FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Oké dank jullie wel! Dan ga ik dat maar alvast een beetje uitzoeken haha
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
monsterdoll
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 13:27

Wij willen heel graag in de meivakantie gaan eten bij het be our guest restaurant. Waar kan ik dit reserveren? (Als het nog lukt)
disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

monsterdoll schreefCOLONWij willen heel graag in de meivakantie gaan eten bij het be our guest restaurant. Waar kan ik dit reserveren? (Als het nog lukt)
Ik denk dat je dit wel kan doen via de onderstaande site !

https://disneyworld.disney.go.com/dinin ... estaurant/
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Wij zouden onze WDW tickets kopen via de engelse site. Overnachten niet in een WDW resort maar een holiday inn, is het dan mogelijk om een Magic Band aan te kopen en toch te koppelen aan onze gewone inkom ticketten? Want lees overal iets anders.. Magic band kan je al niet laten verzenden buiten de US maar daar vinden we wel een oplossing voor bij onze Amerikaanse vrienden, maar kunnen we die dan wel koppelen aan ons Disney Expirience Acount en Magic Bands?
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Jahoor, dit kan gewoon.
Ik heb nog een Magic Band van een eerder bezoek aan WDW en heb mijn gekochte ticket van de UK site er gewoon aan kunnen koppelen.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2015, 10:07

Wat ik me eigenlijk al heb afgevraagd: toen ik enkele maanden geleden onze trip voor volgend jaar heb vastgelegd was er nergens de mogelijkheid tot het nemen van een annulatieverzekering (je moet maar eens iets voorhebben). hoe zit het dan eigenlijk juist? moet je dan de hele reis toch nog betalen? sluiten jullie altijd een privéverzekering af? uiteraard hoop ik niet dat dit voorkomt maar je weet toch nooit?
Afbeelding
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Ik denk dat je dan zelf voor een annuleringsverzekering moet zorgen.
Ik weet wel als wij gaan boeken naar DisneyWorld, dat ik een goede reis- en annuleringsverzekering afsluit!! :D Mijn ouders sloten ook altijd een annuleringsverzekering af. 1 keer waren ze 't vergeten..... En mijn opa overleed. Nou was het "slechts" een weekje in eigen land, maar toch zonde van het geld.
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik zou er wel even achteraan gaan, want vaak is het zo dat je binnen 2 weken na het boeken van je reis je annuleringsverzekering ook moet afsluiten.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Cecemel schreefCOLONWat ik me eigenlijk al heb afgevraagd: toen ik enkele maanden geleden onze trip voor volgend jaar heb vastgelegd was er nergens de mogelijkheid tot het nemen van een annulatieverzekering (je moet maar eens iets voorhebben). hoe zit het dan eigenlijk juist? moet je dan de hele reis toch nog betalen? sluiten jullie altijd een privéverzekering af? uiteraard hoop ik niet dat dit voorkomt maar je weet toch nooit?
Wij hebben zelf een jaarlijkse verzekering: https://www.ethias.be/part/nl/annulatieverzekering.html

Je moet deze wel afsluiten voor je boekt....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26

Ik dacht dat er standaard een verzekering in zat. Niet dus. Ik ga sowieso informeren voor een verzekering nog. Nu gaat de grootste som er wel pas in augustus af dus als ik overstap naar een visa gold kaart ben ik vermoedelijk wel gedekt voor de grote sloef. Voorschot was maar 200 pond. Dit is plan B :) hopelijk is het toch niet nodig! :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Cecemel schreefCOLONIk dacht dat er standaard een verzekering in zat. Niet dus. Ik ga sowieso informeren voor een verzekering nog. Nu gaat de grootste som er wel pas in augustus af dus als ik overstap naar een visa gold kaart ben ik vermoedelijk wel gedekt voor de grote sloef. Voorschot was maar 200 pond. Dit is plan B :) hopelijk is het toch niet nodig! :)
In 2011 hebben wij alles moeten annuleren en en alles terug gekregen. Vooral voor vliegtuigtickets is de verzekering aan te raden want eenmaal geboekt kan je niks terugkrijgen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

Annuleringsverzekering moet je binnen 2 weken na boeken al hebben afgesloten. Dit om te voorkomen dat mensen pas een annuleringsverzekering gaan nemen op het moment dat ze 'm nodig hebben.
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26

Ik heb een mail naar mijn bank gestuurd. Op hun infofiche staat namelijk bij de annuleringsvoorwaarden Visa gold:
Betaling van de kosten die ten laste blijven van de verzekerde, veroorzaakt door de annulering, onderbreking of wijziging van een reis in geval van ziekte, ongeval of overlijden op voorwaarde dat de verblijfkosten voor ten minsten 70% betaald zijn met de verzekerde kaart.

Als ik het goed begrijp kan ik dus nog naar Visa Gold omschakelen voor het gedeelte dat we in augustus moeten betalen (de grootste sloef) zodat de hele reis toch gedekt is. Het voorschot van 200 pond was namelijk zo laag dat er nog meer dan 70% openstaand saldo is.
Afbeelding
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

Zoals ik het lees, is het dan enkel voor 1 persoon gedekt, ml de kaarthouder.

Maar goed, daar ben ik niet zeker van. Even antwoord van de bank afwachten, dan weet je het zeker.
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26

Iejoortje schreefCOLONZoals ik het lees, is het dan enkel voor 1 persoon gedekt, ml de kaarthouder.

Maar goed, daar ben ik niet zeker van. Even antwoord van de bank afwachten, dan weet je het zeker.
In de voorwaarden staat wel dat dit voor de hele familie is. Dus ook mijn partner is gedekt. Weet wel niet of het bevriend koppel dat meegaat ook gedekt is maar ik heb dit ook even nagevraagd. Afwachten :)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar