Nou dan is de keuze toch snel gemaakt, gewoon via Expedia boeken! Ze zijn zeker betrouwbaar.JulieBogaerts1990 schreef:Als ik bijvoorbeeld 9n met vlucht wil boeken bij arke of jetair kom ik gemakkelijk aan 1600€. Bij expedia zou dit maar 1060€ voor hetzelfde aantal nachten met vluchten. Zou me dan wel een jaar pas aanschaffenaangezien het niet de laatste keer wdw zou zijn
FAQ Walt Disney World.
- Prins Adam
- Beheerder

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- JulieBogaerts1990
- Member

Nu moet ik nog enkel mijn persoonlijke 'thuis' bank kunnen overtuigen 
- Miss Ariel
- Member

dank je wel dan weet ik weer wat meerPrins Adam schreef:Er zijn niet alle dagen halloween party's. Bij ons waren er op zaterdagavond zelfs magische uren tot 3u snachts in oktober. In het begib was dit niet zo aangekondigd maar de laatste weken werden de openingstijden uitgebreidMiss Ariel schreef:heb een vraagje over magic hours in het Magic Kingdom park in september/ oktober.
aangezien er Halloween party zijn die tot laat zijn en enkel met een evenement ticket bezocht kunnen worden, zullen er deze dag geen late magic hours zijn. maar zijn er andere dagen dat dit wel het geval is in deze maanden of doen ze voor magic kingdom enkel vroege magic hours dan?
was dit vlucht + bagage +taks + hotel JulieBogaerts1990?Prins Adam schreef:Nou dan is de keuze toch snel gemaakt, gewoon via Expedia boeken! Ze zijn zeker betrouwbaar.JulieBogaerts1990 schreef:Als ik bijvoorbeeld 9n met vlucht wil boeken bij arke of jetair kom ik gemakkelijk aan 1600€. Bij expedia zou dit maar 1060€ voor hetzelfde aantal nachten met vluchten. Zou me dan wel een jaar pas aanschaffenaangezien het niet de laatste keer wdw zou zijn
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

Bagage is er bij internationale vluchten en hun aansluitingen altijd inbegrepen hoorMiss Ariel schreef: was dit vlucht + bagage +taks + hotel JulieBogaerts1990?

- JulieBogaerts1990
- Member

Inderdaad vlucht (via united airlines) + bagage + taks + hotel ( disney's all star movies resort)
- Prins Adam
- Beheerder

Ik heb zelf net eens vergeleken en als je nu boekt via expedia (klik hier) voor bv. juni, betaal je voor een weekje (hotel+vlucht) 500 euro per persoon meer, dan in oktober. Dat komt omdat de vluchten als je vroeg boekt veel goedkoper zijn! Dus wie wilt gaan naar WDW in oktober ik zou niet te lang wachten!
Om zelf de prijs te berekenen klik je eerst (hier) en dan bovenaan op vlucht+hotel. Je geeft je vertrek luchthaven in en dan als bestemming gewoon Disneyworld.
Tickets kan je apart bijkopen via de WDW uk site: klik hier
Om zelf de prijs te berekenen klik je eerst (hier) en dan bovenaan op vlucht+hotel. Je geeft je vertrek luchthaven in en dan als bestemming gewoon Disneyworld.
Tickets kan je apart bijkopen via de WDW uk site: klik hier

- JulieBogaerts1990
- Member

Kan het bijna niet geloven dat je voor 275£ voor 14!! dagen het park kan binnengaan ö klinkt zo ongeloofwaardig? Voor dit bedrag heb je een weekend in dlp..
- Prins Adam
- Beheerder

Toch is het zo, dat zijn tickets die WDW zelf verkoopt voor UK en Europese gasten! 275 pond=363euro voor 14 dagen en dit is inc alle opties (hopper, waterparken, MyMagic+, FastPass+)JulieBogaerts1990 schreef:Kan het bijna niet geloven dat je voor 275£ voor 14!! dagen het park kan binnengaan ö klinkt zo ongeloofwaardig? Voor dit bedrag heb je een weekend in dlp..
Op de VS site kost zo een ticket met alles erop en aan voor 10 dagen 468 dollar=408euro
Dus 40 euro goedkoper via WDW UK en 14 dagen geldig ipv 10 dagen!
Wel zou de prijs van de tickets midden februari omhoog gaan!
WDW doet per land andere aanbiedingen en deze voor de UK zijn veel interessanter voor ons dan de VS aanbiedingen. DLP doet ook zo per land andere aanbiedingen.

Ik ben in 2000 met mijn vader en mijn broer naar Florida geweest. Nu ben ik ook naar iets van Disney geweest. Een soort Shopping mall. Niet Walt Disney World dus. Er was ook een Bioscoop waar wij "Hollow Man" hebben gezien. Nu weet ik alleen niet meer hoe dit heet. Hebben jullie een idee? Ik dacht iets van Downtown Disney, of Disney Village, maar ik heb eigenlijk geen idee meer.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x
DLC
1999 1x
Down town Disney is dat geweest. Dat word momenteel geheel verbouwd. Is wel gewoon open. Is het uitgaansgedeelte waar je altijd zo in/heen kan.
Hallo allemaal,
Alles is lang een 'ver van mijn bed show' geweest, maar met nog 138 dagen te gaan, begint alles toch griezelig en spannend dichtbij te komen. Veel is al geregeld... Denken we. Maar, dagelijks komen we nog op vragen die de kriebels in mijn buik door onzekerheden toch doen groeien.
Daarom heb ik volgende vragen voor jullie. Het zou fijn zijn als jullie hier een antwoord op weten:
- de disney magical express moeten we reserveren via een telefoonnummer, hoe ver op voorhand moeten we hiervoor bellen om ons luchthaven transport te regelen? En moeten we dan ook meteen het vervoer op het einde van de vakantie door geven?
- in de boeking gegevens staat dat we voorzien worden van MyMagic+ personalised emails, wil dit dan zeggen dat we bij aankomst een MyMagic+ band krijgen per persoon of dat we dit toch nog moeten kopen?
- indien we de MyMagic+ band hebben/kopen, moeten we dan via deze app de fastpass+ vanaf 100 dagen op voorhand bestellen?
- indien we geen MyMagic+ band hebben kunnen we niet op voorhand fastpassen reserveren of wel? Zo ja, hoe? Is dit hetzelfde voor de reservatie van een restaurant?
- in mei gaat het totaalbedrag van onze rekening, krijgen we daarna nog iets toegezonden via post?
- moeten we voor deze twee weken reeds fastpassen op voorhand reserveren of kan het ook tijdens het verblijf?
- wat communicatie met het thuisfront betreft via de smartphone, kan dit gewoon? Of moet er een speciale simkaart aangekocht worden?
Dat was het voorlopig! Sorry hoor, maar het is nieuw voor ons en we hebben nog nooit zo'n verre reis gemaakt. Dus de kriebels in de buik zijn al talrijk aanwezig!
Groetjes!
Alles is lang een 'ver van mijn bed show' geweest, maar met nog 138 dagen te gaan, begint alles toch griezelig en spannend dichtbij te komen. Veel is al geregeld... Denken we. Maar, dagelijks komen we nog op vragen die de kriebels in mijn buik door onzekerheden toch doen groeien.
Daarom heb ik volgende vragen voor jullie. Het zou fijn zijn als jullie hier een antwoord op weten:
- de disney magical express moeten we reserveren via een telefoonnummer, hoe ver op voorhand moeten we hiervoor bellen om ons luchthaven transport te regelen? En moeten we dan ook meteen het vervoer op het einde van de vakantie door geven?
- in de boeking gegevens staat dat we voorzien worden van MyMagic+ personalised emails, wil dit dan zeggen dat we bij aankomst een MyMagic+ band krijgen per persoon of dat we dit toch nog moeten kopen?
- indien we de MyMagic+ band hebben/kopen, moeten we dan via deze app de fastpass+ vanaf 100 dagen op voorhand bestellen?
- indien we geen MyMagic+ band hebben kunnen we niet op voorhand fastpassen reserveren of wel? Zo ja, hoe? Is dit hetzelfde voor de reservatie van een restaurant?
- in mei gaat het totaalbedrag van onze rekening, krijgen we daarna nog iets toegezonden via post?
- moeten we voor deze twee weken reeds fastpassen op voorhand reserveren of kan het ook tijdens het verblijf?
- wat communicatie met het thuisfront betreft via de smartphone, kan dit gewoon? Of moet er een speciale simkaart aangekocht worden?
Dat was het voorlopig! Sorry hoor, maar het is nieuw voor ons en we hebben nog nooit zo'n verre reis gemaakt. Dus de kriebels in de buik zijn al talrijk aanwezig!
Groetjes!
Ik neem aan dat jullie in een Disney Resort zitten, anders kun je namelijk geen gebruik maken van de Magical Express. Dat wil dus ook zeggen dat je je magic band krijgt bij het inchecken. Tip: Check online alvast in, dan kun je bij je resort naar een speciale balie met minimale wachttijd en krijg je snel je magic band.
- Magical Express kun je ook online reserveren. Misschien makkelijker? Dit kan ruim van tevoren. Voor de terugweg hoeft dit niet. Als je je vlucht gegevens vermeld dan krijg je de dag voor vertrek de beruchte envelop aan je kamerdeur te hangen. Hierop staat hoelaat je weer wordt opgehaald.
- Magic Bands zitten inbegrepen bij overnachtingen in een Disney Resort. Krijg je bij het inchecken ( Amerikanen krijgen deze thuisgestuurd ) en is ook de sleutel tot de hotelkamer. Je hoeft deze niet te kopen.
- Fastpassen kun je 60 dagen op voorhand reserveren als je in een Disney Resort slaapt. Dat wil zeggen 60 dagen voor jullie aankomstdag. Dan kun je gelijk voor de hele vakantie fastpassen reserveren. Voor een aantal attracties is dit zeker zo vroeg mogelijk nodig. Toy Story Mania, 7 Dwarfs Mine Train en meet&greet met Anna & Elsa zijn erg snel door de fp+ heen en wees daar dus vroeg bij!
- Zo'n 3 weken voor vertrek krijg je een mooi pakket toegestuurd met alle informatie en papieren voor jullie reis.
- Tijdens jullie verblijf kun je ook terplaatse nog fastpassen regelen. Let wel op dat dan niet alles meer beschikbaar is. Zeker de meest populairse fastpassen zijn dan al vergeven en kun je niet meer regelen. Boek je 3 fastpassen zo vroeg mogelijk. Zodra de 3e fp+ gebruikt is, kun je bij een kiosk in het park een 4e regelen. Vervolgens de 5e, 6e etc. Mocht er geen gunstig tijdstip bij zitten dan kun je hem het beste gewoon reserveren op het tijdstip dat ze aanbieden. Daarna kun je alles nog aanpassen naar een gunstiger tijdstip.
- Overal kun je gebruik maken van de Disney Wifi. Elk resort, elk park en Downtown Disney bied dit aan. Werkt super handig! Alleen tijdens de busritjes van/naar de parken heb je dan geen verbinding. En dan zitten juist alle Amerikanen met hun telefoon te spelen
Vergeet ook vooral niet te genieten van jullie eerste trip! Er komt een hoop bij kijken, maar het is het allemaal meer als waard. Het hele fastpass-systeem werkt fantastisch
- Magical Express kun je ook online reserveren. Misschien makkelijker? Dit kan ruim van tevoren. Voor de terugweg hoeft dit niet. Als je je vlucht gegevens vermeld dan krijg je de dag voor vertrek de beruchte envelop aan je kamerdeur te hangen. Hierop staat hoelaat je weer wordt opgehaald.
- Magic Bands zitten inbegrepen bij overnachtingen in een Disney Resort. Krijg je bij het inchecken ( Amerikanen krijgen deze thuisgestuurd ) en is ook de sleutel tot de hotelkamer. Je hoeft deze niet te kopen.
- Fastpassen kun je 60 dagen op voorhand reserveren als je in een Disney Resort slaapt. Dat wil zeggen 60 dagen voor jullie aankomstdag. Dan kun je gelijk voor de hele vakantie fastpassen reserveren. Voor een aantal attracties is dit zeker zo vroeg mogelijk nodig. Toy Story Mania, 7 Dwarfs Mine Train en meet&greet met Anna & Elsa zijn erg snel door de fp+ heen en wees daar dus vroeg bij!
- Zo'n 3 weken voor vertrek krijg je een mooi pakket toegestuurd met alle informatie en papieren voor jullie reis.
- Tijdens jullie verblijf kun je ook terplaatse nog fastpassen regelen. Let wel op dat dan niet alles meer beschikbaar is. Zeker de meest populairse fastpassen zijn dan al vergeven en kun je niet meer regelen. Boek je 3 fastpassen zo vroeg mogelijk. Zodra de 3e fp+ gebruikt is, kun je bij een kiosk in het park een 4e regelen. Vervolgens de 5e, 6e etc. Mocht er geen gunstig tijdstip bij zitten dan kun je hem het beste gewoon reserveren op het tijdstip dat ze aanbieden. Daarna kun je alles nog aanpassen naar een gunstiger tijdstip.
- Overal kun je gebruik maken van de Disney Wifi. Elk resort, elk park en Downtown Disney bied dit aan. Werkt super handig! Alleen tijdens de busritjes van/naar de parken heb je dan geen verbinding. En dan zitten juist alle Amerikanen met hun telefoon te spelen
Vergeet ook vooral niet te genieten van jullie eerste trip! Er komt een hoop bij kijken, maar het is het allemaal meer als waard. Het hele fastpass-systeem werkt fantastisch
Bedankt voor het antwoord Wezz!
Ja hoor, we zitten in een disney resort. Dus de Magical Express kan via de officiële site gereserveerd worden?
Dit is het enige dat ik kan terug vinden in de reservatiemail:
As a guest staying in a Disney Resort Hotel you are eligible for Disney's Magical Express transfer service which provides FREE transportation from and to Orlando International (MCO). Disney's Magical Express is complimentary but must be specifically requested. Please call our Disney Experts on 0800 169 0730* to book.
Ja hoor, we zitten in een disney resort. Dus de Magical Express kan via de officiële site gereserveerd worden?
Dit is het enige dat ik kan terug vinden in de reservatiemail:
As a guest staying in a Disney Resort Hotel you are eligible for Disney's Magical Express transfer service which provides FREE transportation from and to Orlando International (MCO). Disney's Magical Express is complimentary but must be specifically requested. Please call our Disney Experts on 0800 169 0730* to book.
- PeterPan1988
- Member

Argh... Second thoughts zijn afgrijselijk.
Wij gaan onze huwelijksreis eindigen in WDW (wooeehoee) in Disney's Port Orleans Resort - French Quarter van 26 september tot en met 3 oktober.
Op zich vind ik dat een super idee door het thema en de watertaxi's naar Downtown Disney. Ik blijf het een goed hotel, maar ben beginnen twijfelen. Ik zou onze actie via Walt Disney Travel Company willen omboeken naar Disney’s Animal Kingdom Lodge.
Iemand ervaring met het omboeken via die website? Komen daar veel extra kosten bij? Verlies ik de actie (gratis Dining plan)? Vinden jullie het de moeite voor het verschil tussen de twee hotels en locatie?
God, zoveel vragen dat ik stel. Het valt op dat ik aan het twijfelen ben
Wij gaan onze huwelijksreis eindigen in WDW (wooeehoee) in Disney's Port Orleans Resort - French Quarter van 26 september tot en met 3 oktober.
Op zich vind ik dat een super idee door het thema en de watertaxi's naar Downtown Disney. Ik blijf het een goed hotel, maar ben beginnen twijfelen. Ik zou onze actie via Walt Disney Travel Company willen omboeken naar Disney’s Animal Kingdom Lodge.
Iemand ervaring met het omboeken via die website? Komen daar veel extra kosten bij? Verlies ik de actie (gratis Dining plan)? Vinden jullie het de moeite voor het verschil tussen de twee hotels en locatie?
God, zoveel vragen dat ik stel. Het valt op dat ik aan het twijfelen ben

[/u