Wat is jouw favoriete Disneyhotel?

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Hoi allemaal,

Leek me wel leuk eens een nieuw topic te maken. Mijn vraag is dan ook: Wat is jouw favoriete Disney hotel en waarom? :mrgreen:

Tot op heden ben ik zelf in hotels Cheyenne, Newport Bay Club en Sequoia Lodge verbleven.

Ik vind Sequoia Lodge het gezelligste en warmste, vooral tijdens de winterperiode. Kamers zijn lekker ruim, lekkere hotelgeur(!) en de sfeer die in het hotel hangt heel aangenaam.
Het Wilden Westen thema van Cheyenne vind ik superleuk. Je waant je echt in een Western stadje! Daarnaast was het ook nog eens mijn eerste Disney hotel, dus veel goede herinneringen.
Bij Newport Bay Club vind het het aanzicht mooi, het statige en de grootte vind ik erg indrukwekkend. Zowel van binnen als buiten voelt het ontzettend luxe. Het uitzicht op Lake Disney is ook erg mooi!

Als ik toch moet kiezen dan kies ik denk ik voor Sequoia Lodge..... :thumbs:

Afbeelding
P.s. Op het lijstje staan nog wel hotels New York en Disneyland hotel Castle Club. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door 1 op Jess, in totaal 13 keer gewijzigd.
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Droom: Disneyland Hotel, Castle Club. Maar als ik de prijzen zie dan komt de zuinige Zeeuw in mij weer naar boven en denk ik "Ach, Santa Fe is ook prima....."

Ik heb nu een verblijf mogen meemaken in Newport Bay Club, Cheyenne en meerdere keer Santa Fe. Eerste 2 zijn prima, zeker gezien het feit dat we toch niet superveel op de kamer zijn. Hotels zijn netjes, eten is heerlijk, maar het ontbijt kan wel erg druk en massaal zijn. Newport Bay Club had wat meer luxe (we hadden toen trouwens wel Admiral's Floor bedenk ik me nu), ontbijt heerlijk relaxed, kamers net wat ruimer. Wij hadden alleen de pech dat we op een laad-losplaats uitkeken. Zwembad vond ik ook een heerlijke toevoeging!! Echt heerlijk om tussendoor even te gaan zwemmen.

Jammer alleen dat ik tijdens ons verblijf in Newport Bay Club hartstikke ziek was.... Zolang ik niks at, ging het prima. Na de maaltijd werd ik beroerd. Maar goed, dat lag niet aan Disney. ;)
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ik heb geslapen in Davy Crockett (als kind), Santa Fe, een paar keer Sequoia Lodge en het Disneyland hotel.

Het Disneyland hotel is toch wel favoriet, voornamelijk dankzij de locatie maar ook de sfeer en het ontbijt enz vind ik toch het allermooiste! Helaas ook wel erg duur.
Sequoia lodge vind ik ook super leuk, heel warm en sfeervol! Dus dat is zeker nummer 2.
Newport bay lijkt me ook leuk en Cheyenne ook, New York trekt me niet zo.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Sequoia Lodge is mijn favoriet, qua sfeer spreekt die me het meest aan.
Het enige hotel waar ik nooit geslapen heb is het Disneyland Hotel, maar die krijgt al minpunten voor de geur waar iedereen behalve ik zo fan van is.
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2013, 18:23

Voor mij is het Disneyland hotel en dan de Castle Club mijn favoriet. Ik ging er altijd heen, maar het is nu vooral mijn favoriet omdat ik er afgelopen donderdag op het balkon van de cinderella suite ten huwelijk ben gevraagd :) Het was super romantisch en we hadden uitzicht op het kasteel.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Enkel nog maar in cheyenne en santa fe geslapen :p. Van die 2 spreekt santa fe me het meest aan, ben niet zo'n fan van het wilde westen :p. In de rest zou ik ook wel eens willen slapen, maar vraag mij dan af wat zo die meerwaarde is. Is toch enkel om te slapen en met 3 moeilijke eters hoeft dat zeker niet uitgebreid of speciaal te zijn. Met croissants en chocoladekoeken zijn we al content, de dingen van in de duurdere hotels lusten we wrs toch niet eens :p. En een zwembad, ik zou echt niet weten wanneer je zou moeten zwemmen :p. Ben toch wel veel liever in de parken ;)

@Iejoortje, waarom santa fe niet?
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

Stitch, als we al op Disney terrein verblijven, hebben we eigenlijk altijd Santa Fe vanwege het giga-prijzenverschil. ;) Het is prima, maar ook niet meer dan dat. Disneyland Hotel blijft toch wel een droom. :D Maar ik heb er het geld niet voor over.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Iejoortje schreefCOLON
Ik heb nu een verblijf mogen meemaken in Newport Bay Club, Cheyenne en meerdere keer Santa Fe. Eerste 2 zijn prima, zeker gezien het feit dat we toch niet superveel op de kamer zijn.
Waarom cheyenne beter dan santa fe? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor ;)
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Ik vind sequoia lodge toch het mooiste hotel. Ik ben namelijk wel iemand die van rust houden en dat straalt dit hotel uit zowel van buiten en binnen. Daar naast heeft het het thema bambi een van de films waar ik veel mooie herinneringen aan heb.
De hotel kamer zijn altijd netjes. Ontbijt gaat goed zolang je optijd gaat. Al heeft de golden forest uitgebreider ontbijt en als je de mogelijkheid hebt zou ik die zeker pakken.

Ik heb ook een keer in het disneyland hotel geslapen. Het is mooi dat zeker en de geur vind ik heerlijk. Maar sequoia lodge geeft mij toch een warmer gevoel.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik heb overnacht in Santa Fé, Cheyenne, Sequoia Lodge, Newport Bay Club en Hotel New York.

Mijn favoriet is Sequoia Lodge, zonder twijfel.
Het hotel heeft zo'n warme en knusse uitstraling en dat vind ik heel prettig.
De kamers zijn mooi en de theming van het hotel spreekt mij erg aan.

Graag zou ik ooit nog eens in het Disneyland hotel overnachten, dan kan ik pas echt zeggen welk Disney hotel ik het leukst vind :)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315

Stitch87 schreefCOLON
Iejoortje schreefCOLON
Ik heb nu een verblijf mogen meemaken in Newport Bay Club, Cheyenne en meerdere keer Santa Fe. Eerste 2 zijn prima, zeker gezien het feit dat we toch niet superveel op de kamer zijn.
Waarom cheyenne beter dan santa fe? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor ;)
Whahaha, typefoutje..... :lol: Laatste 2 zijn prima. Sorry voor de verwarring.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Haha :D
Gebruikers-avatar
sabje85
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2014, 16:43

Ik heb al in Cheyenne seqouia lodge newport bay disney hotel en castle club gelogeerd en mijn favoriet blijft toch het disney hotel. Voor 1x toch het geld gegeven voor de castle club en ik vind het zeker de moeite waard. Alles vond ik er top aan. Vooral het uitzicht dat ik had en de lounge bij het ontbijt en de figuren erbij is een pluspunt!
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Ik heb tot nu toe gelogeerd in Hotel New York, Sequoia Lodge, Newport Bay en Davy Crockett. Sequoia is favoriet.
In 2018 staat het Disneyland Hotel op de planning, standaard kamer. Castle Club wordt me te duur. Dit is dan omdat ik mijn 40ste verjaardag toch wel een beetje in stijl wil gaan vieren.
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Ik heb alleen in santa fe mogen verblijven tot dus ver, die vond ik niet bijzonder ook qua sfeer niet.
Hotel New York spreekt mij wel erg aan, de locatie is perfect en de sfeer spreekt mij ook wel aan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar