FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Charlotteke schreef:Mijn wederhelft schrok wel van de prijzen :p we zoudenbinnen een jaar of 2-3 gaan, dus 2 volwassenen, 1 7jarige en een 3-4 jarige, inclusief hotel, tickets, vliegtuig en het goedkoopste meal plan zitten we op ongeveer 5500€
Idd wat Tinkerbell zegt komt bijna elk jaar gratis Meal plan optie, wel voor midden klasse en duurste klasse hotels! En je moet dan in de loop van dit jaar boeken voor volgend jaar!(dus steeds hele tijd vooraf) We melden op het forum zeker wanneer....

Dining pack zou ik niet bijnemen als het niet gratis is hoor, je hebt teveel eten ermee vind ik. En zoveel profijt doe je niet, als je geen zin hebt in die grote desserts elke dag. Je hebt ze dan wel betaald. Als het dining pack gratis is, is dat niet zo erg!

En ja voor 4 personen betaal je voor de vluchten al zeker 2500 euro ongeveer denk ik, kinderen mss wat goedkoper
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Suus
Member
Member

Charlotteke schreef:Mijn wederhelft schrok wel van de prijzen :p we zoudenbinnen een jaar of 2-3 gaan, dus 2 volwassenen, 1 7jarige en een 3-4 jarige, inclusief hotel, tickets, vliegtuig en het goedkoopste meal plan zitten we op ongeveer 5500€
Op zich is dit niet zo heel veel geld toch? Weet niet hoe lang je gaat, maar dat bedrag gedeeld door 4 personen valt uiteindelijk wel mee toch?
Prins Adam schreef:Het blijft per dag wel goedkoper dan Disneyland Parijs reken dat maar eens na....
HELEMAAL MEE EENS!!!! :sorc: :sorc:
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Charlotteke
Member
Member

Das voor 9 nachten :)
Wij betaalden nu voor 2 nachten 3 dagen 536€ voor ons (2 volw, 1 baby en 1 kleuter 4 jaar)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Charlotteke schreef:Das voor 9 nachten :)
Wij betaalden nu voor 2 nachten 3 dagen 536€ voor ons (2 volw, 1 baby en 1 kleuter 4 jaar)
Zonder eten en vluchten...

Afbeelding
Afbeelding
sofie1977
Member
Member

Het is de vlucht die zo'n vakantie duur maakt natuurlijk, dus hoe langer je kan blijven, hoe goedkoper het per dag zal worden...
Charlotteke
Member
Member

Laura
Member
Member

Weet iemand welk nummer ik moet bellen vanuit Nederland voor de Magical Express? Op de invoice staat 0800 1690 730, maar dat pakt ie niet. Ook niet met landcode +44 ervoor (en ook +44800 1690 730 niet).
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
oOKellOo
Member
Member

Ik ga in mei voor de eerste keer naar disney world ( spannend :D ) mijn vliegtuigtickets en ESTA zijn al in orde, ik heb enkel nog de tickets voor WDW zelf nodig. Nu is mijn vraag of ik die nu al kan bestellen of is dit nog te vroeg? ( heb tickets nodig zonder hotel want ik logeer bij een amerikaanse vriendin ) staat er een vervaldatum op? En hoe kan ik dit best doen als ik ook een magic band wil ?
Afbeelding

Volgende uitstapjes:

Afbeelding

Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

oOKellOo schreef:Ik ga in mei voor de eerste keer naar disney world ( spannend :D ) mijn vliegtuigtickets en ESTA zijn al in orde, ik heb enkel nog de tickets voor WDW zelf nodig. Nu is mijn vraag of ik die nu al kan bestellen of is dit nog te vroeg? ( heb tickets nodig zonder hotel want ik logeer bij een amerikaanse vriendin ) staat er een vervaldatum op? En hoe kan ik dit best doen als ik ook een magic band wil ?
Ik zou de tickets nu bestellen want de prijs gaat omhoog in februari, hoelang wil je in de parken zijn?
Als je maar een paar dagen gaat kan je ze bestellen bij undercovertourist. Wil je graag langer (weken) in de parken zijn bestel je ze beter via de UK site van WDW klik hier

Als je in een WDW hotel slaapt krijg je de Magic band bij inchecken, indien niet kan je er eentje kopen in de parken

Afbeelding
Afbeelding
Miss Ariel
Member
Member

heb een vraagje over magic hours in het Magic Kingdom park in september/ oktober.
aangezien er Halloween party zijn die tot laat zijn en enkel met een evenement ticket bezocht kunnen worden, zullen er deze dag geen late magic hours zijn. maar zijn er andere dagen dat dit wel het geval is in deze maanden of doen ze voor magic kingdom enkel vroege magic hours dan?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef:heb een vraagje over magic hours in het Magic Kingdom park in september/ oktober.
aangezien er Halloween party zijn die tot laat zijn en enkel met een evenement ticket bezocht kunnen worden, zullen er deze dag geen late magic hours zijn. maar zijn er andere dagen dat dit wel het geval is in deze maanden of doen ze voor magic kingdom enkel vroege magic hours dan?
Er zijn niet alle dagen halloween party's. Bij ons waren er op zaterdagavond zelfs magische uren tot 3u snachts in oktober. In het begib was dit niet zo aangekondigd maar de laatste weken werden de openingstijden uitgebreid

Afbeelding
Afbeelding
oOKellOo
Member
Member

Prins Adam schreef:
oOKellOo schreef:Ik ga in mei voor de eerste keer naar disney world ( spannend :D ) mijn vliegtuigtickets en ESTA zijn al in orde, ik heb enkel nog de tickets voor WDW zelf nodig. Nu is mijn vraag of ik die nu al kan bestellen of is dit nog te vroeg? ( heb tickets nodig zonder hotel want ik logeer bij een amerikaanse vriendin ) staat er een vervaldatum op? En hoe kan ik dit best doen als ik ook een magic band wil ?
Ik zou de tickets nu bestellen want de prijs gaat omhoog in februari, hoelang wil je in de parken zijn?
Als je maar een paar dagen gaat kan je ze bestellen bij undercovertourist. Wil je graag langer (weken) in de parken zijn bestel je ze beter via de UK site van WDW klik hier

Als je in een WDW hotel slaapt krijg je de Magic band bij inchecken, indien niet kan je er eentje kopen in de parken
bedankt voor de hulp !

ik zou een 8 daags ticket nodig hebben met park hopper optie :) maar ik dacht dat er een vervaldatum opstond en ze dus nog niet kon bestellen voor mei :)
Afbeelding

Volgende uitstapjes:

Afbeelding

Afbeelding
JulieBogaerts1990
Member
Member

Gewoon om even na te vragen. Wij zijn prijzen aan het vergelijken om 9nachten naar WDW te gaan begin oktober. Al op verschillende sites gekeken en kom bij expedia.nl altijd vele goedkoper uit als bij alle andere site's. Zou dit echt kunnen kloppen? Het gaat telkens om een verschil van minimum 400€ per persoon, en zelf vind ik dat precies wat verdacht :p Is expedia dan echt zo goedkoop?
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

JulieBogaerts1990 schreef:Gewoon om even na te vragen. Wij zijn prijzen aan het vergelijken om 9nachten naar WDW te gaan begin oktober. Al op verschillende sites gekeken en kom bij expedia.nl altijd vele goedkoper uit als bij alle andere site's. Zou dit echt kunnen kloppen? Het gaat telkens om een verschil van minimum 400€ per persoon, en zelf vind ik dat precies wat verdacht :p Is expedia dan echt zo goedkoop?
Is het inc vluchten? Expedia geeft extra korting dan. Is wel zonder toegangstickets maar dat wist je wss al.
Vergeet niet onze link te gebruiken dan steun je het forum!
http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Tickets kan je apart bestellen via de wdw uk site, staat ook rechts op onze promo pagina

Afbeelding
Afbeelding
JulieBogaerts1990
Member
Member

Als ik bijvoorbeeld 9n met vlucht wil boeken bij arke of jetair kom ik gemakkelijk aan 1600€. Bij expedia zou dit maar 1060€ voor hetzelfde aantal nachten met vluchten. Zou me dan wel een jaar pas aanschaffen :) aangezien het niet de laatste keer wdw zou zijn ;)
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney World Resort”