FAQ Walt Disney World.
Happy! Vliegtickets zijn gekocht. Weer een vinkje kunnen zetten op to do list. Is united geworden via duitsland. En terug overstap in washington.
- boogschutter
- Member

ook maar alvast parking zaventem gereserveerd.
kreeg van de week de kampioen binnen, magazine van anwb waarin een stuk stond over parkings luchthavens.
ik dacht oh ja niet vergeten, dus maar gelijk gedaan, weer wat geregeld
kreeg van de week de kampioen binnen, magazine van anwb waarin een stuk stond over parkings luchthavens.
ik dacht oh ja niet vergeten, dus maar gelijk gedaan, weer wat geregeld
- boogschutter
- Member

iemand ervaring met geboekte reizen verplaatsen ?
ik heb vorig jaar geboekt en gekeken naar schoolvakanties zuiden, dus zeeland, brabant, limburg.
nu zou oudste als hij slaagt voor havo dit jaar een hbo opleiding in breda doen, wat hij tijdens boeken nog niet wist.
maar ook al valt dit onder zuiden, introductieweek begint 22 aug, en wij vertrekken 20 aug tot 3 sept.
eerste lesweek 29 aug
dus of ik moet oudste niet mee laten gaan.
of vakantie zeker een week opschuiven en dan maar wat korter gaan als 2 weken.
zit je wel nog in de drukte van de zomer maar ja.
ik heb geboekt aan actie free dining, als je datums verzet ben je dt dan kwijt ?
ik heb vorig jaar geboekt en gekeken naar schoolvakanties zuiden, dus zeeland, brabant, limburg.
nu zou oudste als hij slaagt voor havo dit jaar een hbo opleiding in breda doen, wat hij tijdens boeken nog niet wist.
maar ook al valt dit onder zuiden, introductieweek begint 22 aug, en wij vertrekken 20 aug tot 3 sept.
eerste lesweek 29 aug
ik heb geboekt aan actie free dining, als je datums verzet ben je dt dan kwijt ?
- Prins Adam
- Beheerder

In dlp krijg je de nieuwe voor waarden als je datum verplaatst. Weet niet of het in uk ook is maar de kans zit er dus in. Je zal met hen moeten contact opnemen hierover.... mss doen ze niet moeilijk.boogschutter schreef:iemand ervaring met geboekte reizen verplaatsen ?
eerste lesweek 29 aug
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- boogschutter
- Member

de vlucht verplaatsen kost niet weinig.
zou als optie , in ergste geval, oudste geen 2 weken maar 1 week laten blijven, dan blijft het voor mij en jongste zelfde datum, dan blijft hotel hetzelfde, dan is het alleen voor 1 persoon terugvlucht een week eerder.
hij is dan 18 dus kan gewoon alleen vliegen.
maar we gaan ook even navragen hoe het met opleiding zit, want bij avans staat jaarrooster maar bijkbaar begint elke opleiding anders.
volgende maand gaat hij dag proefdraaien , dan kan hij het vragen .
maar ja je baalt wel als je het leest op internet en je hebt een dure vakantie geboekt.
ook als is voor hem retourvlucht veranderen paar 100 €, is waarschijnlijk goedkoopste optie voor 1 persoon.
bedankt voor het meedenken igg
zou als optie , in ergste geval, oudste geen 2 weken maar 1 week laten blijven, dan blijft het voor mij en jongste zelfde datum, dan blijft hotel hetzelfde, dan is het alleen voor 1 persoon terugvlucht een week eerder.
hij is dan 18 dus kan gewoon alleen vliegen.
maar we gaan ook even navragen hoe het met opleiding zit, want bij avans staat jaarrooster maar bijkbaar begint elke opleiding anders.
volgende maand gaat hij dag proefdraaien , dan kan hij het vragen .
maar ja je baalt wel als je het leest op internet en je hebt een dure vakantie geboekt.
ook als is voor hem retourvlucht veranderen paar 100 €, is waarschijnlijk goedkoopste optie voor 1 persoon.
bedankt voor het meedenken igg
- Hardstyle_Unicorn
- Member

Hoi,
Mijn partner en ikzelf zijn aan het bekijken om in de nabije toekomst naar wdw te gaan. We weten eigenlijk niet zo goed waar te beginnen, en welke belangrijke zaken we zeker niet mogen vergeten?? hebben jullie enkele tips ivm ziekteverzekering, bagage vliegtuigmaatschapijen, enz..?
Alvast bedankt!
Mijn partner en ikzelf zijn aan het bekijken om in de nabije toekomst naar wdw te gaan. We weten eigenlijk niet zo goed waar te beginnen, en welke belangrijke zaken we zeker niet mogen vergeten?? hebben jullie enkele tips ivm ziekteverzekering, bagage vliegtuigmaatschapijen, enz..?
Alvast bedankt!
- D-Tekenaar
- Member

Voor tips rond eender welk bezoek aan één van de Disney Parken ben je hier zeker op de juiste plaats !
Ik ben er zeker van dat er enkele leden je maar al te graag een stapje vooruit helpen .
Ohja en welkom op Café Mickey
Ik ben er zeker van dat er enkele leden je maar al te graag een stapje vooruit helpen .
Ohja en welkom op Café Mickey
- LittleDeer
- Member

- D-Tekenaar
- Member

LittleDeer schreef:Kan je ergens online je tickets voor het park van te voren kopen, los van de hotels. (evt aanbiedingen?/betrouwbaar)
Heb je al gekeken op de promotie pagina van Café Mickey ?
Hier is een gedeelte van Walt Disney World .
Misschien vind je hier al iets
http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
- LittleDeer
- Member

Dank je wel, ik ga meteen kijkenD-Tekenaar schreef:LittleDeer schreef:Kan je ergens online je tickets voor het park van te voren kopen, los van de hotels. (evt aanbiedingen?/betrouwbaar)
Heb je al gekeken op de promotie pagina van Café Mickey ?
Hier is een gedeelte van Walt Disney World .
Misschien vind je hier al iets![]()
http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
- boogschutter
- Member

Weet iemand of je in universal en wdw een go pro camera of soortgelijks mag gebruiken tijdens rides.
Puberzonen lijkt het wel cool zulke dingen te filmen
Edit Dragy: verplaatst
Puberzonen lijkt het wel cool zulke dingen te filmen
- boogschutter
- Member

tuurlijk hebben wij dit weer.
vandaag is onze 180 dagen grens. dus zou via mde restaurants kunnen reserveren vanaf 6.00 vanmorgen.
NOT!!!.
datums gaan niet verder dan 21 aug, en ik zou vanaf 22 aug 10 dagen moeten kunnen reserveren.
ingelogd op mde, alle gegevens staan er in.
Doe ik iets fout, tijdslot zou dan dan toch moeten openen.
er staat op mde ook dat het vandaag 180 dagen is.
ik had het van te voren al gezegd, zal bij ons wel weer fout gaan.
moet ik vanavond weer bellen en hopen dat alle restaurants er nog zijn.
hopelijk gaat het met fp's over paar maanden wel goed, want daar kan je niet voor bellen
vandaag is onze 180 dagen grens. dus zou via mde restaurants kunnen reserveren vanaf 6.00 vanmorgen.
NOT!!!.
datums gaan niet verder dan 21 aug, en ik zou vanaf 22 aug 10 dagen moeten kunnen reserveren.
ingelogd op mde, alle gegevens staan er in.
Doe ik iets fout, tijdslot zou dan dan toch moeten openen.
er staat op mde ook dat het vandaag 180 dagen is.
ik had het van te voren al gezegd, zal bij ons wel weer fout gaan.
moet ik vanavond weer bellen en hopen dat alle restaurants er nog zijn.
hopelijk gaat het met fp's over paar maanden wel goed, want daar kan je niet voor bellen
- Tinkerbelletje
- Member

Volgens mij kun je dat pas vanaf 12.00 u Nederlandse tijd (6.00 Amerikaanse tijd) Zo was dat bij ons in ieder geval wel.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016

[/u