Veronica Disney Event

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Veronica Event in Disneyland Paris

Speciaal voor Veronica Magazine lezers heeft Disneyland® Paris een magisch 3-daags arrangement samengesteld van vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2016. Op zaterdag 19 november opent het Walt Disney Studios® Park ’s avonds exclusief haar poorten voor Veronica Magazine lezers.

Arrangementen zijn inclusief:
- 2 overnachtingen in een Disney Hotel met continentaal ontbijt in het hotel of ontbijtpakket bij Disney’s Davy Crockett Ranch
- 3 dagen onbeperkt toegang tot de beide Disney Parken
- Toegang tot de exclusieve avondopenstelling van het Walt Disney Studios Park

Maak je verblijf nog magischer tijdens Disney’s grootste dinnershow!
Als Veronica Magazine lezer beleef je Buffalo Bill’s Wild West Show… met Mickey en zijn vrienden! extra voordelig. Boek vooraf en ontvang 20% korting op de prijzen ter plaatse voor de shows op vrijdagavond.

Voor slechts €49,- per volwassene boek je een busarrangement bij. Kinderen van 3 t/m 11 jaar betalen €29,-.

Klik hier om de prijzen te bekijken of te boeken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

annita1975 schreefCOLON
fairy tale schreefCOLONVorig jaar waren er een paar zoals mickey.goofy en kabel en babbel die liepen door studio's.
Maar Anna en elsa kon je ook ontmoeten. Maar dit jaar hebben ze nog niks bekent gemaakt of er figuren rond lopen.
dank je voor de info. zijn er trouwens veel attracties open in de studio's? we hebben even gekeken en vinden het toch wel een leuke betaalbare aanbieding.
Vorig jaar waren de grote attracties zoals tower of terror, crush coaster, en ratatouillie open. Ik zal het programma forche eens zoeken als ik hem nog heb. Dan weet ik precies wat open was.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
annita1975
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2014, 12:49

fairy tale schreefCOLON
annita1975 schreefCOLON
fairy tale schreefCOLONVorig jaar waren er een paar zoals mickey.goofy en kabel en babbel die liepen door studio's.
Maar Anna en elsa kon je ook ontmoeten. Maar dit jaar hebben ze nog niks bekent gemaakt of er figuren rond lopen.
dank je voor de info. zijn er trouwens veel attracties open in de studio's? we hebben even gekeken en vinden het toch wel een leuke betaalbare aanbieding.
Vorig jaar waren de grote attracties zoals tower of terror, crush coaster, en ratatouillie open. Ik zal het programma forche eens zoeken als ik hem nog heb. Dan weet ik precies wat open was.

zou je programma van vorig jaar kunnen plaatsen.hebben we in ieder geval een idee.
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340

Het programma van vorig jaar heb ik helaas niet kunnen vinden wel van 2014.

Dit zijn attracties die toen open waren, sommige winkels en restaurants toen ook
Afbeelding

Hier stond het algemeen programma op.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
annita1975
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2014, 12:49

fairy tale schreefCOLONHet programma van vorig jaar heb ik helaas niet kunnen vinden wel van 2014.

Dit zijn attracties die toen open waren, sommige winkels en restaurants toen ook
Afbeelding

Hier stond het algemeen programma op.
Afbeelding

dank je wel. zo hebben we een indruk wat we eventueel kunnen verwachten. De meiden zullen het super vinden als anna en elsa erbij zullen zijn.
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340

Als ik iets lees er over dat ze zullen komen zal ik het hier laten weten.
Gebruikers-avatar
HeleenP
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2015, 14:03

Ook dit jaar weer aanwezig bij het Veronica Event. Nu al zin in.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Heb het een keer mee gemaakt. En het plan is om dit jaar weer te gaan het is zo geweldig om voor Disney begrippen leeg park te lopen. bovendien erg handig voor de populaire attracties.
Misschien als er meer leden van Cafe Mickey gaan om iets af te spreken. Dan kunnen we iets gezamenlijks te doen.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

judoka Jol schreefCOLONHeb het een keer mee gemaakt. En het plan is om dit jaar weer te gaan het is zo geweldig om voor Disney begrippen leeg park te lopen. bovendien erg handig voor de populaire attracties.
Misschien als er meer leden van Cafe Mickey gaan om iets af te spreken. Dan kunnen we iets gezamenlijks te doen.
Maak gerust gebruik van dit forum om af te spreken! http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=59
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340

Goed nieuws voor de mensen die naar het veronica event gaan.
Want net als de voorbijgaande 2 jaar kun je dit jaar ook weer een meet en greet krijgen met Anna en elsa. Dit is te lezen in het veronica magazine voor volgende week.
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Yess! Nog een reden om te gaan.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
tralalaesmee
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2016, 18:19

Ik heb een vraag betreft de kaartjes. Ik heb dit jaar het veronica weekend cadeau gekregen. Echter heb ik ook een jaarabonnement. Hoe krijg je de toegangstickets. Ik wil namelijk heel graag wel naar het avondeten. Echter heb ik niets aan de overdag entree. Ik vroeg me af of ik de kaartjes eventueel aan een van mijn vrienden kan geven en dan zelf op mijn abonnement naar binnen.
Ik ben er dit jaar dus ook voor de mensen die gaan! In het disney hotel.
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340

Als alles goed is krijgt je voor die avond open stelling een hardhandig zoals in 2014 of een lain-yard (sorry ben een ramp met sommige namen) met een vip pasje er aan dat was in 2015.
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Toen met Armin van Buuren kregen we een polsbandje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
tralalaesmee
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2016, 18:19

Iejoortje schreefCOLONToen met Armin van Buuren kregen we een polsbandje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
en krijg je voor overdag gewoon van die standaard kaartjes?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar