De Golden Forest kamers van SQ Lodge vind ik de beste, je betaald wat meer maar krijgt leuke extra's!!!
Natuurlijk zijn de duurdere opties ook leuk, maar te duur als je vaker gaat....
Wat is jouw favoriete Disneyhotel?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Tot nu toe heb ik al een verblijf gehad in Santa Fe, daar was ik helaas niet tevreden over, maar dat was wel voor de verbouwingen.
Daarna Sequioa Lodge en ik was op slag verkocht... maar toen ging ik naar Newport Bay Club en ja dat was liefde op het eerste zicht. Het gekke is dat ik meestal helemaal niet van 'boot-thema's' hou, maar er is iets aan dat hotel dat me steeds weer terug lokt.
Op het verlanglijstje staan: Golden Forest in SQL, Compass Club in NPBC en uiteraard Disneyland Hotel(en alst effe kan, Castle Club natuurlijk
) In Cheyenne zou ik ook wel eens willen blijven, ik hoor er alleen maar positieve reacties over(behalve over het ontbijt?)
Daarna Sequioa Lodge en ik was op slag verkocht... maar toen ging ik naar Newport Bay Club en ja dat was liefde op het eerste zicht. Het gekke is dat ik meestal helemaal niet van 'boot-thema's' hou, maar er is iets aan dat hotel dat me steeds weer terug lokt.
Op het verlanglijstje staan: Golden Forest in SQL, Compass Club in NPBC en uiteraard Disneyland Hotel(en alst effe kan, Castle Club natuurlijk
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Ehm moeilijke
In 1995 (dus mijn kindertijd) In Newport Bay Club gelogeerd. Nadien 3 maal Davy Crocket Ranch. In april dit jaar New York, ESC.
Zou graag NBC, Compas Club, en Sequioa Lodge, Golden Forest doen. En als ultieme droom toch de Castle Club.
Maar voorlopig vind ik het New York fentastisch goed meegevallen. Is het omdat we toen 5 dagen ESC gedaan hebben, weet het niet, maar iedereen was zo vriendelijk. Dat blijft me echt bij.
Ben nu een twijfelen om Comps Club of Golden Forest te boeken voor volgend jaar februari. Maar raak er niet aan uit. (wie geeft leuke tips voor mijn keuze?)
In 1995 (dus mijn kindertijd) In Newport Bay Club gelogeerd. Nadien 3 maal Davy Crocket Ranch. In april dit jaar New York, ESC.
Zou graag NBC, Compas Club, en Sequioa Lodge, Golden Forest doen. En als ultieme droom toch de Castle Club.
Maar voorlopig vind ik het New York fentastisch goed meegevallen. Is het omdat we toen 5 dagen ESC gedaan hebben, weet het niet, maar iedereen was zo vriendelijk. Dat blijft me echt bij.
Ben nu een twijfelen om Comps Club of Golden Forest te boeken voor volgend jaar februari. Maar raak er niet aan uit. (wie geeft leuke tips voor mijn keuze?)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Als je niet naar de prijs kijkt is de Compass Club het beste, anders is de Golden Forest ook leuk hoor!Keandra schreefCOLONEhm moeilijke
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Tom beeckman
- Member

- BerichtenCOLON 22
- GeregistreerdCOLON 23 Aug 2015, 15:11
new port bay admirals floor, maar kan 1ste maal dreams vanaf balkon en gaan zwemmen in leeg zwembad geweest zijn.
qua hotel algemeen New York,
bar : sequoia (die mega open haard rules)
maar voor langere periodes bv 7n verkies ik David crocket boven alles, zwembad, eigen keukentje, leuk 's avonds op je terras.
pff blijkbaar toch moeilijk om favoriet te kiezen.
qua hotel algemeen New York,
bar : sequoia (die mega open haard rules)
maar voor langere periodes bv 7n verkies ik David crocket boven alles, zwembad, eigen keukentje, leuk 's avonds op je terras.
pff blijkbaar toch moeilijk om favoriet te kiezen.
the second star to the right
Ik heb tot op heden mogen verblijven in 2 Disney hotels, Cheyenne en Sequoia Lodge.
Mijn absolute favoriet is Cheyenne , alleen al om de atmosfeer die er heerste ,zeker ook in het externe terras aan de bar, weet natuurlijk niet hoe het er nu is na of tijdens de renovatie.
Sequoia Lodge is zeer prachtig maar natuurlijk wel drukker , logeer hier het liefste in een van de externe Lodges.

Mijn absolute favoriet is Cheyenne , alleen al om de atmosfeer die er heerste ,zeker ook in het externe terras aan de bar, weet natuurlijk niet hoe het er nu is na of tijdens de renovatie.
Sequoia Lodge is zeer prachtig maar natuurlijk wel drukker , logeer hier het liefste in een van de externe Lodges.
Wij zijn de eerste keer in santa fe geweest was oké vonden wij en iid sequoia vonden wij mooier de sfeer alles net wat meer en in november gaan we naar davy crockett ranch en daar ben ik erg benieuwd naar heb er iig heel veel zin in heerlijk ontspannen en genieten
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Ik heb in 4 van de 7 Disney hotels geslapen en in November komt daar nummer 5 bij.
Heb tot nu toe geslapen in Newport bay club, sequoia logde, Santa fe en Davy Crockett. In November gaan we in Cheyenne slapen.
Mijn voorkeur nu is sequoia logde. Niet alleen het thema is leuk maar ook het hotel zelf is erg rustig om te zitten het heeft een mooie ligging. Kwa afstand zit je heel goed van het park vandaan niet te ver en ook niet te dicht bij. Ik zou er graag nog een paar keer willen verblijven. Ook al wil ik nog wel een keer in New York en het Disneyland Hotel slapen.
Heb tot nu toe geslapen in Newport bay club, sequoia logde, Santa fe en Davy Crockett. In November gaan we in Cheyenne slapen.
Mijn voorkeur nu is sequoia logde. Niet alleen het thema is leuk maar ook het hotel zelf is erg rustig om te zitten het heeft een mooie ligging. Kwa afstand zit je heel goed van het park vandaan niet te ver en ook niet te dicht bij. Ik zou er graag nog een paar keer willen verblijven. Ook al wil ik nog wel een keer in New York en het Disneyland Hotel slapen.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Wat is het verschil tussen Compass Club en Golden Forrest?Prins Adam schreefCOLONAls je niet naar de prijs kijkt is de Compass Club het beste, anders is de Golden Forest ook leuk hoor!Keandra schreefCOLONEhm moeilijke
Dream pas Infinity Pass since 2008
2018 is our most magical Disney year! 4x Disneyland Paris, 18 days Walt Disney World (Port Orleans Riverside) and 3 days Disneyland Resort Anaheim (Disneyland Hotel).
2018 is our most magical Disney year! 4x Disneyland Paris, 18 days Walt Disney World (Port Orleans Riverside) and 3 days Disneyland Resort Anaheim (Disneyland Hotel).
Compass club is in 4sterren hotel, GF in 3 sterren.
Denk dat dat het grootste verschil is, de ster en dus de prijs.
Wij hebben uiteindelijk voor compass club gegaan omdat Newport Bay nog maar net gerenoveerd is.
Een New York gerenoveerd zullen ze ons daar ook zeker terug zien. Was gewoon fantastisch, voelden ons echt een gast in het hotel.
Denk dat dat het grootste verschil is, de ster en dus de prijs.
Wij hebben uiteindelijk voor compass club gegaan omdat Newport Bay nog maar net gerenoveerd is.
Een New York gerenoveerd zullen ze ons daar ook zeker terug zien. Was gewoon fantastisch, voelden ons echt een gast in het hotel.
Suite in het Disney hotel vond ik de leukste ervaring, maar helaas niet betaalbaar genoeg voor elk tripje. New York suite was ook geweldig! Sequoia Lodge vind ik leuk qua sfeer met Kerst. Newport Bay lang geleden was zalig toen we een speciale dinner show met kerstthema hadden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb enkel ervaring met Davy Crockett en Newport Bay (voor de renovaties) en die twee kan je echt niet met elkaar vergelijken. Davy Crockett is een heel andere beleving maar heeft ook zijn charmes vind ik. Volgende maand gaan we voor het eerst naar Sequoia Lodge, een Golden Forest kamer dus daar ben ik wel heel erg benieuwd naar!