Sinds 2 weken is het mogelijk om op je mobieltje live te kijken wanneer bus 54 (Kyriad, Explorers, Vienna House en B-B) komt dankzij inspanningen van de vervoerder
Ook kan het met bus 50 (Elysee, Adagio, Hi Park)
Let op , op het moment dat er een ! voor de tijd staat is dit de theoretische doorkomsttijd, dat kan voorkomen op het moment dat de betreffende bus nog niet uit het depot is of simpelweg niet is aangemeld op het systeem
Hieronder de linkjes om op te slaan
Voor bus 54 vanaf het Disney Busstation naar de Hotels Klik hier
Voor de live Tijden bij Kyriad Klik hier
Voor de live Tijden bij Dream Castle Klik hier
Voor de live tijden van Magic Circus Klik hier
Voor de live Tijden van Explorers Klik hier
Voor de live Tijden van B-B Klik hier
Voor bus 50
Voor bus 50 vanaf het Disney Busstation naar de Hotels Klik hier
Voor de live Tijden van Elysee [url=hhttp://peps.mobi/horaireligne.php?ligne=268435464&arret=HOTEL+ELYSEE]Klik hier[/url]
Voor de live Tijden van Hi-Park Klik hier
Voor de live Tijden van Adagio Klik hier
Mochten er nog vragen zijn, dan zal ik die beantwoorden....
P.S. op het moment van aanmaken van dit topic zie ikdat bij 54 heel veel ! te zien zijn, waarschijnlijk komt dat doordat er 1 bus is die zn rondjes rijdt en niet aangemeld is
Live Bustijden van de pendelbussen op je mobiel
- Prins Adam
- Beheerder

Handig, bedankt om te plaatsen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik neem aan dat deze zelfde bus dan nog bij andere hotels stopt? Hoe laat ben je dan ten vroegste in dlp?yolayo schreef:rond 06.15 vanuit de partner hotels gaat de eerste, vanaf Explorers HotelJapperboy schreef:weet iemand hoe vroeg de eerste bussen meestal vertrekken?
Deze stopt bij Explorers, Kyriad, Magic Circus, Dreamcastle en B&B dus max 15 min. later sta je op het station van Chessy en aan de ingang van DisneyJapperboy schreef:Ik neem aan dat deze zelfde bus dan nog bij andere hotels stopt? Hoe laat ben je dan ten vroegste in dlp?yolayo schreef:rond 06.15 vanuit de partner hotels gaat de eerste, vanaf Explorers HotelJapperboy schreef:weet iemand hoe vroeg de eerste bussen meestal vertrekken?

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips