Onze eerste trip naar WDW// Tips /Reis /vliegticket/..

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Gebruikers-avatar
Hardstyle_Unicorn
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2016, 20:05

Hey iedereen

Ik en mijn vriend zouden na enkele keren Disneyland Parijs graag een stapje verder gaan en eens 7 dagen naar WDW willen gaan.

We hebben al volop opzoekwerk verricht maar zitten namelijk nog met enkele vragen waar we niet direct antwoord op kunnen vinden.

- Is er in de resort in WDW ontbijt in de hotels zoals in Parijs ?

- Kun je makkelijk van Orlando Sanford naar WDW reizen met een taxi ?

-Zijn er nog enkele belangrijke dingen die we moeten weten als we naar de VS reizen ?/ ivm Visum, (hand)bagage, ...

-Is het goekoper om via de Uk website of de USA website te boeken ?

-....
Alavast bedankt voor de tips :D
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Er is geen ontbijt inbegrepen.je kan wel in hotelwinkel of restaurants bij resort ontbijt kopen.
Je kan met taxi naar sanford.of auto huren.
Je moet esta aanvragen voor usa.is 2 jaar geldig.
En je paspoort moet nog half jaar geldig zijn.
Handbagage verschild per maatschappij.dus als je geboekt hebt kan je kijken op site maatschappij hoeveel je mag
meenemen.

Ik heb bij usa en uk site allebei proefboeking gedaan met wat ik wilde.uk site had op dat moment free dining.free memorymaker en 14 dagen tickets voor prijs van 7.en was dus goedkoper.
Even die sites vergelijken.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De Uk site is meestal het goedkoopste je vindt de link hier http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 061#p76061

En als je naar Orlando Intl luchthaven vliegt is er gratis vervoer van WDW zelf naar je hotel en het is allemaal super geregeld!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752

Willen jullie rechtstreeks met tui vliegen naar sanford ?.
Gebruikers-avatar
Hardstyle_Unicorn
Member
Member
BerichtenCOLON 2

We zouden rechtstreeks met Jetair Fly uit brussel naar Sanford vliegen. ;)
Gebruikers-avatar
Hardstyle_Unicorn
Member
Member
BerichtenCOLON 2

Het is onze eerste reis naar de VS en we zouden deze met zo weinig mogelijk stress willen doen. Daarom dat we toch kijken voor een rechtstreekse vlucht. 40 min met een taxi zou veel aangenamer zijn dan een overstap van 3 uur op een vreemde luchthaven ;)
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Die ESTA moet wel een bepaald aantal dagen op voorhand aangevraagd worden en kost iets van een 14 €.

De mijne vervalt net voor ik nog eens ga *tsss*

Ik ben heel alleen naar Amerika gevlogen eind 2014, ontzettend veel schrik, maar heb de lay-over ook helemaal alleen gedaan.
Omdat er 4 uur tussen zat, ging echt super. Dus ik zou daar op zich niet zo'n bang voor hebben. Kan soms ook wat goedkoper uitkomen.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Is een duur taxi ritje vanaf Sanford hoor! Dan kun je beter een shuttle boeken die je bij het hotel afzet. Heb ik in 2013 gedaan, retourtje voor 25 dollar via a2b!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Er zijn ook vluchten waarbij je maar korte overstap tijd hebt en zelfs met overstap in europa. Wij vliegen in sept van amsterdam naar orlando via frankfurt en terug een overstap in washington van 1,5 uur. En nog geneens heel duur.
Weet niet hoe oud je bent maar onder de 25 jaar is auto huren duurder vanwege je leeftijd.
Vanaf orlando international kan je gemakkelijk met de magic express naar je disney hotel.

Amerika kent eigenlijk haast geen hotel met ontbijtbuffet zoals we dat hier in europa gewent zijn. In de wdw hotels heb je wel foodcourts waar je inderdaad eten kan kopen var van bruine boterham met ham tot uitsmijters of warme Maaltijd.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Vele vliegen ook via Dublin.
Ze noemen het een voordeel als je overstap nog in Europa is, omdat je dan in Europa nog de controle krijgt, en niet meer in de US.
Ik weet niet hoeveel voordeel dit is, volgens mij is dat toch min of meer hetzelfde van controles?
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752

Wij zijn vorige x via stop engeland gegaan.
Omdat je nog in europa bent ga je sneller.
Als je in usa aankomt duurt het langer door douane.
Nu hebben we wel stop in usa.maar met 4 uur tijd genoeg.
Eer je dan door controles bent en gate voor verdere vlucht hebt gevonden is er al weer wat tijd voorbij.
Valt best mee dat wachten.wat eten.wat winkeltjes bekijken.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Ik heb daar dus zo geen ervaring mee bij mijn stop in JFK in 2014.
Ik kwam aan, en was gelijk overal aan de beurt.
Ik ga ervanuit als het nu in Europa of in de US druk is, dat toch wat hetzelfde blijft? Snap niet waarom je in Europa er sneller door bent? Wat wordt er anders gedaan?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Als je in de vs aankomt wandel je niet zomaar door. Daar is er controle wel is er overal een aparte rij voor mensen met aansluiting en minder tijd. Als je 1.5 u hebt moet dit voldoende zijn. Nooit problemen gehad bij overstap in Atlanta en NY

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Wij hebben ook geboekt om in september met tui te gaan ( geboekt bij jetair). Landen ook in sanford en hebben via het reisbureau een shuttle dienst kunne reserveren die ons oppikt en rechtstreeks naar het hotel brengt. Ook geen disneyhotel genomen maar een holliday In die ( tegen bijbetaling bij aankomst) wel ontbijt heeft. Ligt dichtbij Disney Spring en heeft ook shuttles naar de disneyparken.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Boeken van vluchten met Jetair rechtstreeks naar Orlando-Sanford kan je trouwens hier: http://bit.ly/1OdXaPM

En ook andere links vind je op onze promo pagina: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php

Zo steun je het forum en kost je niks!

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar