vind je rechts een banner waar je op deze site terecht komt. Mocht je effectief boeken, gebruik dan zeker onze banner, daarmee steun je namelijk nog het forum ;) .
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”