Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Je moeder krijgt gewoon korting voor cafe mickey of buffalo bill show. Je kan zelf voor 5 personen boeken op 1 naam geen probleem. Nieuwe B&B hotel heeft zo wie zo ook 5 persoons kamers met gewone bedden dus niet altijd stapelbedden.
Wat toegang betreft geen idee wat beter is. Wel kan. Je op deze site heeft goede kaartjes en redelijk vaak ook leuke actie prijzen. http://www.dlp-kaarten.nl/
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

WitteVM schreefCOLONHet zou vooral doordeweeks zijn, dus 140 of 150€ als die BAF actie nog geldt.
Als die nog telt, zou Kyriad goedkoper zijn dan Davy Crockett. Pro Kyriad is dat het ontbijt er bij zit (zie me niet 4 dagen lang sandwiches eten als ik in DC geen brood vind), pro DC is dat het aparte slaapkamers zijn (bonneke met de kinderen in 1 kamer en wij een tweepersoonsbed).
Ik weet wel dat ze op beide plekken raar gaan kijken als we afkomen met ons vervoermiddel (een mobilhome);-)

Bedankt in ieder geval voor je antwoord Annet!
dat vond ik ook vreemd. Waarom een hoek, als je je huis al bij je hebt? Ik ben benieuwd!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Kimdum
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2016, 13:00

Ik vroeg me af of de shops en boetieks in de beide parken ook mee doen met de solden begin januari? Wij gaan namelijk de eerste week van januari en het zou wel leuk zijn om eventueel een paar koopjes op de kop te kunnen tikken.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja dat doen ze.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Dit komt uit een ander topc:

Winter 2017
De winteruitverkoop van 2017 begint op woensdag 11 januari 2017 om 08:00 uur en eindigt op dinsdag 14 februari 2017.

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... &start=510
Kimdum
Member
Member
BerichtenCOLON 6

Oh oké, bedankt voor de info :)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Geen probleem :). Al had je wrs liever een ander antwoord gelezen ;). Of ben je er toch nog net?
Kimdum
Member
Member
BerichtenCOLON 6

Nee begint net te laat voor ons, maar goed dan weet ik dat nog niet op koopjes moet hopen :) :)
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Oe, wij zijn er normaal op 11 januari, fijn!
Afbeelding
WitteVM
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2016, 16:32

Cynderella schreefCOLON
WitteVM schreefCOLONHet zou vooral doordeweeks zijn, dus 140 of 150€ als die BAF actie nog geldt.
Als die nog telt, zou Kyriad goedkoper zijn dan Davy Crockett. Pro Kyriad is dat het ontbijt er bij zit (zie me niet 4 dagen lang sandwiches eten als ik in DC geen brood vind), pro DC is dat het aparte slaapkamers zijn (bonneke met de kinderen in 1 kamer en wij een tweepersoonsbed).
Ik weet wel dat ze op beide plekken raar gaan kijken als we afkomen met ons vervoermiddel (een mobilhome);-)

dat vond ik ook vreemd. Waarom een hoek, als je je huis al bij je hebt? Ik ben benieuwd!
Voor verschillende redenen. Eerst en vooral rijden wij met een oldtimer mobilhome die niet geïsoleerd is én de verwarming werkt de helft van de tijd niet. Ook zitten wij met slaapproblemen ... Alkoof boven waar wij slapen en van de zetel en tafel achteraan maken wij een bed. Daar slapen de kinderen in, maar voor mijn moeder is dus geen slaapplek (of ik moet ze in de dakkoffer steken :lol: ). 1 nachtje kan mijne man wel op de grond slapen, maar das toch ni comfortabel genoeg om meerdere nachten te slapen ...

Winterperiode slapen we altijd op hotel, meestal Magic Circus, maar vorig jaar was Dreamcastle en New Port Bay Club aan de beurt en in februari hebben we New York eens uitgeprobeerd (met de kortingen van 60%).

We zouden in november ook met de auto kunnen komen (lpg + de peage is goedkoper én we zijn vlugger op bestemming) maar de mobilhome is gewoon comfortabeler om te reizen. Om een voorbeeld te geven dat ELKE ouder kent: nog maar net vertrokken ... "mamaaaaaaaaaaaaaa, ik moet naar de wccccccc". Wij hebben ons toilet bij. :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

WitteVM schreefCOLON
Cynderella schreefCOLON

Voor verschillende redenen. Eerst en vooral rijden wij met een oldtimer mobilhome die niet geïsoleerd is én de verwarming werkt de helft van de tijd niet. Ook zitten wij met slaapproblemen ... Alkoof boven waar wij slapen en van de zetel en tafel achteraan maken wij een bed. Daar slapen de kinderen in, maar voor mijn moeder is dus geen slaapplek (of ik moet ze in de dakkoffer steken :lol: ). 1 nachtje kan mijne man wel op de grond slapen, maar das toch ni comfortabel genoeg om meerdere nachten te slapen ...

Winterperiode slapen we altijd op hotel, meestal Magic Circus, maar vorig jaar was Dreamcastle en New Port Bay Club aan de beurt en in februari hebben we New York eens uitgeprobeerd (met de kortingen van 60%).

We zouden in november ook met de auto kunnen komen (lpg + de peage is goedkoper én we zijn vlugger op bestemming) maar de mobilhome is gewoon comfortabeler om te reizen. Om een voorbeeld te geven dat ELKE ouder kent: nog maar net vertrokken ... "mamaaaaaaaaaaaaaa, ik moet naar de wccccccc". Wij hebben ons toilet bij. :thumbs:
Dat slapen met te veel mensen tov het aantal plaatsen verklaart een hoop! Ik ben ook een aantal keer met de camper geweest (met vrienden mee) en ook die kachel deed het niet fantastisch, de wolkjes kwamen s ochtends uit je mond! Snel het gasfornuis aan hielp al een hoop! En je warm wandelen naar het park vanaf de parking!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
lindavdende
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014, 06:06

Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van het bagage depot? Wat was je ervaring daarmee?
We willen gebruik maken van die bij Disneyland park zelf. Omdat we gelijk doorrijden en pas inchecken na sluiting park.
Met dream jaarpas twee stuks bagage gratis las ik. Klopy dat?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Drie zelfs geloof ik. Maak er altijd gebruik van, prima ervaringen mee.
lindavdende
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014, 06:06

Super! Dankje!!
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

2 per pas gratis. En is geopend tot uur na sluiting. Gebruik hem heel vaak en altijd super tevreden. Als je aangeeft dat er bv iets breekbaar is word het keurig netjes voor zien van een sticker en apart weg gezet. Ka je uitstekend gebruiken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar