FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kaatje&Co
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2011, 15:19

Vlucht heb ik apart geboekt, die is in orde.

Overal staat de naam van mijn echtgenoot correct, behalve toen ik mijn boeking linkte aan MDE, toen stond er "John" in plaats van Johan.
Ik denk persoonlijk dat het geen probleem is.

Maar voor die Memory Maker moet ik misschien wel bellen, alleen schiet dat dus niet zo op.
We hebben nog wel een paar maandjes (stuk of 5), maar ja... beetje een controlefreak he! :oops:
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2015, 10:07

dat van die memory maker weet ik ook niet.
wij hebben ook tickets inclusief memory maker maar staat niet op mijn account. heb die vraag hier ook al eens gesteld en anderen hadden dit probleem ook.
volgens mij kan je gewoon in je resort bij het inchecken melden dat je tickets had met memory maker en geven ze jou dan de kaart.
Misschien kan iemand dit bevestigen? Anders mag je zeker laten weten wat de klantendienst tegen jou gezegd heeft, zo weten ik en andere mensen dit ook. wij hebben nog een jaar om het uit te zoeken alleszins dus maak er mij nu ook nog niet druk in. het staat op je boekingsbevestiging dus krijgen zal je het wel doen hoor :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Op uitgeprinte boekibgsbevestiging staat memorymaker erbij.
en op mde, staat memorymaker bij je tickets.
Daar staat 14 day ticket with free memorymaker of zo iets
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik kan me van onze vorige keer WDW herinneren dat we een dvd met voucher thuisgestuurd kregen, maar toen hebben we gewoon voor de Photopass + betaald. Nu zit de Memorymaker gratis bij de tickets en neem ik aan dat we een voucher krijgen bij aankomst als we onze tickets ophalen.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752

Dat wasbij ons ook zo, zat ook dvd met 400fotos bij.
nu krijg je dat niet meer.
of ze zetten het daar bij aankomst op je magic bands, of je krijgt een voucher die je in 1 van de fotowinkels op magic bands laat zetten.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De memorymaker zal op je magic band komen, gewoon ff navragen bij het inchecken denk ik
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Even een vraagje, die hier mss al even gesteld geweest is maar kvind het niet direct terug. Wij zijn van plan om in september 2016 naar wdw te gaan, Disney's all star movie resort. Kwam de vraag in me op, als we nu naar Seaworld of Universal willen, is hier dan ook een shuttle bus voor of moet je dan al een speciale bus boeken? ( ergens gelezen) als je niet met de taxi of gehuurde auto wilt gaan,
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752

moet je zelf een shuttle bestellen.
bij mears ofzo.
wij moeten van mco naar universal en paar dagen later van universal naar wdwhotel , ga ook maar mears nemen, die schijnt goed te zijn.
ongeveer 20 dollar p.p
( exclusief fooi)
een taxi kan ook is blijkbaar iets sneller omdat die alleen jullie oppikt en niet nog langs andere hotels gaat.
maar als het verkeer tegen zit is het duurder.met hoeveel personen ga je.
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

boogschutter schreefCOLONmoet je zelf een shuttle bestellen.
bij mears ofzo.
wij moeten van mco naar universal en paar dagen later van universal naar wdwhotel , ga ook maar mears nemen, die schijnt goed te zijn.
ongeveer 20 dollar p.p
( exclusief fooi)
een taxi kan ook is blijkbaar iets sneller omdat die alleen jullie oppikt en niet nog langs andere hotels gaat.
maar als het verkeer tegen zit is het duurder.met hoeveel personen ga je.
We zouden met z'n 4 gaan. In 2012 zijn we ook al geweest en verbleven we in een holiday inn hotel, was toen ongeveer 40$ enkel van universal naar hotel, komt me net iets te duur uit. Waar kan je die mears shuttle reserveren? Op voorhand of ter plaatse?
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752

Maar nu betaal je 4 x 20 $.
Dus dan kan taxi goedkoper zijn.
je kan dit van te voren op internet boeken.
en anders dag van te voren in lobby hotel vragen( heb ik gelezen ).
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Voor welke attracties is het aan te raden vtv een fastpass te reserveren?
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752

Peterpan, 7 dwarfsmine, meeting anna en elsa in mk.
toystory mania in hs (zijn zo op )
soarin,test track in epcot
dinosaur in ak
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Dankjewel! Dan heb ik nog een vraagje. Wij hebben een Dining plan met table service. Nu zijn er een paar restaurants waar we graag zouden willen gaan eten (be our guest, cinderella royal table). Deze restaurants weet ik dat ze vroeg vtv gereserveerd moeten worden. Maar moet dat voor andere restaurants ook echt al al vroeg? We vinden het niet zo prettig om nu al alles te reserveren en kijken liever als we daar zijn. Of zijn dan alle restaurants table service al vol?
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Het is toch aan te raden om table service van te voren te reserveren. Afzeggen kan altijd. Vooral als je in drukkere periode in wdw bent kunnen de wachttijden voor restaurants oplopen of al vol geboekt zijn. Het is niet leuk om van te voren zo te plannen maar soms ontkom je er niet aan.
Vergeet ook niet dat het in USA net effe anders werkt met reserveren. Als je je meldt op de gereserveerde tijd hoeft je tafel nl nog niet klaar te staan zoals we hier GEWENT zijn. Je krijgt dan een buzzer mee en kan gerust nog effe duren voor je tafel klaar is. Je reservering is zeg maar soort virtuele plek in de rij wachtende soort fast pass.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Reserveren is altijd aan te raden zelfs in dlp dan ben je niet teleurgesteld als er geen plek is.

Hou wel een beetje rekening met parades en shows....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar