Disney brengt 'Beauty and the Beast' tot leven
Idem, vind ze net eng terwijl het zo'n lief vrouwtje/theepot is. Lumière vind ik nog meevallen (maar ik zie wel geen gezicht?). Pendule ben ik ook geen fan van, hij ziet er op de foto precies een doetje/watje uit. Maar mss valt het allemaal wel mee in bewegende beelden? Dus geef ik ze nog ff het voordeel van de twijfel 
- Gwenny Mouse
- Member

- BerichtenCOLON 64
- GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 19:47
Ik heb ook zo mijn twijfels... Vind het ook nogal eng overkomen. Maar ik ben dan ook een watje! 

Madame Leota was dus ook mijn eerste gedacht bij het zien van Mrs Potts... Hopelijk valt het in de film inderdaad nog mee, maar dit vind ik maar een akelig zicht
Ook bij Lumiere en Pendule zal het raar zijn om er een gezicht op te zien denk ik...
Maar het verfilmen van die tekenfilms vind ik op zich niet slecht. Ze hebben al prachtig werk geleverd bij Cinderella, Jungle Book en ook Maleficent vond ik een hele goede film! Ze zijn een beetje anders dan de oorspronkelijke tekenfilms, maar ik heb me er tot nu toe nog geen moment aan gestoord. Ook de Alice film vond ik goed!
Ook bij Lumiere en Pendule zal het raar zijn om er een gezicht op te zien denk ik...
Maar het verfilmen van die tekenfilms vind ik op zich niet slecht. Ze hebben al prachtig werk geleverd bij Cinderella, Jungle Book en ook Maleficent vond ik een hele goede film! Ze zijn een beetje anders dan de oorspronkelijke tekenfilms, maar ik heb me er tot nu toe nog geen moment aan gestoord. Ook de Alice film vond ik goed!
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik deel met jullie de eerste official stills voor Beauty and the beast live action;
(volgens stich kingdom)
de eerste foto is er eentje van Belle (Emma Watson) in haar provencial dress ( blauwe jurk)

de tweede foto laat Belle ( Emma Watson) in gele jurk en het Beest ( Dan Stevens ) aan het dansen zien

Bron ; stich kingdom
wat denken jullie ervan?
ziet er mooi uit vind ik
(volgens stich kingdom)
de eerste foto is er eentje van Belle (Emma Watson) in haar provencial dress ( blauwe jurk)

de tweede foto laat Belle ( Emma Watson) in gele jurk en het Beest ( Dan Stevens ) aan het dansen zien

Bron ; stich kingdom
wat denken jullie ervan?
ziet er mooi uit vind ik
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Wat mogen we verwachten van 'Luke Evans' als Gaston ?

Luke Evans speelde al een musketier , 2 Griekse goden , een vampier en een drakenjager .... Maar kan hij ook zingen ?
Ohja .... heel zeker wel !!!
Luke Evans zal Gaston spelen in de Live-Action versie van Beauty and the Beast .
Maar wat vele mensen niet weten is dat hij een musical achtergrond heeft .
Zijn carrière starte zelfs in de musical wereld . En dit deed hij voor maar liefst 9 jaar
Bij een interview werd aan Luke gevraagd of veel mensen zijn achtergrond in de musical wereld kennen .
Hierop antwoorde hij nee ; Maar hij is er zeker van dat veel mensen het nu zullen ontdekken als ze horen dat hij kan zingen .
Volgens 'Evans' heb je veel verantwoordelijkheid nodig om de rol van Gaston te spelen .
Alles heeft een enorme timing en er zitten ook veel veranderingen in de rol .
Gaston gaat van een geliefd persoon naar een monster .
Maar ik wou deze rol wel echt hebben zei 'Evans'
Ik heb een positie waarin ik rollen krijg aangeboden .
Maar voor deze rol ging ik met veel liefde naar de auditie .
'Evans' verklaarde ook aan Yahoo dat de live action versie van 'Beauty and the Beast' zou aanvoelen als een Animatie film .
Hij vertelde ook nog dat bepaalde stukken in de live action zo trouw waren aan de animatie film dat je bijna vergeet dat dit een nieuwe film is .
bron : http://www.universityherald.com

Luke Evans speelde al een musketier , 2 Griekse goden , een vampier en een drakenjager .... Maar kan hij ook zingen ?
Ohja .... heel zeker wel !!!
Luke Evans zal Gaston spelen in de Live-Action versie van Beauty and the Beast .
Maar wat vele mensen niet weten is dat hij een musical achtergrond heeft .
Zijn carrière starte zelfs in de musical wereld . En dit deed hij voor maar liefst 9 jaar
Bij een interview werd aan Luke gevraagd of veel mensen zijn achtergrond in de musical wereld kennen .
Hierop antwoorde hij nee ; Maar hij is er zeker van dat veel mensen het nu zullen ontdekken als ze horen dat hij kan zingen .
Volgens 'Evans' heb je veel verantwoordelijkheid nodig om de rol van Gaston te spelen .
Alles heeft een enorme timing en er zitten ook veel veranderingen in de rol .
Gaston gaat van een geliefd persoon naar een monster .
Maar ik wou deze rol wel echt hebben zei 'Evans'
Ik heb een positie waarin ik rollen krijg aangeboden .
Maar voor deze rol ging ik met veel liefde naar de auditie .
'Evans' verklaarde ook aan Yahoo dat de live action versie van 'Beauty and the Beast' zou aanvoelen als een Animatie film .
Hij vertelde ook nog dat bepaalde stukken in de live action zo trouw waren aan de animatie film dat je bijna vergeet dat dit een nieuwe film is .
bron : http://www.universityherald.com
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
nou ik ben erg benieuwd!
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
nieuwe sneak peek
kleine sneak peek stukjes in dit filmpje
kleine sneak peek stukjes in dit filmpje
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
9 Nieuwe, betoverende beelden van Beauty and the Beast
Zie hier 9 exclusieve beelden van Beauty and the Beast gepubliceerd door Entertainment Weekly.

Bron: Entertainment Weekly
Zie hier 9 exclusieve beelden van Beauty and the Beast gepubliceerd door Entertainment Weekly.

Bron: Entertainment Weekly

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Blijkbaar hadden we ons vergist bij Lumiere ....
Op de bovenste foto ziet hij er heel anders uit ...
Dit is meer Lumiere .... al zijn de 2 benen best raar
- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Wauw wat mooi, ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar deze film zeg!
Kan niet wachten tot hij in de bios draait
Kan niet wachten tot hij in de bios draait
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Die benen zien er idd een beetje vreemd uit XDD-Tekenaar schreefCOLONBlijkbaar hadden we ons vergist bij Lumiere ....
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Beauty And The Beast: Live-Action Remake First Look | Story Behind The Story | Entertainment Weekly
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Belle gaat ook uitvindingen maken !!!

In de originele Beauty and the Beast zagen we in het begin van de film vooral een Belle die haar dagen vulde met het lezen van boeken . En we zagen ook dat ze wel iets of wat van techniek afwist . In de nieuwe ‘Life Action’ film zullen we zien dat Belle werkelijk ook de kunst van het uitvinden kent .
In de film heeft ze namelijk een wasmachine heeft uitgevonden .
En deze geeft haar de kans om een boek te lezen terwijl ze de was doet .
En ook Maurice zijn werk werd uitgebreid . Want hij creëert nu muziekdozen inplaats van niet altijd werkende machines .
bron : https://ohmy.disney.com

In de originele Beauty and the Beast zagen we in het begin van de film vooral een Belle die haar dagen vulde met het lezen van boeken . En we zagen ook dat ze wel iets of wat van techniek afwist . In de nieuwe ‘Life Action’ film zullen we zien dat Belle werkelijk ook de kunst van het uitvinden kent .
In de film heeft ze namelijk een wasmachine heeft uitgevonden .
En deze geeft haar de kans om een boek te lezen terwijl ze de was doet .
En ook Maurice zijn werk werd uitgebreid . Want hij creëert nu muziekdozen inplaats van niet altijd werkende machines .
bron : https://ohmy.disney.com
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Emma Watson liet achtergrondverhaal van personage Belle aanpassen

Emma Watson heeft voor ze begon met haar rol als Belle in de film Beauty and the Beast Disney verzocht om meer details te verzinnen bij het leven van Belle.
"Ik vroeg me af: wat doet ze de hele dag? En waarom is ze een buitenbeentje, behalve dan dat ze van boeken lezen houdt?," vertelt de Britse actrice in Entertainment Weekly.
"Dus verzonnen we een verhaal voor haar. Nu is zij de uitvinder; ze heeft een wasmachine bedacht, zodat ze niet meer hoef te wassen en meer tijd heeft om te lezen."
In de animatieversie uit 1991 is het de vader van Belle die uitvinder is. Tijdens een van zijn expedities om een uitvinding aan de man te brengen, raakt hij gevangen in het huis van het beest.
Muziekdozen
Deze keer maakt Belles vader, gespeeld door Kevin Kline, muziekdozen. Daarmee laat hij zijn dochter muziek van over de hele wereld horen, zonder dat zij haar veilige huis hoeft te verlaten.
Disney bracht woensdag foto's uit van Watson als Belle. Eerder stond al een foto op internet van Watson in de iconische gele jurk die Belle draagt in de balzaal als zij danst met het beest, maar die bleek nep te zijn. Nu is er echter wel een foto van Watson in de echte jurk.
bron : http://www.nu.nl

Emma Watson heeft voor ze begon met haar rol als Belle in de film Beauty and the Beast Disney verzocht om meer details te verzinnen bij het leven van Belle.
"Ik vroeg me af: wat doet ze de hele dag? En waarom is ze een buitenbeentje, behalve dan dat ze van boeken lezen houdt?," vertelt de Britse actrice in Entertainment Weekly.
"Dus verzonnen we een verhaal voor haar. Nu is zij de uitvinder; ze heeft een wasmachine bedacht, zodat ze niet meer hoef te wassen en meer tijd heeft om te lezen."
In de animatieversie uit 1991 is het de vader van Belle die uitvinder is. Tijdens een van zijn expedities om een uitvinding aan de man te brengen, raakt hij gevangen in het huis van het beest.
Muziekdozen
Deze keer maakt Belles vader, gespeeld door Kevin Kline, muziekdozen. Daarmee laat hij zijn dochter muziek van over de hele wereld horen, zonder dat zij haar veilige huis hoeft te verlaten.
Disney bracht woensdag foto's uit van Watson als Belle. Eerder stond al een foto op internet van Watson in de iconische gele jurk die Belle draagt in de balzaal als zij danst met het beest, maar die bleek nep te zijn. Nu is er echter wel een foto van Watson in de echte jurk.
bron : http://www.nu.nl