Idd.wij zijn in wdw gewoon ook naar prinsessen gegaan.moeder met 2 puberzoons.ik las zelfs op tripadvisor dat frozenride niks voor puberzoon zou zijn.nou die van mij gaan er gewoon in en ook naar meetings.
Ook heel veel mensen zonder kids bij meetings gezien daar.nog meer dan in dlp
Algemeen Disneyland Paris Halloween 2016
-
Marieke1978
- Member

- BerichtenCOLON 669
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34
Ik ben er met mijn moeder van 2 t/m 8 oktober.
- Prinses-mama2
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 07 Aug 2016, 08:18
CindyS77 schreefCOLONZijn er mensen die ook van 18 t/m 22 oktober in dlp zijn?
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Wij zijn er van 17-20 oktober
Leuk! Ik kijk er echt naar uit! Wij zitten in Santa fe. Heerlijk ff 5 dagen genieten.Prinses-mama2 schreefCOLONCindyS77 schreefCOLONZijn er mensen die ook van 18 t/m 22 oktober in dlp zijn?
Wij zijn er van 17-20 oktober
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Nieuws : De Halloween show zal nu langer zijn !!! Maar zal tegelijk ook maar 2 keer per dag spelen ...

bron : Dlrpfans

bron : Dlrpfans
Er zal een voodoo party zijn ter vervanging van de discoveryland party ,en vilains op het kasteel projecties ? Mijn frans is niet zo goed om het te begrijpen.http://www.hellodisneyland.com/conseils ... doo-party/
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar 
De discoveryland party gaat idd niet door ivm de verbouwing van star tours, dus komt er een voodoo party met dr.facilier in frontiernlanddisneyzot schreefCOLONEr zal een voodoo party zijn ter vervanging van de discoveryland party ,en vilains op het kasteel projecties ? Mijn frans is niet zo goed om het te begrijpen.http://www.hellodisneyland.com/conseils ... doo-party/

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
Halloween meets 2016 ; de tijden
Vanaf deze zaterdag kan je de Cheshire cat dagelijks meeten nabij Alice's Curious Labyrinth
vanaf 11.15u tot 12.45u

Jack Skellington zal gasten dagelijke ontvangen dichtbij Phantom Manor (zoals de vorige jaren heeft hij weer een eigen meet locatie ) van 10.30u tot 19u

Maleficent zal de Castle Courtyard (achter het kasteel zoals vorig jaar ) overnemen dagelijks van 10.30u tot 16.30u

Marie van The Aristocats zal in Town Square (waar Minnie normaal meet ) te vinden zijn van 11u tot 16u

Nabij Casey's corner vind je de Halloween Costume Corner waar je op de foto kan met Stitch of Daisy in Halloween outfit
(zij wisselen elkaar af ) elke dag van 11.15u tot 17.15u

Mickey en Minnie zullen er dagelijks op hun Halloween best uit zien bij Cottonwood Creek Ranch van 11u tot 17u

Dit jaar zal Goofy gasten ontvangen in Fantasyland dichtbij de Mad Hatter's Teacups van 11u tot 16u

Captain Hook zal dagelijks aanwezig zijn van 11u tot 16u in Adventureland nabij zijn schip

En Jafar zal gasten dagelijks meeten bij de Agrabah Market van 11u tot 16u

Bron ; Inside DLParis
Vanaf deze zaterdag kan je de Cheshire cat dagelijks meeten nabij Alice's Curious Labyrinth
vanaf 11.15u tot 12.45u

Jack Skellington zal gasten dagelijke ontvangen dichtbij Phantom Manor (zoals de vorige jaren heeft hij weer een eigen meet locatie ) van 10.30u tot 19u

Maleficent zal de Castle Courtyard (achter het kasteel zoals vorig jaar ) overnemen dagelijks van 10.30u tot 16.30u

Marie van The Aristocats zal in Town Square (waar Minnie normaal meet ) te vinden zijn van 11u tot 16u

Nabij Casey's corner vind je de Halloween Costume Corner waar je op de foto kan met Stitch of Daisy in Halloween outfit
(zij wisselen elkaar af ) elke dag van 11.15u tot 17.15u

Mickey en Minnie zullen er dagelijks op hun Halloween best uit zien bij Cottonwood Creek Ranch van 11u tot 17u

Dit jaar zal Goofy gasten ontvangen in Fantasyland dichtbij de Mad Hatter's Teacups van 11u tot 16u

Captain Hook zal dagelijks aanwezig zijn van 11u tot 16u in Adventureland nabij zijn schip

En Jafar zal gasten dagelijks meeten bij de Agrabah Market van 11u tot 16u

Bron ; Inside DLParis
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
Het is tijd om je Halloween outfit uit de kast te halen want deze zaterdag begint het
Halloween seizoen in Disneyland Parijs!!!
Je zal van de volgende dingen kunnen genieten ;
Mickey's Halloween Celebration zal dagelijks te zien zijn om 11.50u, 13u en 14.25

Vanaf 15u nemen de Disney Villians de Castle stage over met 'It's Good to be Bad,
de Disney Villains' show

Voor de character meets tijden het Halloween seizoen kijk hier ;
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 0&start=15
Bron ; Inside DLParis
Halloween seizoen in Disneyland Parijs!!!
Je zal van de volgende dingen kunnen genieten ;
Mickey's Halloween Celebration zal dagelijks te zien zijn om 11.50u, 13u en 14.25

Vanaf 15u nemen de Disney Villians de Castle stage over met 'It's Good to be Bad,
de Disney Villains' show

Voor de character meets tijden het Halloween seizoen kijk hier ;
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 0&start=15
Bron ; Inside DLParis
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Esther-Disney
- Member

- BerichtenCOLON 332
- GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48
Lekker veel caracters! dat wordt genieten, nog 1 week....
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!