Oooh, ik lees het nu goed, "in mei" ! Toen was het inderdaad zo ja.
Nu is het niet meer, en komt de bus dus wel aan het station!
Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel
Haha ik zie het nu ook pas...moorhunhe schreefCOLONOooh, ik lees het nu goed, "in mei" ! Toen was het inderdaad zo ja.
Nu is het niet meer, en komt de bus dus wel aan het station!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
In Mei was het indd zo dat je vanaf de parking moest vertrekken met de pendeldienst van B&B zelf nu is het gewoon bus 54 die de hotels aandoet op Peps vind je de tijden bij drukte (10 min) minder drukke tijden om de 20 min. gewoon station DLP en het is de bus die zowel Magic Circus als Dreamcastle, Kyriad en Explorers aandoet. Ben 14 juli geweest en was super geregeld.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Fijn om te horen!!yolayo schreefCOLONIn Mei was het indd zo dat je vanaf de parking moest vertrekken met de pendeldienst van B&B zelf nu is het gewoon bus 54 die de hotels aandoet op Peps vind je de tijden bij drukte (10 min) minder drukke tijden om de 20 min. gewoon station DLP en het is de bus die zowel Magic Circus als Dreamcastle, Kyriad en Explorers aandoet. Ben 14 juli geweest en was super geregeld.
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
-
lindavdende
- Member

- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014, 06:06
Weet niemand tot hoe laat je mag inchecken?
Ik denk 24/24... heb in ieder geval al mensen zien inchecken s nachts.lindavdende schreefCOLONWeet niemand tot hoe laat je mag inchecken?
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Google knows it alllindavdende schreefCOLONWeet niemand tot hoe laat je mag inchecken?
B&B Disneyland Paris
Goed om te weten
Inchecken
15:00 - 00:00 uur
Uitchecken
Tot 11:00 uur
http://www.booking.com/hotel/fr/b-amp-b ... is.nl.html

Op de site van B&B (bij item "personal welcome") zelf staat :lindavdende schreefCOLONWeet niemand tot hoe laat je mag inchecken?
"Your hotel B&B Disneyland® Paris welcomes you 24 hours a day every day.
Our reception’s team is at your disposal from Monday to Sunday to give you your room’s key and provide you with all necessary information. - See more at: http://www.hotel-bb.com/en/hotels/disne ... -densemble"
Dus ook na 00.00u kun je gewoon inchecken
Google weet het blijkbaar toch niet zo goedyolayo schreefCOLONGoogle knows it alllindavdende schreefCOLONWeet niemand tot hoe laat je mag inchecken?zo moeilijk vinden is het niet.
B&B Disneyland Paris
Goed om te weten
Inchecken
15:00 - 00:00 uur
Uitchecken
Tot 11:00 uur
http://www.booking.com/hotel/fr/b-amp-b ... is.nl.html
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
-
Goofycollector
- Member

- BerichtenCOLON 108
- GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37
En uitchecken is niet nodig....je kunt gewoon vertrekken.
@yolayo
Google zet de site bovenaan waar het meest op geklikt is of welk bedrijf er het meest voor betaald.
Dat wil niet zeggen dat de site automatisch de correcte info heeft/geeft...
Het is dan het verstandigste om wat verder te kijken.
In dit geval is het 't beste om op de site van het hotel zelf te kijken ipv een boekingssite
Google zet de site bovenaan waar het meest op geklikt is of welk bedrijf er het meest voor betaald.
In dit geval is het 't beste om op de site van het hotel zelf te kijken ipv een boekingssite
-
lindavdende
- Member

- BerichtenCOLON 16
- GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014, 06:06
Bedankt!! Heb zelf ook gezocht maar kon het niet vinden. Bij booking.com wel en bij m'n reservering maar stond dat het verschillend was per kamertype. Maar wat voor welke kamer, stond dan weer nergens.
We gaan nu lekker gelijk park in en na sluiting pas inchecken
We gaan nu lekker gelijk park in en na sluiting pas inchecken
Is indd zo dat weet ik gelukkig ook goed, maar ik heb het op 4 sites gechecked of dit klopte incl de site van het hotel zelf en die kwamen allemaal overeen tenminste op de boeking van mij bij het B&B zelf geboekt stond het wel aangegeven en de site zelf geeft aan een 24 hrs receptie te hebben maar op de boeking niet daar staat duidelijk op tot 00.00 uurrolo schreefCOLON@yolayo
Wat dus zo goed als betekend dat je wel na 00.00 aan kunt komen maar even een mail of een belletje het best doet naar je hotel als je na die tijd in wilt checken dus google knows it all
Dit staat er in mijn boeking
No more stressing about reception opening times! After 00.00 an automatic check-in machine is just outside the hotel, meaning that you can access your room whatever time you arrive. You will be given an access code to enter your room at any time… so relax! - See more at: http://www.hotel-bb.com/en/hotels/disne ... OjRJ1.dpuf

Al moet ik bekennen toen wij in gingen checken op 14 juli dat ik heel die machine niet gezien heb hoor, wij waren er al om 07.00 uur en hebben toen direct ingecheckt en kregen meteen een kamer dan let je daar ook niet meer op