Orlando hier ook niet (enkel via Arke wel, dan vlieg je op Sanford), maar ik vlieg nu op LA, dat is wel een rechtstreekse lijndienst.Prins Adam schreefCOLONZonder overstap is het makkelijkste maar vanuit Belgie is dit spijtig genoeg niet mogelijk
Ook als je 2 uur overstap tijd hebt kan je de overstap missen idd. Maar de binnenlandse vluchten in de VS sluiten bijna op elkaar aan en als je door de maatschappij je vlucht mist zetten ze je wel op de volgende vlucht.
FAQ Walt Disney World.
-
merlijntje1983
- Member

- BerichtenCOLON 45
- GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 13:32
Ik ben zo eens aan het rondneuzen voor een reis wdw en een paar dagen universal studio's.
Ik ben nooit zo ver weg geweest en weet allemaal niet zo wat er bij komt kijken en hoe of wat.
Er zijn een aantal vragen die belangrijk zijn voor mij, die ga ik stellen, zijn hier al genoeg mensen geweest in wdw volgens mij.
De vragen:
-waar kan je het beste boeken ( het liefste ook waar ik alles in 1 keer kan boeken)?
-hoelang is het verstandig te gaan om alles goed te zien/doen, we willen excl waterparken, maar inc de 2 universal parken?
-stel je gaat 2 of 3 weken, is en een richtprijs wat het ongeveer kost en wat was je nog kwijt daarnaast ongeveer?
-Welke periode van het jaar is het fijnste om te gaan (minder drukte etc)
-wdw is dat vlakbij universal? En hoe kan je daar komen vanuit wdw?
Alvast bedankt en alle info is welkom, er staat zoveel op internet, maar vaak losse dingen waardoor het een beetje lastig word om alles te overzien.
Ik ben nooit zo ver weg geweest en weet allemaal niet zo wat er bij komt kijken en hoe of wat.
Er zijn een aantal vragen die belangrijk zijn voor mij, die ga ik stellen, zijn hier al genoeg mensen geweest in wdw volgens mij.
De vragen:
-waar kan je het beste boeken ( het liefste ook waar ik alles in 1 keer kan boeken)?
-hoelang is het verstandig te gaan om alles goed te zien/doen, we willen excl waterparken, maar inc de 2 universal parken?
-stel je gaat 2 of 3 weken, is en een richtprijs wat het ongeveer kost en wat was je nog kwijt daarnaast ongeveer?
Alvast bedankt en alle info is welkom, er staat zoveel op internet, maar vaak losse dingen waardoor het een beetje lastig word om alles te overzien.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ik ben zo eens aan het rondneuzen voor een reis wdw en een paar dagen universal studio's.
De vragen:
WDW zelf boek je gewoon best en goedkoopste via de UK site: Klik hier
Alles in 1 keer zal je moeten regelen via reisbureau (maar die gaan het ook allemaal apart moeten doen)
Voor wdw zelf zou ik minimum 7 dagen rekenen, wil je Universal ook doen en en dagje rust soms zijn 14 dagen ideaal denk ik. Je kan dan in WDW bij Alamo een auto huren voor 2 dagen (of je hele verblijf).
In WDW is het vervoer wel goed geregeld en gratis, zelfs vanop Orlando Airport naar je WDW hotel.
Tickets voor universal vind je hier: undercover tourist.
Reken zeker een budget van meer dan 5000 euro inc vluchten voor 2 personen, je kan natuurlijk zoveel uitgeven als je wilt!
De maand mei is goed te doen en september/oktober, de zomermaanden zijn heel warm!
Er zijn bussen of met een huurauto
De vragen:
WDW zelf boek je gewoon best en goedkoopste via de UK site: Klik hier
Alles in 1 keer zal je moeten regelen via reisbureau (maar die gaan het ook allemaal apart moeten doen)
Voor wdw zelf zou ik minimum 7 dagen rekenen, wil je Universal ook doen en en dagje rust soms zijn 14 dagen ideaal denk ik. Je kan dan in WDW bij Alamo een auto huren voor 2 dagen (of je hele verblijf).
In WDW is het vervoer wel goed geregeld en gratis, zelfs vanop Orlando Airport naar je WDW hotel.
Tickets voor universal vind je hier: undercover tourist.
Reken zeker een budget van meer dan 5000 euro inc vluchten voor 2 personen, je kan natuurlijk zoveel uitgeven als je wilt!
De maand mei is goed te doen en september/oktober, de zomermaanden zijn heel warm!
Er zijn bussen of met een huurauto
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Nadat ik wat problemen had met my disney experience is het gelukt om ingelogd te geraken op mijn account en mijn boeking te bekijken. Bij mijn tickets staat: 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker maar bij memory maker zelf staat niets... mensen met ervaring hieromtrent? komt de memory maker nog zichtbaar?
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Bij mij is dat ook zo.
denk dat dat op je magic band staat, of dat je dat daar erop laat zetten ?
denk dat dat op je magic band staat, of dat je dat daar erop laat zetten ?
- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Bij ons staat er ook alleen maar "14-Day Disney's Ultimate Ticket (with Memory Maker for Adult ticket only)"Cecemel schreefCOLONNadat ik wat problemen had met my disney experience is het gelukt om ingelogd te geraken op mijn account en mijn boeking te bekijken. Bij mijn tickets staat: 14 Day Ultimate Ticket with Memory Maker maar bij memory maker zelf staat niets... mensen met ervaring hieromtrent? komt de memory maker nog zichtbaar?
Zal vast wel goed komen denk ik.
Weet niet meer hoe dit de vorige keer bij ons was, weet alleen dat we toen een CD Rom thuis gestuurd kregen waar een voucher inzat die we konden inwisselen in WDW voor een Photopass +
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Dat wasbij ons ook zo,maar dat was dezelfde periode als jullie.
toen kregen we een pas aan lanyard net als nu in dlp.
hadden jullie toen magic bands tinkerbelletje ? Wij niet
- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Ja, wij hadden toen Magic Bands.boogschutter schreefCOLONDat wasbij ons ook zo,maar dat was dezelfde periode als jullie.
Ik kan dus bij ons volgende bezoek meteen mijn oude Magic Band gebruiken.
Al denk ik wel dat ik nog een nieuwe aanschaf
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Natasja1975
- Member

- BerichtenCOLON 26
- GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06
hallooo, wij willen graag in 2017 naar Disney World maar willen natuurlijk alles van te voren goed uitzoeken. Wij hadden in eerste instantie de planning om naar all star movie hotel te gaan bij Disney . Maar nu zien we als we hotels in Orlando pakken het echt wel wat scheelt in prijs. Heeft iemand hier ervaring mee? en hoe zit het dan met vervoer naar de Disney parken? kan iemand hier misschien iets over vertellen?

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Als je geluk hebt is er volgend jaar weer een free dining actie dat scheelt weer in eetkosten.
je kan een auto huren maar dat moet je er dan weer bijtellen en de disneyparkens elke dag zo,n 15 $.
en je kosten van airport naar hotel.
dat is inbegrepen on site.
ik zou tegen de tijd dat prijzen bekend zijn 2 berekeningen maken.
1 onsite met vervoer en free dining in begrepen.
1 offsite met vervoer en eten inbegrepen.
je kan een auto huren maar dat moet je er dan weer bijtellen en de disneyparkens elke dag zo,n 15 $.
en je kosten van airport naar hotel.
dat is inbegrepen on site.
ik zou tegen de tijd dat prijzen bekend zijn 2 berekeningen maken.
1 onsite met vervoer en free dining in begrepen.
1 offsite met vervoer en eten inbegrepen.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
dus op de heen weg moet je je koffer zelf mee nemen en terug afgeven maar terug is dit automatisch?Koffers is idd ophalen, en afgeven, je moet je koffer 'zelf het land indragen'. Terug is dit niet.
kan je op de terugweg ook op minder problemen qua papieren enzo verwachten en minder tijd voor de tussenstop rekenen of absoluut niet? heen zou ik graag 2.5 a 3u hebben
hoe zit het met de overstap in Frankfurt qua vertraging ivm papierwerk etc?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Op terug weg minder papierwerk want je gaat terug europa in.
Ik wil ook graag de vlucht met tussenstop in frankfurt of gatwick.
Welke maand is het beste om Disney world te bezoeken, ik wil in 2017.. De eerste drie weken van februari net voor spring break ( dacht die rustig waren), ben een beetje bang dat als ik in september ga er tornado's kunnen zijn, maar welke opties zijn er nog meer voor rustige dagen? Of is september toch goed?
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
hoe lang kan ik best voor de tussenstop rekenen?boogschutter schreefCOLONOp terug weg minder papierwerk want je gaat terug europa in.
mocht ik via frankfurt vliegen moet ik er dan ook rekening mee houden of niet?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*