bron : ED92

Ik heb die hier ook,maar ik vind het vooral een wintergeur,nu is het mij iets te sterk!JetsenVDE schreefCOLONAls je graag de geur van het disney hotel bij jou thuis wil. Dan kan je (enkel vandaag) als particulier aankopen doen in de horeca winkel ISPC naast de Ghelamco Arena in Gent.
Ik heb een bus Amber power van het merk Parfums de maison gekocht hier vandaag. De prijs was €12 (exbtw) voor een kleine fles, en €22 voor een grote fles van 1 liter.
dat is kort en krachtig.. en fijn antwoordIejoortje schreefCOLONOveral is het antwoord JA op. Je kan bij hun op de kamer (mits je in totaal met niet meer dan 4 bent), je kan ontbijten, zwemmen en krijgt gewoon een fastpas.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Is hier meer over bekend? Prijzen en een menu? Lijkt me wel een mooi bezoek waard tijdens onze trip in januariD-Tekenaar schreefCOLONHet Disneyland hotel krijgt een nieuw restaurant !!!
Vanaf Januari 2017 kan je gaan eten in een nieuw restaurant binnen het Disneyland hotel .
Deze krijgt de naam 'Founders Restaurant' en zal onder leiding komen van de 3 sterren Chef A. Lalledment .
Het restaurant komt te liggen op de etage van de Castle Club .
bron : ED92