Na zo'n leuke vakantie meteen de schoolbanken in kruipen zal wel wat minder zijnPrins Adam schreefCOLONAls je vast zit aan data zal september ook wel meevallenDisneyLover schreefCOLONOk, maar dat is het enige nadeel? Want ik studeer nog dus kan niet zo maar 14 dagen missenPrins Adam schreefCOLONWij zijn eens in oktober geweest en weer was toen perfect. Denk dat september nog wat te warm kan zijn? Je zit er in heel ander klimaat als wat wij gewoon zijn.En hoge school start pas 3 week van september dus zou net uitkomen
FAQ Walt Disney World.
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2015, 20:04
"Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it" - Merida
★ Al 27 Disneyland Parijs bezoeken achter de rug en eerste keer WDW 2017! ★

Even een vraagje, ik heb nu mijn totale package gekoppeld in mijn disney experience, alleen ik zie niet in mijn app mijn hotel maar wel de tickets.. Is dit normaal?
Want als ik probeer mijn package te linken zegt die dat die al gelinkt is met mijn account en dat klopt ook wel, alleen zie ik op de app niet mijn hotel en op de website van my disney experience niet mijn memorymaker.
Ik weet dat ik nog lang moet wachten maar heb het liefst alles al werkend voor dat er zo iets misgaat hihi (neurotisch)
Want als ik probeer mijn package te linken zegt die dat die al gelinkt is met mijn account en dat klopt ook wel, alleen zie ik op de app niet mijn hotel en op de website van my disney experience niet mijn memorymaker.
Ik weet dat ik nog lang moet wachten maar heb het liefst alles al werkend voor dat er zo iets misgaat hihi (neurotisch)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Heb je al lang geleden geboekt? Het duurt even voor alles erin staat.stitchie schreefCOLONEven een vraagje, ik heb nu mijn totale package gekoppeld in mijn disney experience, alleen ik zie niet in mijn app mijn hotel maar wel de tickets.. Is dit normaal?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Stitchie kijk je op telefoon of laptop?
Disneylover.je kan 3 fp reserveren online.als je tijd ingeeft voor nr 1. Kan die tijd niet overlappen met nr.2.dus je kan niet per ongeluk zelfde tijd boeken.
je weet al eerder wat je tijden zijn van restaurants.dus voor jezelf rekening mee houden dat je 1,5 uur uittrekt voor eten.en eventueel nog naar attractie lopen.
je hebt een uur de tijd voor fp.in dlp maar half uur.
werkt echt heel simpel.
maak van te voren lijst met welke fp je echt graag wil.
sommige zoals de frozen ride. 7 dwarfs train toy story mania zijn snel weg.probeer die eerst.
als je in wdw bent en je hebt je 3 fo gebruikt.kan je op mde app kijken of er die dag nog vrije fp zijn en reserveren met mobiel.
Sept.is ideaal.rustiger na vakantie.iets minder warm als in zomer.maar nog wel goed weer net kans op regen.
halloweenseizoen is heel leuk.je kan misschien tickets voor mnsshp kopen.
De eerst dit jaar begint 2 sept.jammer genoeg vliegen wij die dag rerug naar huis
Disneylover.je kan 3 fp reserveren online.als je tijd ingeeft voor nr 1. Kan die tijd niet overlappen met nr.2.dus je kan niet per ongeluk zelfde tijd boeken.
je weet al eerder wat je tijden zijn van restaurants.dus voor jezelf rekening mee houden dat je 1,5 uur uittrekt voor eten.en eventueel nog naar attractie lopen.
werkt echt heel simpel.
sommige zoals de frozen ride. 7 dwarfs train toy story mania zijn snel weg.probeer die eerst.
als je in wdw bent en je hebt je 3 fo gebruikt.kan je op mde app kijken of er die dag nog vrije fp zijn en reserveren met mobiel.
Sept.is ideaal.rustiger na vakantie.iets minder warm als in zomer.maar nog wel goed weer net kans op regen.
De eerst dit jaar begint 2 sept.jammer genoeg vliegen wij die dag rerug naar huis
Alletwee, op mijn pc heb ik alles gelinked en op de app wil ik gewoon zodadelijk de fastpasses doen.
Op de site van disney zie ik mijn hotel, kaartjes en magicband, maar geen magicmaker
Op de app mijn kaartjes,magicmaker, magicband (wordt doorgelinkt) maar niet mijn hotel
Op de site van disney zie ik mijn hotel, kaartjes en magicband, maar geen magicmaker
Op de app mijn kaartjes,magicmaker, magicband (wordt doorgelinkt) maar niet mijn hotel
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Ik heb al vaker gelezen dat er via app op mobiel vaker fouten zijn.
ik heb daarom alle adr en fp via laptop gedaan.
mij memorymaker staat bij mijn ticket.niet als losse memorymaker.maar dat zal zijn omdat het via uksite aan de tickets gekoppeld is.free memorymaker.en dat straks op magic band.
als je het niet vertrouwd kan je voor alle zekerheid mailen of bellen.
ik heb daarom alle adr en fp via laptop gedaan.
mij memorymaker staat bij mijn ticket.niet als losse memorymaker.maar dat zal zijn omdat het via uksite aan de tickets gekoppeld is.free memorymaker.en dat straks op magic band.
als je het niet vertrouwd kan je voor alle zekerheid mailen of bellen.
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Ok nu wordt het al wat duidelijker! Die FP, heb je er dan 3 per dag voor elke persoon en kan je deze dan al voor 14 dagen vastleggen online? En die MNSSHP kan je die ter plekke daar kopen of kan dan ook nu al eenmaal je geboekt hebt? Dankje voor de hulp!!boogschutter schreefCOLONStitchie kijk je op telefoon of laptop?
werkt echt heel simpel.

die kan je online rond de tijd van februari maart kopen, ik ga ze ook dan kopen voor 2017
Ja 60 dagenvan te voren, elke dag 3 en nadat je die 3 hebt gebruikt mag je de volgende boeken in het park.
je mag en het is zelfs aan te raden om alle fastpasses vooraf te boeken net als de restaurants die 6 maanden van te voren kunnen gereserveerd worden. En als je meer info wilt zal ik je het boek the unofficial guide to Disney 2017 aanraden
Ja 60 dagenvan te voren, elke dag 3 en nadat je die 3 hebt gebruikt mag je de volgende boeken in het park.
je mag en het is zelfs aan te raden om alle fastpasses vooraf te boeken net als de restaurants die 6 maanden van te voren kunnen gereserveerd worden. En als je meer info wilt zal ik je het boek the unofficial guide to Disney 2017 aanraden
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Sommige fp en restaurants zijn de eerste dag dat je kan boeken al meteen volzet
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
dat boek is idd een aanrader!! heel veel handige info!stitchie schreefCOLONdie kan je online rond de tijd van februari maart kopen, ik ga ze ook dan kopen voor 2017
inderdaad! maar als je wat later in je trip probeert heb je meestal nog kansPrins Adam schreefCOLONSommige fp en restaurants zijn de eerste dag dat je kan boeken al meteen volzet
dus probeer de meest populaire restaurants of FP+ wat later in te plannen mocht je deze niet voor je eerste dagen geboekt krijgen want dit probeert iedereen
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
Die guide heb ik ook.van dit jaar.
staat heel veel in.leuk om te lezen.
staat heel veel in.leuk om te lezen.
- DisneyLover
- Member

- BerichtenCOLON 68
Super dan ga ik die guide zeker eens bekijken! En bedankt voor de info, nu is het al wat duidelijker!!Miss Ariel schreefCOLONdat boek is idd een aanrader!! heel veel handige info!stitchie schreefCOLONdie kan je online rond de tijd van februari maart kopen, ik ga ze ook dan kopen voor 2017
inderdaad! maar als je wat later in je trip probeert heb je meestal nog kansPrins Adam schreefCOLONSommige fp en restaurants zijn de eerste dag dat je kan boeken al meteen volzet![]()
dus probeer de meest populaire restaurants of FP+ wat later in te plannen mocht je deze niet voor je eerste dagen geboekt krijgen want dit probeert iedereen

- pretparkavonturen
- Member

- BerichtenCOLON 14
- GeregistreerdCOLON 27 Jun 2016, 19:10
Nog een tip voor het maken van je faspass reserveringen. Wanneer je, je 3 fastpasses hebt opgebruikt kun je weer een nieuwe boeken in het park. Dus stel je laatste fastpassreserving had je om 14.00 en deze heb je gebruikt dan kun je weer een nieuwe inplannen.
Zo kun je meer fastpasses gebruiken dan 3. Uiteraard zijn de meest populaire fastpasses dan niet meer verkrijgbaar, maar het kan toch tijd schelen.
Zo kun je meer fastpasses gebruiken dan 3. Uiteraard zijn de meest populaire fastpasses dan niet meer verkrijgbaar, maar het kan toch tijd schelen.