FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
JulieW
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2014, 16:17

Prins Adam schreefCOLONWij vonden de Magic band alvast heel handig. Geen kaartjes meer zoeken voor toegang en geen kaartjes voor fp.
Ok top, heb al gelezen dat het Dolphin hotel er korting op krijgt!
Toch wel spijtig dat het er niet bij inzit, maar ach het is zoveel handiger inderdaad!
Heb nog een klein vraagje!
Als ik die toegangstickets op een andere site koop kan ik deze dan nog altijd linken aan MyDisneyExpierence account?

Bedankt voor jullie reactie :chesire:
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

marianne schreefCOLONWij zouden graag naar DisneyWorld gaan maar wie niet hoe daar aan te beginnen. Ben eens gaan kijken op Expedia en zie daar staan: 'Disney-Maingate' 'World domein' 'Orlando'.... Disneyland Parijs ken ik als mijn broekzak maar ik weet niet wat ik mij moet voorstellen van DW? Ik ga ervan uit dat er meer dan één park is maar zie het niet echt hoe daaraan te beginnen. Iemand die mij wat wegwijs kan maken?
Wat leuk dat jullie graag naar Walt Disney World willen gaan!
Bekijk onderstaande filmpjes maar eens, dan krijg je misschien een beetje een idee bij Walt Disney World ;)
In de filmpjes worden de verschillende parken, restaurants, resorts en nog veel meer besproken.

Veel kijkplezier! :sorc:
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

JulieW schreefCOLONHeb nog een klein vraagje!
Als ik die toegangstickets op een andere site koop kan ik deze dan nog altijd linken aan MyDisneyExpierence account?

Bedankt voor jullie reactie :chesire:
Als je ze gewoon via de Wdw uk site koopt heb je fp+
http://www.disneyholidays.co.uk/walt-di ... al+Content

Staat erbij
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JulieW
Member
Member
BerichtenCOLON 2

Ik doe maar 4 dagen park dus dan is dat wat duur, moest ik langer gaan (ideetje voor in de toekomst) zou ik dat zeker op die site boeken!
Maar stel dat ik het boek op undercovertourist of attractiontickets kan ik dat dan ook linken aan mijn account? Of gaat dit niet?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

JulieW schreefCOLONIk doe maar 4 dagen park dus dan is dat wat duur, moest ik langer gaan (ideetje voor in de toekomst) zou ik dat zeker op die site boeken!
Maar stel dat ik het boek op undercovertourist of attractiontickets kan ik dat dan ook linken aan mijn account? Of gaat dit niet?
Stuur hen mailtje om te vragen...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Eraan beginnen...

Je moet eerst zelf uitmaken wat je wilt bezoeken alleen WDW of ook nog andere parken of nog meer zelfs!
Een aanrader is zeker Universal Orlando wat ook 2 parken heeft.

WDW zelf bestaat uit 4 parken en 2 waterparken, wil je alles doen met de nodige rust tussenin heb je toch tussen de 10 en 14 dagen nodig. Je kan vluchten boeken en vervoer vanaf het vliegveld Orlando Intl is gratis als je in een WDW hotel slaapt, ook heb je gratis vervoer van je hotel naar de parken en Downtown. En het is allemaal goed geregeld in WDW! Ook nodig want je wandelt niet zomaar van hier naar daar, je hebt vervoer nodig. Wil je graag nog veel meer bezoeken dan WDW heb je ook een auto nodig.

Site waar je makkelijk WDW arrangementen kan boeken is deze: klik hier, je kan via die site ook je vluchten bijboeken vanaf Londen, niet vanuit Belgie of Nederland.

Je kan ook een pakket inc vluchten, hotel en eventueel huurauto boeken via expedia: klik hier je kiest vanwaar je wilt vertrekken en als bestemming Disneyworld, je krijgt meteen een pakketprijs. Voor de vluchten boek je best zo vroeg mogelijk, als je nu bv voor september 2015 boekt is het veel voordeliger dan voor mei 2015!

Voor je hotel kan je kiezen zoals in Disneyland Parijs tussen goedkope, midden en dure klasse er is voor iedereen iets bij. En zelfs bij de goedkoopste daar heb je al een zwembad en airco, dus beter dan Santa Fe!

Je vind de hotels hier

En je kan ook eens gaan kijken naar trip reports uit WDW op ons forum:
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 107&t=1344
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 107&t=1327
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 107&t=1586
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 107&t=1441
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 107&t=1430

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Jawel. De code die achteraan op je ticket staat, ga je moeten ingeven op de website, en wordt ie gelinkt.

Ik had mijn 6-dagen ticket van undercovertourist.
Gebruikers-avatar
JulieW
Member
Member
BerichtenCOLON 2

moorhunhe schreefCOLONJawel. De code die achteraan op je ticket staat, ga je moeten ingeven op de website, en wordt ie gelinkt.

Ok super! Dankuwel!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

JulieW schreefCOLON
moorhunhe schreefCOLONJawel. De code die achteraan op je ticket staat, ga je moeten ingeven op de website, en wordt ie gelinkt.

Ok super! Dankuwel!
Als je boekt via undercovertourist.com, kan het via deze weg... klik hier

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Prins Adam schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLON heb op die expedia.be prijzen opgezocht wel voor augustus/ september 2015 en kom op echt erg goedkope prijzen naar mijn mening uit. vb : KAMERS & PRIJZEN (14 nachten: 13/09/2015 - 27/09/2015)
Totaal: € 2.722,08 (inclusief 2 reizigers)
Reis omvat:
VLUCHT (2 retourtickets) + HOTEL (14 nachten), belastingen & toeslagen

ik vraag me af ofdat iemand ervaringen met deze boekingsite heeft en deze dus betrouwbaar is.
waarmee kan je op deze site betalen?
wanneer boek je het beste alles? heb ergens in januari is het voordeligste gelezen.
als je een Disney hotel boekt krijgt je dan ook gewoon de voordelen zoals fast pass + boeken enzo?
vind het erg goedkoop aangezien ik een opzoeking via de website had gedaan en dit zo'n €2453.76 was
Expedia.be is zeker betrouwbaar! Zal wel zonder tickets zijn, die kun je via de WDW UK site bestellen

Met je boekingsnr kan je denk ik ook wel via de WDW uk site FP en restaurants reserveren hoor https://disneyworld.disney.go.com/plan/, mail anders eens naar expedia met de vraag?

En januari is goedkoopste periode voor vluchten omdat alle maatschappijen dan veel kortingen geven, maar op is op!
bedankt voor deze info!! super dat je vlucht en hotel samen kunt boeken, erg handig!
hebben jullie zelf al via deze website geboekt? hoeveel moet je ongeveer voor bagage rekenen?
zal er eens naar mailen ;)
hoeveel kans heb je nog op vluchten in januari? nog genoeg om een goeie uit te kiezen of zijn het dan al last minutes? heb eens gehoord dat je best 1 jaar van te voren je vlucht al moet boeken
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Ik ben eerst zelf gaan zoeken naar mooie prijzen, maar kwam steeds behoorlijk duur uit.
Later heb ik overal offertes aangevraagd, en de goedkoopste hebben we genomen. Een combi van vlucht, villa en auto voor twee weken.
De entree hebben we daar gedaan, gewoon omdat we niet wisten wat te verwachten, maar dat zou ik de volgende keer anders en op voorhand doen! Via bij http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Suus schreefCOLONIk ben eerst zelf gaan zoeken naar mooie prijzen, maar kwam steeds behoorlijk duur uit.
Later heb ik overal offertes aangevraagd, en de goedkoopste hebben we genomen. Een combi van vlucht, villa en auto voor twee weken.
De entree hebben we daar gedaan, gewoon omdat we niet wisten wat te verwachten, maar dat zou ik de volgende keer anders en op voorhand doen! Via bij http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Eigenlijk kan je zo een pakket ook samenstellen via Expedia, je kan natuurlijk kiezen voor WDW hotel of wat goedkoper in de buurt! En auto kan je er ook bijnemen. Als je alles samen neemt via expedia krijg je ook korting hoor.

Maakte deze week zelf berekening voor 4 personen en via Expedia kwam het 1000 euro goedkoper uit dan apart via WDW VS site + vluchten apart! In een WDW hotel.... En als dat te duur uitkomt kan een niet WDW hotel of villa natuurlijk nog altijd. Kan voor ieder budget, de vluchten zijn het duurste eigenlijk.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Prins Adam schreefCOLONEigenlijk kan je zo een pakket ook samenstellen via Expedia, je kan natuurlijk kiezen voor WDW hotel of wat goedkoper in de buurt! En auto kan je er ook bijnemen. Als je alles samen neemt via expedia krijg je ook korting hoor.

Maakte deze week zelf berekening voor 4 personen en via Expedia kwam het 1000 euro goedkoper uit dan apart via WDW VS site + vluchten apart! In een WDW hotel.... En als dat te duur uitkomt kan een niet WDW hotel of villa natuurlijk nog altijd. Kan voor ieder budget, de vluchten zijn het duurste eigenlijk.
Ja, maar voordeel was waar ik boekte, was 10% aanbetaling, en de rest zes weken voor vertrek.
Kan Expedia ook villa's?? Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken :o :shock:

Expedia kwam voor LA ook beter uit, maar ik heb nu bij dezelfde organisatie geboekt, als mijn Florida vakantie, gewoon puur omdat hun betalingsvoorwaarden wat gunstiger zijn.
En het scheelde uiteindelijk maar nog net geen € 50,- :lol:
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Charlotteke
Member
Member
BerichtenCOLON 47
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2012, 21:55

Mijn wederhelft schrok wel van de prijzen :p we zoudenbinnen een jaar of 2-3 gaan, dus 2 volwassenen, 1 7jarige en een 3-4 jarige, inclusief hotel, tickets, vliegtuig en het goedkoopste meal plan zitten we op ongeveer 5500€
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Charlotteke schreefCOLONMijn wederhelft schrok wel van de prijzen :p we zoudenbinnen een jaar of 2-3 gaan, dus 2 volwassenen, 1 7jarige en een 3-4 jarige, inclusief hotel, tickets, vliegtuig en het goedkoopste meal plan zitten we op ongeveer 5500€
Waarschijnlijk komt er ook dit jaar weer een actie via de UK site waarbij je het Diningplan geatis krijgt bij je boeking. Dit is de afgelopen jaren ook zo geweest. Ik zou tegen die tijd nog eens kijken, dat scheelt al een hoop geld.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar