Prince Charming @ wo jan 18, 2012 8:54 am schreefCOLONIdd partner statue hier!!! Met 4 man beveiliging tijdens de parade en bij Dreams... Anders klimmen mensen er gewoon op verwacht ik... Dat heet respect.
Ja zie het al voor me pffff
Prince Charming @ wo jan 18, 2012 8:54 am schreefCOLONIdd partner statue hier!!! Met 4 man beveiliging tijdens de parade en bij Dreams... Anders klimmen mensen er gewoon op verwacht ik... Dat heet respect.

Aaron @ vr 20 jan, 2012 20:46 schreefCOLONHet lijkt ook wel of het onderste ovale raam dichtgeplakt is.
Kijk, wij hebben niet allemaal inside information, dus een opmerking als "voor wie het nog niet duidelijk was" zou verkeerd kunnen vallen hier, want nee, het is voor mij totaal niet duidelijk, ik zie namelijk geen verschil tussen het raam op de laatste foto en het raam op andere foto's.driesko69 @ vr jan 20, 2012 11:10 pm schreefCOLONAaron @ vr 20 jan, 2012 20:46 schreefCOLONHet lijkt ook wel of het onderste ovale raam dichtgeplakt is.
Voor wie het nog niet duidelijk was: het glasraam bovenaan is volledig vervangen door een nieuw, met daarin 'the second star to the right" verwerkt (ws in fiber)
Ik probeer morgen een closeup foto te maken.
Twas helemaal ni zo bedoeld, lolAaron @ za 21 jan, 2012 02:26 schreefCOLONKijk, wij hebben niet allemaal inside information, dus een opmerking als "voor wie het nog niet duidelijk was" zou verkeerd kunnen vallen hier, want nee, het is voor mij totaal niet duidelijk, ik zie namelijk geen verschil tussen het raam op de laatste foto en het raam op andere foto's.driesko69 @ vr jan 20, 2012 11:10 pm schreefCOLONAaron @ vr 20 jan, 2012 20:46 schreefCOLONHet lijkt ook wel of het onderste ovale raam dichtgeplakt is.
Voor wie het nog niet duidelijk was: het glasraam bovenaan is volledig vervangen door een nieuw, met daarin 'the second star to the right" verwerkt (ws in fiber)
Dus wat is er nu anders aan? Want ik zie een ster, waar altijd al een ster heeft gezeten :p
Kom op jongens niet zo kattig doen tegen elkaarAaron @ za 21 jan, 2012 01:26 schreefCOLONKijk, wij hebben niet allemaal inside information, dus een opmerking als "voor wie het nog niet duidelijk was" zou verkeerd kunnen vallen hier, want nee, het is voor mij totaal niet duidelijk, ik zie namelijk geen verschil tussen het raam op de laatste foto en het raam op andere foto's.driesko69 @ vr jan 20, 2012 11:10 pm schreefCOLONAaron @ vr 20 jan, 2012 20:46 schreefCOLONHet lijkt ook wel of het onderste ovale raam dichtgeplakt is.
Dus wat is er nu anders aan? Want ik zie een ster, waar altijd al een ster heeft gezeten :p