Ik ben Cin, 40, Mama van vijf en levenspartner van Steve. Jaren geleden actief op DLRPFANS,mss herkennen dus een paar mensen mij wel
Stel jezelf voor!
Hoi,
Ik ben Cin, 40, Mama van vijf en levenspartner van Steve. Jaren geleden actief op DLRPFANS,mss herkennen dus een paar mensen mij wel
. Sinds een paar jaren terug elk jaar op vakantie naar Disneyland Parijs en nu op het punt opnieuw jaarpaspoorten aan te schaffen ,Disney is dus aanstekelijk;-).
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom op Café Mickey Cin !!!
Ik wens jou hier heel veel Disney plezier .
En ben er zeker van dat je nog een paar oude bekenden gaat tegenkomen van DLRPfans
Ook Bert Duck is aanwezig
Ik wens jou hier heel veel Disney plezier .
En ben er zeker van dat je nog een paar oude bekenden gaat tegenkomen van DLRPfans
Ook Bert Duck is aanwezig
hoi hoi,
mijn naam is Eva ben 29 jaar en ben een mega disney fan haha. Door dat ik te snel typte is mijn forum naam nu eflje ipv elfje hahahaha.
Ik werk, ben ondertussen bezig met het orienteren voor mijn eigen bedrijf (hoe en wat hou ik even voor mijzelf
) ik geniet in mijn vrije tijd van mijn hond en mijn 2 paardjes en ben ik druk ook met de scouting als leiding waar ik nu mijn 3e seizoen bij in ga. Vanaf 1992 tot 2000 ben ik om de 2 jaar naar disney gegaan en tot 2008 elk jaar. Daarna ben ik door een hele zware periode gegaan waardoor ik niet meer daar heen kon. Nu na 8 jaar ga ik eindelijk dit jaar weer voor 5 dagen naar Disney! Kan niet wachten ik tel de dagen af hahaha!
Mocht je iets willen weten vraag het gerust! ^^
mijn naam is Eva ben 29 jaar en ben een mega disney fan haha. Door dat ik te snel typte is mijn forum naam nu eflje ipv elfje hahahaha.
Ik werk, ben ondertussen bezig met het orienteren voor mijn eigen bedrijf (hoe en wat hou ik even voor mijzelf
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom Eva
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey .
En hier zijn nog paarden en honden liefhebbers !!! Dus wie weet vind je hier ook nog een leuk gesprek over deze trouwe viervoeters .
En hier zijn nog paarden en honden liefhebbers !!! Dus wie weet vind je hier ook nog een leuk gesprek over deze trouwe viervoeters .
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ondertussen is je naam al aangepast!elfje schreefCOLONhoi hoi,
Ik werk, ben ondertussen bezig met het orienteren voor mijn eigen bedrijf (hoe en wat hou ik even voor mijzelf) ik geniet in mijn vrije tijd van mijn hond en mijn 2 paardjes en ben ik druk ook met de scouting als leiding waar ik nu mijn 3e seizoen bij in ga. Vanaf 1992 tot 2000 ben ik om de 2 jaar naar disney gegaan en tot 2008 elk jaar. Daarna ben ik door een hele zware periode gegaan waardoor ik niet meer daar heen kon. Nu na 8 jaar ga ik eindelijk dit jaar weer voor 5 dagen naar Disney! Kan niet wachten ik tel de dagen af hahaha!
En natuurlijk welkom op ons forum.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Hoi allemaal! Mijn naam is Jacolijn, ik ben getrouwd met Arjen en heb een dochtertje van 4 maanden en drie zwarte Labradors. Mijn man en ik gaan al jaren regelmatig naar Disney. We zijn inmiddels 6 keer in Disney World Orlando geweest (7e keer is geboekt), hebben twee Disney Cruises gemaakt en ik ben de tel een beetje kwijt wat betreft tripjes naar Disneyland Parijs. Gek genoeg hebben wij afgelopen week voor het eerst een Dreampas aangeschaft en we hopen dit jaar dus een aantal keer met onze dochter naar Parijs af te reizen.
Mocht iemand vragen hebben over Disney World of over het maken van een Disney Cruise...vraag maar raak!
groetjes,
Jacolijn
Mocht iemand vragen hebben over Disney World of over het maken van een Disney Cruise...vraag maar raak!
groetjes,
Jacolijn
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom op Café Mickey Jackie !
Ik wens je hier heel veel Disney plezier toe
Ik wens je hier heel veel Disney plezier toe
- kaatjepooh
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 25 Aug 2016, 12:05
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom kaatjepooh 
Hier zijn nog wel een paar eenzame fans .
Dus wie weet vind je nog wel een leuke reisgezel voor in de toekomst .
Hier zijn nog wel een paar eenzame fans .
Dus wie weet vind je nog wel een leuke reisgezel voor in de toekomst .
- Loneux-Appeltants
- Member

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON 30 Aug 2016, 19:39
Hallo,
Wij zijn Sarah & Kevin
Ben al sinds kind hevige Disney fan!
Heb mijn man dan ook zo ver gekregen met de Disney Madness
Hij heeft me dan ook in 2013 ten huwelijk gevraagd voor het kasteel van doornroosje..
We zijn dan deze zomer 16/07/16 getrouwd in Disney thema..
Voor onze trouw hebben we dan ook een uitnodiging naar disney gestuurd zowel parijs als USA. En van beide antwoord gehad
Dus onze droom is wel om ooit eens naar DisneyWorld te gaan..
Groetjes
Wij zijn Sarah & Kevin
Ben al sinds kind hevige Disney fan!
Heb mijn man dan ook zo ver gekregen met de Disney Madness
Hij heeft me dan ook in 2013 ten huwelijk gevraagd voor het kasteel van doornroosje..
We zijn dan deze zomer 16/07/16 getrouwd in Disney thema..
Voor onze trouw hebben we dan ook een uitnodiging naar disney gestuurd zowel parijs als USA. En van beide antwoord gehad
Dus onze droom is wel om ooit eens naar DisneyWorld te gaan..
Groetjes
Laatst gewijzigd door 1 op Loneux-Appeltants, in totaal 1 keer gewijzigd.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom op Café Mickey Loneux-Appeltants 
Ik wens jullie heel veel plezier Disney hier !!!
Ik wens jullie heel veel plezier Disney hier !!!
Hoi Hoi,
Mijn naam is Jeroen, getrouwd en een dochtertje van 9 maanden.
Sinds 1998 ben ik al 8 keer naar Disneyland Parijs geweest, 1 keer naar Walt Disney World (machtig!!!) en 1 keer naar Disneyland in LA. We zijn helemaal weg van de sfeer van de parken. Het leukste vinden we Disneyland in de kerstperiode... Lekker shoppen by night op Main Street, een nachtelijk ritje op de Thunder Mesa ...
Op onze planning
2016-09 Weekendje met overnachting in een Golden Forest Room Sequoia + 5k Rundisney meedoen + first time ever voor onze dochter.
2018 of 2019 Disney Cruise Norway
2020 of 2021 Terug naar WDW met onze dochter in Art of Animation
Mijn naam is Jeroen, getrouwd en een dochtertje van 9 maanden.
Sinds 1998 ben ik al 8 keer naar Disneyland Parijs geweest, 1 keer naar Walt Disney World (machtig!!!) en 1 keer naar Disneyland in LA. We zijn helemaal weg van de sfeer van de parken. Het leukste vinden we Disneyland in de kerstperiode... Lekker shoppen by night op Main Street, een nachtelijk ritje op de Thunder Mesa ...
Op onze planning
2016-09 Weekendje met overnachting in een Golden Forest Room Sequoia + 5k Rundisney meedoen + first time ever voor onze dochter.
2018 of 2019 Disney Cruise Norway
2020 of 2021 Terug naar WDW met onze dochter in Art of Animation
The way to get started is to quit talking and begin doing - Walt Disney
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Welkom op Café Mickey Jeroen86 !!
Ik wens jou hier heel veel Disney plezier toe
Ik wens jou hier heel veel Disney plezier toe
Haaaaaaiiiii,
Ik ben Sanne en helemaal Disney fan.... Zodra ik aan Disney denk krijg ik kriebels in me buik en wordt ik helemaal vrolijk... De slogan van Disney klopt daarin helemaal: weer even helemaal kind zijn als je in Disney bent.... Dat heb ik nou altijd!
Sinds 2 jaar heb ik nu een jaarkaart en daardoor mag ik nu echt elk jaar naar Disney.... Whoehoe!!!!
Mijn wens is nog steeds een keertje naar Walt Disney!!!
En...... nu al hard aan het trainen voor de 5k in Disney op 24-09... Super veel zin in!!!
Ik ben Sanne en helemaal Disney fan.... Zodra ik aan Disney denk krijg ik kriebels in me buik en wordt ik helemaal vrolijk... De slogan van Disney klopt daarin helemaal: weer even helemaal kind zijn als je in Disney bent.... Dat heb ik nou altijd!
Sinds 2 jaar heb ik nu een jaarkaart en daardoor mag ik nu echt elk jaar naar Disney.... Whoehoe!!!!
Mijn wens is nog steeds een keertje naar Walt Disney!!!
En...... nu al hard aan het trainen voor de 5k in Disney op 24-09... Super veel zin in!!!