Onze tussenstop in Frankfurt is 1 uur en 20 minuten... Ik neem aan dat dit lang genoeg zal zijn anders bieden ze deze vlucht niet zo aan lijkt meMiss Ariel schreef:hoe lang kan ik best voor de tussenstop rekenen?boogschutter schreef:Op terug weg minder papierwerk want je gaat terug europa in.
Ik wil ook graag de vlucht met tussenstop in frankfurt of gatwick.
mocht ik via frankfurt vliegen moet ik er dan ook rekening mee houden of niet?
FAQ Walt Disney World.
- Tinkerbelletje
- Member

DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- boogschutter
- Member

Zo zei ik dat ook tegen mijn zoon, ze bieden toch geen vlucht aan als het niet haalbaar is ?
- Joyce_Belle
- Member

Eerste helft mei of tweede helft september.stitchie schreef:Welke maand is het beste om Disney world te bezoeken, ik wil in 2017.. De eerste drie weken van februari net voor spring break ( dacht die rustig waren), ben een beetje bang dat als ik in september ga er tornado's kunnen zijn, maar welke opties zijn er nog meer voor rustige dagen? Of is september toch goed?
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
- fairy tale
- Member

hey ik heb al hier en daar wat rond gekeken voor een vakantie naar Orlando. waarschijnlijk wordt het geen Disney hotel maar eentje een beetje midden in het gebeid waardoor ik makkelijk naar Disney, sea wold en univursel kan.
nu weet ik alleen niet waar ik het beste de tickets kan bestellen voor Disney world en de andere parken. al gaat het me voornamelijk om Disney. want als ik het via een bepaald reis bureau zou doen krijg ik mijn magic bands pas daar en daar heb ik niet zo veel aan als ik alles wil plannen met fast pass.
zouden jullie me wat tips kunnen geven. (ik ga waarschijnlijk 10 a 12 dagen)
nu weet ik alleen niet waar ik het beste de tickets kan bestellen voor Disney world en de andere parken. al gaat het me voornamelijk om Disney. want als ik het via een bepaald reis bureau zou doen krijg ik mijn magic bands pas daar en daar heb ik niet zo veel aan als ik alles wil plannen met fast pass.
Second star to the right and straight on until morning,
- Prins Adam
- Beheerder

Je kan wdw tickets dan best via de officiële wdw site voor uk bestellen je vind de link hier: Walt Disney World ukfairy tale schreef:hey ik heb al hier en daar wat rond gekeken voor een vakantie naar Orlando. waarschijnlijk wordt het geen Disney hotel maar eentje een beetje midden in het gebeid waardoor ik makkelijk naar Disney, sea wold en univursel kan.
Daar heb je een all in ticket van 14 dagen voor de prijs van 7 dagen
Als je niet in een wdw hotel slaapt moet je ook wel rekening houden met de 15 dollar parking bij de parken
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tinkerbelletje
- Member

Tickets voor Universal & Seaworld kun je ook kopen wij www.attractionticketsdirect.de
- fairy tale
- Member

heel erg bedankt.
- Prins Adam
- Beheerder

fairy tale schreef:hey ik heb al hier en daar wat rond gekeken voor een vakantie naar Orlando. waarschijnlijk wordt het geen Disney hotel maar eentje een beetje midden in het gebeid waardoor ik makkelijk naar Disney, sea wold en univursel kan.
Seaworld, bushgardens, universal tickets vind je ook via undercovertourist, als je alle parken in de buurt wilt bezoeken bestaat er ook een combiticket! (Orlando FlexTicket™ 2015). Wij kochten dit bij ons eerste WDW bezoek ook! Je vind trouwens ons trip report nog hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=52&t=272
Je vind de tickets voor deze parken hier: klik hierTicket Details
Enjoy unlimited admission for 14 consecutive days to:
Aquatica, SeaWorld's Waterpark™
Universal Studios Florida®
Universal's Islands of Adventure®
SeaWorld® Orlando
Wet 'n Wild® Orlando
plus Universal CityWalk® you receive same benefits to Universal CityWalk® as the "Party Pass" does but for 14 (fourteen) consecutive days, not just one! At the Universal CityWalk® venue that would require a party pass you hand over your ticket, they scan it and hand it back. From that point onwards, your 14 days (for Universal CityWalk®, the nightime area) are counting down.
You could visit Universal Studios Florida®, Universal's Islands of Adventure®, SeaWorld® Orlando and Wet 'n Wild® Orlando, Aquatica, SeaWorld's Waterpark™ in one day. Remember you have 14 consecutive days with your ticket.
The 14 days start when you activate the Orlando Flexticket (by entering any of the parks).
You do not need to use the ticket every day to keep it valid, the ticket is valid for 14 consecutive days, regardless of how many times you use it.
Je zegt 10-12 dagen? Ik weet niet of je met 10 dagen alle parken wilt bezoeken in WDW, dan is dit echt te weinig! Enkel WDW is zeker 7 dagen en als je t rustig aan doet 10-12 dagen
Ah en nog een tip, als je de trein van Harry Potter wilt doen in Universal heb je een hopper ticket nodig, want die gaat van het ene park naar het andere

- fairy tale
- Member

ooh als ik je TR zie krijg ik nog meer zin.
ik ga alles nog eens bekijken en berekenen, maar ik wil waarschijnlijk in maart of mei gaan.
en wat de dagen betreft ik ga met iemand die pretparken wel leuk vind maar niet de heletijd er in wilt rond lopen. dus dat wordt nog wat XD want ik wel al die parken zien en het uiterste er uit halen.
ik ga alles nog eens bekijken en berekenen, maar ik wil waarschijnlijk in maart of mei gaan.
en wat de dagen betreft ik ga met iemand die pretparken wel leuk vind maar niet de heletijd er in wilt rond lopen. dus dat wordt nog wat XD want ik wel al die parken zien en het uiterste er uit halen.
-
merlijntje1983
- Member

Prins adam nog 1 vraagje, bedoel je 7 dagen alleen voor het hoofdpark of voor de 4 parken die ik heb aangegeven te willen bezoeken?
Oja en universal studios, 4 dagen genoeg?
Oja en universal studios, 4 dagen genoeg?
- rebeccalll
- Member

Wij zijn er vorig jaar geweest voor t eerst en waren er toen 9 volle dagen.
Dit hadden we ook echt wel nodig.
En hebben toen nog niet eens alles gezien.
Dit hadden we ook echt wel nodig.
En hebben toen nog niet eens alles gezien.
A dream is a wish your heart makes
- boogschutter
- Member

wij zijn 9 dagen geweest dat was genoeg voor de 4wdw parken en een waterpark.
nu gaan we 12 dagen waarvan 1 naar universal studio's
nu gaan we 12 dagen waarvan 1 naar universal studio's
- Tinkerbelletje
- Member

Wij houden 10 dagen aan voor alle Disney Parken (incl. zwemparken) Dit zal toch voor iedereen anders zijn denk ik. De een heeft alles sneller gezien dan de ander 
- Prins Adam
- Beheerder

Hangt er ook al af van of je alle figuren wilt ontmoeten...

Wij rekenen ook altijd 10 dagen voor de 4 Disneyparken, 2 dagen er park en dan de overige 2 dagen de leukste dingen nog een keertje doen...
Universal hebben wij enkel gedaan voor het Harry Potter gedeelte, dus voor ons was 1 dagje daar voldoende.
Hoeveel dagen je best gaat, moet je zelf uitmaken, dat is voor iedereen anders. Wij vinden een maand nog niet genoeg
Universal hebben wij enkel gedaan voor het Harry Potter gedeelte, dus voor ons was 1 dagje daar voldoende.
Hoeveel dagen je best gaat, moet je zelf uitmaken, dat is voor iedereen anders. Wij vinden een maand nog niet genoeg