Wat leuk !
Ik ken dat gevoel toen ik mijn eerste keer wdw boekte,
Der komt zoveel bij kijken eh

Ik ben 2 weken geweest en daar kom je echt zeker mee toe hoor !
En idd via de uk website doen ze idd veel acties en ook voordeliger dan een reisbureau of je kan ook kijken via tui daar kan je ook alles boeken (vliegtuig+disneyhotel+dining die moet je wel zelf vragen) we zijn toen in art of animation verblijven! Want een superhotel was dat ! Zeker de moeite met kinderen !
En we hadden toen ook een dining plan (qs + table) geweldig want je hebt ook een app van disneyworld die je kan downloaden (gratis ) als je je vakantie hieran linkt
Kan je al restaurants boeken (paar weken op voorhand doen , zeker de populaire restaurants zoals be our guest aanrader ! ) en fastpass regelen + je kan danje eigen kleur kiezen voor je magic bands
We hebben in totaal 5000€ euro betaald via tui omdat we de vliegtuig moest nemen in amsterdam (zijn va
Belgie) maar je als je goed zoekt en ook voorhand boekt kan je voordeliger uitkomen , we waren wel periode met halloween , niet in de vakantie
Maar ik zou zeker eens kijken op de uk website en dan vliegtuigtickets goedkoop zoeken dat is het voordeligste
Ik heb nu ook een aanbieding voor volgend jaar sep 14 dagen uk geboekt en dan mijn vliegtuigtickets ga ik via tui boeken (rond de 1000€ voor 2 ) dan zit ik
Aan 4000€
Ik hoop dat je er wat mee kan en veel succes !