FAQ Walt Disney World.

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jolind
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 14:56

Ja, dat dacht ik ook inderdaad haha!
Hopelijk hebben we iets langer dan 10 minuten om iets naar binnen te schuiven :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2015, 10:07

ik ben er zelf nog niet geweest maar volgens mij kan je gewoon blijven eten hoor. mensen die early dining hebben kunnen ook al in de parken om te ontbijten ondanks de attracties nog niet open zijn enzo. binnen 2 maanden zullen wij het ook allemaal weten!! 8-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jolind
Member
Member
BerichtenCOLON 59

Ja, bij Animal Kingdom konden we 2 jaar geleden ook gewoon, bij Rainforest Cafe, eten ondanks dat het park dicht ging/was.
Ik wilde het toch even navragen voor de zekerheid omdat ze daar mijn creditcardgegevens hebben en ik niet graag onterecht betaal :D

O, wat leuk!
Je zult het vast erg naar je zin hebben daar!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Uit nieuwsgierigheid heb ik eens de app van WDW gedownload om te wachttijden te kunnen zien. Maar die staan er niet bij :(. Moet je in het park zelf zijn om ze te kunnen zien misschien (in Bellewaerde is dat ook zo)?
Gebruikers-avatar
Moula
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 14 Feb 2016, 11:03

Ik denk dat het park nog niet open is, want bij mij staan ze er normaal altijd, maar meestal kijk ik iets later op de dag

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Het was 20min geleden :/. Zou mij sterk verbazen dat het nog niet open was (nu werkt het nog niet). Ik heb wel geen account aangemaakt, zou het daardoor kunnen zijn?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Haha, oei, uurverschil :D :D :D
Gebruikers-avatar
pretparkavonturen
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2016, 19:10

Jolind schreefCOLONHallo, ik heb ook een vraag: Ik heb gereserveerd bij het Sci-Fi restaurant in Hollywood Studios.
We zouden daar eerst wat vroeger gaan eten maar ik kon ineens een fastpass voor Frozen Ever After krijgen :) dus vandaar dat ik het diner iets verzet heb qua tijd.
Ik las alleen dat het park die dag, 8 september, om 9: 00 uur sluit en ik heb gereserveerd om 10 voor 9 ;)
What to do?
Bedankt alvast!

Dat is geen probleem, ze nemen geen reserveringen aan als je er niet meer kunt eten. Je zult wel lekker rustig kunnen eten gok ik :)
Gebruikers-avatar
Jolind
Member
Member
BerichtenCOLON 59

Ja, dat denk ik ook ;)
Thnx!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Je kan gewoon de wachttijden zien hoor.
alleen pas als het hier 15.00 uur is.en daar 9.00 uur ;)

Ben hier nu.wachttijden vallen reuze mee.
alleen 7 dmt en peter pan staan lange rijen.
Gebruikers-avatar
Artemis
Member
Member
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2016, 16:20

boogschutter schreefCOLONJe kan gewoon de wachttijden zien hoor.
alleen pas als het hier 15.00 uur is.en daar 9.00 uur ;)

Ben hier nu.wachttijden vallen reuze mee.
alleen 7 dmt en peter pan staan lange rijen.
Klopt boogschutter, je moet er idd ff 6 uur bijtellen, of aftrekken wil je op een park opening uitkomen. De rijen voor Peter Pan zijn nooit kort geweest in al die jaren dat ik ben gegaan...is toch echt een favoriet.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Ja, zag het ook, 80min was het toen. Frozen was ook lang maar weet het niet meer precies. Leuk dat de rest allemaal meevalt! Schrok er ook van dat het in dlp nu ook zo goed meevalt. En wij maar altijd de vakanties mijden :p.

@ Boogschutter: Niet te warm? Veel plezier nog!
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ja.eigenlijk wel te warm voor mij.
maar in attracties is airco.en in shops en restaurants.niet teveel in zon lopen en veel drinken.
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Hoe is eigenlijk de bus service vanaf de resorts? Ik slaap bijvoorbeeld in Animal kingdom, maar kan je dan als je wilt gewoon de magical hours meemaken als die om 7:00 beginnen? Of als je wilt ontbijten in het Magical Kingdom daar om 8 uur zijn? Ik zie steeds drie kwartier van te voren staan maar schema's ho maar.
Jaccie
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2016, 10:14

stitchie schreefCOLONHoe is eigenlijk de bus service vanaf de resorts? Ik slaap bijvoorbeeld in Animal kingdom, maar kan je dan als je wilt gewoon de magical hours meemaken als die om 7:00 beginnen? Of als je wilt ontbijten in het Magical Kingdom daar om 8 uur zijn? Ik zie steeds drie kwartier van te voren staan maar schema's ho maar.
De bussen rijden aan de hand van de openingstijden van de parken en daar worden de magical hours in meegenomen (en dan geldt inderdaad die drie kwartier voor openingstijd beginnen met rijden). Als je in Magic Kingdom gaat ontbijten ver voor openingstijd (en voor de magical hours), dan kun je niet op de bus service rekenen. Ik heb dit vorig jaar aan het handje gehad. Ik had een resevering rond acht uur bij Be Our Guest en toen raadden ze me aan om eigen vervoer te regelen, omdat het Disney vervoer niet op tijd zou rijden.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar