nu nog lang aftellen
FAQ Walt Disney World.
Jajajaja!!!
het is geboekt!!!!
nu nog lang aftellen
maar dat heb ik er voor over!
het eten enzo moet ik nog allemaal eens rustig uitpluizen maar we hebben sowieso alle quick service maaltijden. misschien komt er nog een maaltijd of 2-3 via table service ipv quick service. er moeten nog zoveel andere zaken geboekt en bekeken worden. leuke maanden voor de boeg qua voorbereiding dus! bedankt voor alle tips al iedereen 
nu nog lang aftellen
- Prins Adam
- Beheerder

Veeel aftelplezierCecemel schreef:Jajajaja!!!het is geboekt!!!!
![]()
nu nog lang aftellenmaar dat heb ik er voor over!
het eten enzo moet ik nog allemaal eens rustig uitpluizen maar we hebben sowieso alle quick service maaltijden. misschien komt er nog een maaltijd of 2-3 via table service ipv quick service. er moeten nog zoveel andere zaken geboekt en bekeken worden. leuke maanden voor de boeg qua voorbereiding dus! bedankt voor alle tips al iedereen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- boogschutter
- Member

Cecemel schreef:Jajajaja!!!het is geboekt!!!!
![]()
leuk
Ik zet mijn afwezigheid liever niet online op een forum maar het is alleszins nog meer als een jaar geduldboogschutter schreef:Cecemel schreef:Jajajaja!!!het is geboekt!!!!
![]()
leukwanneer gaan jullie ?
- boogschutter
- Member

Veel vluchten hebben net een ruim uur overstaptijd, hoe zit het met je koffers, moet je die zelf ophalen en inchecken op nieuwe vlucht, of worden die door vliegmaatschappij overgezet.
hoeveel overstap tijd heb je nodig je moet oik nog langs douane.
was van plan handbagagekoffers mee te nemen maar hoor op nieuws dat maten veranderen naar 55x 35x 20 cm.
die van mij zijn 55 x40 x 20 cm wat altijd goed was, nooit opgemeten op vliegveld, maar zouden ze daar nu strenger op worden ?.
Zou lullig zijn, afgelopen jaren 2 samsonite gekocht omdat die lang mee gaan
was van plan handbagagekoffers mee te nemen maar hoor op nieuws dat maten veranderen naar 55x 35x 20 cm.
die van mij zijn 55 x40 x 20 cm wat altijd goed was, nooit opgemeten op vliegveld, maar zouden ze daar nu strenger op worden ?.
- Prins Adam
- Beheerder

Quick service kan je zelfs niet reserveren denk ik. Zijn gewoon afhaalmaaltijden...

- Tinkerbelletje
- Member

Wij moesten bij onze overstap in Amerika onze koffers ophalen en daarna weer afgeven bij een speciale transfer band. Dus helemaal opnieuw inchecken hoeft niet. Ik denk wel dat 1 uur overstap tijd echt te weinig is. Zou zeker voor 2 of 2,5 uur gaan. Het kan erg druk zijn bijvoorbeeld bij inmigrations.boogschutter schreef:Veel vluchten hebben net een ruim uur overstaptijd, hoe zit het met je koffers, moet je die zelf ophalen en inchecken op nieuwe vlucht, of worden die door vliegmaatschappij overgezet.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Prins Adam
- Beheerder

Wij hadden met een uur en half ruim genoeg tijd. Er is trouwens een aparte rij voor connecting flights

Wij hadden aan 2 uur niet genoeg. Mochtend niet landen, en daardoor lange rijen bij Immigrations, en dus net op 3 minuten na de vlucht gemist.Tinkerbelletje schreef:Wij moesten bij onze overstap in Amerika onze koffers ophalen en daarna weer afgeven bij een speciale transfer band. Dus helemaal opnieuw inchecken hoeft niet. Ik denk wel dat 1 uur overstap tijd echt te weinig is. Zou zeker voor 2 of 2,5 uur gaan. Het kan erg druk zijn bijvoorbeeld bij inmigrations.boogschutter schreef:Veel vluchten hebben net een ruim uur overstaptijd, hoe zit het met je koffers, moet je die zelf ophalen en inchecken op nieuwe vlucht, of worden die door vliegmaatschappij overgezet.
Koffers is idd ophalen, en afgeven, je moet je koffer 'zelf het land indragen'. Terug is dit niet.
Let op dat je TSA sloten hebt voor je koffer. Deze kunnen ze openmaken zonder beschadigingen te maken.
Onze koffers hebben een verouderd slot, maar heb dus voor iedere koffer een TSA band gekocht. Toch stevig dicht. En houd dus mijn koffer zelf van slot en heb een extra verzekering daardoor met de banden.
(Ik heb bewust een Carlton, die zijn wat flexibeler, hahaha, die deuken wat in, fijn als er mee gegooid wordt).
- Tinkerbelletje
- Member

Het is ook maar net wat je zelf prettig vind denk ik. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om druk/stress te voelen om een volgende vlucht te halen. Als je zelf heel relaxed bent, zal het zeker lukken.. er wordt inderdaad rekening mee gehouden als je een aansluitende vlucht hebt.
Hahaha.... dat zeiden ze bij ons ook, maar goed, we waren voor we iets konden zeggen al omgeboekt voor twee uur later! Prima!!!!!!! Konden we even bijkomen!Tinkerbelletje schreef:Het is ook maar net wat je zelf prettig vind denk ik. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om druk/stress te voelen om een volgende vlucht te halen. Als je zelf heel relaxed bent, zal het zeker lukken.. er wordt inderdaad rekening mee gehouden als je een aansluitende vlucht hebt.
- Tinkerbelletje
- Member

Balen dat het bij jullie misging Suus.. dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Gelukkig hadden ze jullie meteen omgeboekt en kon je na 2 uur bijkomen de reis hervatten.
Ik weet nog dat ik me ook druk maakte om de overstap in Amerika, maar bij ons was het gelukkig erg rustig en waren we ruim op tijd klaar om naar de volgende gate te gaan.
Volgend jaar hebben we een overstap op Frankfurt, zal een hoop stress schelen bij mij denk ik
Ik weet nog dat ik me ook druk maakte om de overstap in Amerika, maar bij ons was het gelukkig erg rustig en waren we ruim op tijd klaar om naar de volgende gate te gaan.
Volgend jaar hebben we een overstap op Frankfurt, zal een hoop stress schelen bij mij denk ik
Service was idd prima!Tinkerbelletje schreef:Volgend jaar hebben we een overstap op Frankfurt, zal een hoop stress schelen bij mij denk ik
En achteraf was het goed, omdat we zo laat aankwamen zaten we meteen in de juiste tijd. Haha.
Daarom wilden we dit keer via Londen, maar kreeg een paar maanden geleden een brief, dat we voor een paar tientjes meer rechtstreeks via KLM konden.
Dus geen overstap dit keer!
- Prins Adam
- Beheerder

Zonder overstap is het makkelijkste maar vanuit Belgie is dit spijtig genoeg niet mogelijk 
Ook als je 2 uur overstap tijd hebt kan je de overstap missen idd. Maar de binnenlandse vluchten in de VS sluiten bijna op elkaar aan en als je door de maatschappij je vlucht mist zetten ze je wel op de volgende vlucht.
Ook als je 2 uur overstap tijd hebt kan je de overstap missen idd. Maar de binnenlandse vluchten in de VS sluiten bijna op elkaar aan en als je door de maatschappij je vlucht mist zetten ze je wel op de volgende vlucht.