Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik word altijd heel enthousiast als ik de TRs van anderen lees, dus ik denk dat ik me er misschien wel aan zal wagenLaura schreefCOLONGa je nog een TR schrijven? (a)

Voor Tokio Hotel! Ben al 10+ jaar fan van ze en ga de voor de 6e keer zien!Stitch87 schreefCOLONVertelBibiTotoLover schreefCOLONConcert tickets voor me favoriete band!![]()
![]()
Jaaa, hoe raad je het? Had je gehoord dat ze in de verkoop gingen? Want ik heb het hier nooit over ze gehad, toch?crepe-au-chocolat schreefCOLONTokio hotel?
Waiting for the day we'll meet. 
Ja! Is een poster van artwork Darren Wilson. Zit al in een soort kartonnen kader maar ga die vervangen door een mooie kader want de afbeelding is echt prachtig!Jess schreefCOLONLeuke spulletjes Tigerlily!
Is dat van Beauty and the Beast een poster voor in een lijst? Of zie ik het helemaal verkeerd hihi

Ja, ben er zelf ook erg blij mee. Hij is bijna 30 cm hoog dus een echte blik vanger.Dragy schreefCOLONWaaw fantastisch beeld!! Wat een mooie tradition!
Ondertussen alweer 15 traditions beeldjes (overigens is dat een klein aandeel van de ruim 900 Goofy's tellende verzameling).Wat een leuke collectie!