[2017] Season of the force @ Disneyland Paris

Laura
Member
Member

Stitch87 schreef:Ohnee, nu valt mij frank :p. Laura, was dat jij die onlangs vroeg in welke volgorde je moet kijken? Het is dus gewoon 1-2-3-4-5-6-7. Geen idee waarom ik bij 4 begon, wrs omdat ze in die volgorde zijn gefilmd. Het is al ruim 6j geleden dat ik ze gezien heb, ik zal het daar maar op steken ;). Mss toch best nog eens heropfrissen voor als we in januari gaan :p. De 1ste vond ik net de leukste, haha :p. Hoe meningen kunnen verschillen :)
Haha, was ik ja. Maar kreeg van meerdere 456-123 te horen wel ;-) En ben blij dat ik het zo heb gedaan, anders had ik misschien na episode 1 (als dat mijn eerste film zou zijn), niet de andere films gekeken. Ik vind de uitdrukking "nu valt mijn frank" wel heel grappig haha. Net zoiets als "nu breekt mijn klomp" vermoed ik :P
Ja, ik vind de films leuk, maar kan niet zeggen dat ik er helemaal weg van ben dat ik ook merchandise wil kopen. Tenzij het zo is dat de Disneyfiguren in een Star Wars pakje zitten, dan wel haha :P
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Stitch87
Member
Member

Laura schreef:
Haha, was ik ja. Maar kreeg van meerdere 456-123 te horen wel ;-) En ben blij dat ik het zo heb gedaan, anders had ik misschien na episode 1 (als dat mijn eerste film zou zijn), niet de andere films gekeken. Ik vind de uitdrukking "nu valt mijn frank" wel heel grappig haha. Net zoiets als "nu breekt mijn klomp" vermoed ik :P
Ja, ik vind de films leuk, maar kan niet zeggen dat ik er helemaal weg van ben dat ik ook merchandise wil kopen. Tenzij het zo is dat de Disneyfiguren in een Star Wars pakje zitten, dan wel haha :P
Haha, ja, ik denk het wel :p. Hoewel die sinds de komst van de euro zou moeten verandert worden naar "nu valt mijn euro" :D.
Toen 1 uitkwam heb ik wel een Jar Jar knuffel en sleutelhangen gekregen van mijn ouders :p. Was echt zo gek op hem :). In de volgende films vind ik minder grappig :p. Maar nu zou ik ook niets meer kopen, of toch zeker niet voor mijzelf.
Annet
Member
Member

Nee hier in Nederland valt het kwartje haha.
Ik vind zelf de originele trilogie het leukst, en deel 7. De prequels vind ik wat minder.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Franken en kwartjes. De goede oude tijd. :D

Ik heb eens gekeken en blijkbaar kunnen we alleen in de voorjaarsvakantie als we dit mee willen maken. Maar dat is niet erg, prijs is dan redelijk. Alleen ik vrees voor de kou.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
D-Tekenaar
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Franken en kwartjes. De goede oude tijd. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

hahahaha bij mij moet er nog een hele spaarpot vallen :P
Annet
Member
Member

Ik hoop iemand te vinden die rond St. Patricksday met mij wil gaan, 2 vliegen in 1 klap :)
Fiedelie
Member
Member

Mijn zoontje van 4 is helemaal into Star Wars dus hij gaat dit geweldig vinden. En ik geef het toe, ik dacht dat het niks voor mij zou zijn maar ik heb onlangs de films gekeken (ook eerst 4-5-6 en daarna 1-2-3) en ik ben helemaal mee met de hype! Elke reden is trouwens goed voor een extra tripje naar Disneyland! ;)
Afbeelding
Keandra
Member
Member

Ik heb hubbie kunnen overtuigen.
Volgend jaar worden het 2 trips.
Eentje voor 'season of the force' en eentje voor de verjaardag.
We zijn er wel nog niet uit welke datum juist voor in het begin van het jaar. Kan nu enkel zien tot eind januari en hubbie zou liever begin februari doen.
Stitch87
Member
Member

Keandra schreef:Ik heb hubbie kunnen overtuigen.
Volgend jaar worden het 2 trips.
Eentje voor 'season of the force' en eentje voor de verjaardag.
We zijn er wel nog niet uit welke datum juist voor in het begin van het jaar. Kan nu enkel zien tot eind januari en hubbie zou liever begin februari doen.
Wat kan je enkel zien tot eind januari?
Keandra
Member
Member

Ik had naar prijzen gezien om te reserveren.
Maar via de reclame voor de 'yes' dagen, en dan zie je enkel tot eind januari.
Vandaag reeds gevonden dat er ook prijzen zijn voor februari, welke meer korting hebben, 40% en ook kids tot 11 gratis.

Mijn hubbie zou willen gaan in februari en de eerste 2 weken zijn de goodkoopste die ik gevonden heb (geen 600€voor 2 volw en 2kids in golden forest voor 3 dagen, wat een meer dan degelijke prijs is)
Ona1991
Member
Member

Keandra schreef:Ik had naar prijzen gezien om te reserveren.
Vandaag reeds gevonden dat er ook prijzen zijn voor februari, welke meer korting hebben, 40% en ook kids tot 11 gratis.

Mijn hubbie zou willen gaan in februari en de eerste 2 weken zijn de goodkoopste die ik gevonden heb (geen 600€voor 2 volw en 2kids in golden forest voor 3 dagen, wat een meer dan degelijke prijs is)
Wel rekening mee houden dat er in die periode veel attracties gesloten zijn voor onderhoud, vandaar ook de lage prijzen

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Afbeelding
Jo_
Member
Member

Annet schreef:Nee hier in Nederland valt het kwartje haha.
Ik vind zelf de originele trilogie het leukst, en deel 7. De prequels vind ik wat minder.

Amen! Gotta love BB-8 ;)

Ik ben heeeeeel nieuwsgierig naar dit seizoen! Eindelijk in Parijs! Ik hoop dat we kunnen gaan in januari, samen met de solden is dat mooi 2 vliegen in 1 klap haha :thumbs:
Keandra
Member
Member

Ona1991 schreef:
Keandra schreef:Ik had naar prijzen gezien om te reserveren.

Wel rekening mee houden dat er in die periode veel attracties gesloten zijn voor onderhoud, vandaar ook de lage prijzen

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Heb daarstraks daar al even naar gekeken en zou heel goed meevallen.
Toen we er dit jaar in april waren, was er meer gesloten en we hebben ons toen ook goed vermaakt.
mogelijks gaan we dan naar daar voor veel meet en greets en zo door star wars, die paar attracties die toe zijn is niet erg.
Verder vind ik het nog zo aangenaam dat het dan wat goedkoper is, kunnen we nog wel eens gaan in 2017.
Stitch87
Member
Member

Er zal helaas meer gesloten zijn dan dat er op de grote kalender staat. Gaat dan over reparaties/renovaties van kortere periodes. Maar wat zullen we pas een 3m op voorhand weten vrees ik. Tenzij er hier iemand weet hoe je het sneller kan teweten komen ;). Wij gaan ook eind januari en hoop echt dat het zal meevallen van gesloten attracties
Keandra
Member
Member

Tja, dan nog, maar ze zijn na dit jaar al zoveel slecht in het nieuws gekomen wegens het vele laattijdige onderhoud. Velen die ik ken blijven weg erdoor. Als ze dit dan doorzetten in 2017, voor het 2e jaar op rij .... Dat met prijzen die mogelijk meer dan verdubbelen (jaarpassen) gaan ze uiteindelijk veel mensen verliezen die liever naar iets anders en goedkoper gaan.
Denk niet dat ze het zich continu kunnen veroorloven.
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”