[2017] Season of the force @ Disneyland Paris

disneyzot
Member
Member

Stitch87 schreef:
disneyzot schreef:er zal ms ook een star wars show zijnn in animagique en mickey and the magician zal na het seizoen terugkomen.
Oei, hoop dat dat geen waar zal zijn :/. Zou liever veel liever Mickey and the magician zien dan een star wars show :/. We gaan namelijk eind januari

veel kans dat mickey and the magician dan even gestopt zal zijn , er is namelijk officieel gemeld dat hij tot 9 januarie loopt ( warschijnlijk omdat dan de contracten aflopen en er opnieuw moet onderhandelt worden) en 1 maand ( of 3 als de star wars show er komt) niet zal spelen.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Stitch87
Member
Member

Verdorie ;)! Maar wel een goed excuus om wat later nog eens terug te gaan ;)
marc
Member
Member

disneyzot schreef:
Stitch87 schreef:
disneyzot schreef:er zal ms ook een star wars show zijnn in animagique en mickey and the magician zal na het seizoen terugkomen.
Oei, hoop dat dat geen waar zal zijn :/. Zou liever veel liever Mickey and the magician zien dan een star wars show :/. We gaan namelijk eind januari

veel kans dat mickey and the magician dan even gestopt zal zijn , er is namelijk officieel gemeld dat hij tot 9 januarie loopt ( warschijnlijk omdat dan de contracten aflopen en er opnieuw moet onderhandelt worden) en 1 maand ( of 3 als de star wars show er komt) niet zal spelen.
Van mij mag die star wars show er komen maar niet ten koste van mickey and the magician. Ik hoop dat deze zal ononderbroken zal doorlopen zonder eenstop of wat dan ook.
marijndz
Member
Member

er zal een show plaatsvinden op een podium bij place des stars van 15 minuten. en niet in het animagique theater wie dat ook bedacht heeft ... :| :D
Afbeelding
disneyzot
Member
Member

Dit is nog niet door disney zelf bekendgemaakt
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Volgens wat ik hoor zal er idd geen star wars show zijn in het Animagique theater en zal Mickey and the Magician wss doorgaan na 8 januari
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
disneyzot
Member
Member

Dat is allemaal mooi en ik wou niet moeilijk doen :) maar alle fansites zijn elkaars nieuws weer aan het overnemen zonder dat er een echt officieel bericht van disney de wereld ingestuurd is.,ik wacht liever daar op :)
disneyzot
Member
Member

Eerste gedeeltelijke officiele informatie https://news.disneylandparis.com/2016/08/25/star-wars/
Annet
Member
Member

Chewbacca!!! :) Hopelijk doet ie ook meet & greets.
disneyzot
Member
Member

Volgens ed92 word de proje tie op tot precies getimed zodat iedereen nog naar dreams kan gaan kijken zodus dreams valt mogelijk niet weg.
Lisjuh
Member
Member

Ik vind het eerlijk gezegd wat teleurstellend, ik hou niet van star wars dus voor mij gaat er een stukje Disney magie in die periode weg :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
disneyzot
Member
Member

Lisjuh schreef:Ik vind het eerlijk gezegd wat teleurstellend, ik hou niet van star wars dus voor mij gaat er een stukje Disney magie in die periode weg :(
Ik begrijp je volledig ,originele disney sfeer weghalen door gekocht materiaal ,is selling out maar we kunnen er niet veel tegen doen he :)

Het is pronken met andermans materiaal (gekocht ja maar nog altijd door iemand anders bedacht en gemaakt) en daardoor hun eigen materiaal wat verwaarlozen.voir mij is het dan geen disneypark meer ,mijn oplossing zou een derde park zijn en daar alle gekocht materiaal steken :)
Annet
Member
Member

Gekocht of niet, ik ben gek op Star Wars, dus ik ben er blij mee. Kom ik ook nog eens in de Studio's :)
Stitch87
Member
Member

Ik sta er ook niet voor te springen. Pas op, vroeger was ik een star wars fan. Vraag mij alleen af of hele kleine kinderen hier wel iets aan gaan hebben. Had toch ook wel liever iets typisch Disney gezien.
Lisjuh
Member
Member

Ik vind het een beetje een uitgemelkte koe worden haha, maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard een heleboel mensen zijn gek op star wars.
Maar ik ben met Disneyzot eens, het zou in mijn ogen ook beter passen in een 3de park en ik vind ook zonde dat de Dreams ervoor vervangen word, de Dreams ontroerd me altijd nog en dat zal een star wars thema toch voor veel mensen niet doen. (Gelukkig is het maar tijdelijk en maken ze het goed op 12 april? *hint,hint*)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”