Hoi allemaal,
Mijn verloofde wilt aandelen kopen van dlp (1000 stuks) en vraagt zich af of nu het beste moment is om ze te kopen of om nog een paar maanden te wachten. Ik zelf denk dat je ze nu het beste kunt kopen, omdat de plannen voor het 25 jarig jubileum nog niet echt bekend zijn. Kan iemand ons helpen?
Algemene Info Aandelen
Allereerst, niemand kan voorspellen hoe het zal gaan met aandelen. Dat is nou juist het spel, je kan fiks winst maken en fiks verlies lijden. Koop aandelen dus ook alleen als je het geld ervoor kan missen.
Ikzelf zou denken, koop nu. Als straks er een gigantisch feestprogramma bekend gaat worden gemaakt, zal Disney meer bezoekers trekken, wordt Disney populair(der) en zullen de aandelen stijgen. Maar ik ben geen aandelenhandelaar of zoiets, dat is puur een voorspelling van mij.
Ikzelf zou denken, koop nu. Als straks er een gigantisch feestprogramma bekend gaat worden gemaakt, zal Disney meer bezoekers trekken, wordt Disney populair(der) en zullen de aandelen stijgen. Maar ik ben geen aandelenhandelaar of zoiets, dat is puur een voorspelling van mij.
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Theorie van mijn leraar op de middelbare school: kopen als iedereen verkoopt en verkopen als iedereen koopt. Zo had ik op de middelbare school wel het 1 en ander verdiend. Maar het is natuurlijk altijd geluk hebben.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Denk dat momenteel al 90% in handen is van Walt Disney Company en de aandelen variëren dus bijna niet meer.Kaylee19 schreefCOLONHoi allemaal,
Mijn verloofde wilt aandelen kopen van dlp (1000 stuks) en vraagt zich af of nu het beste moment is om ze te kopen of om nog een paar maanden te wachten. Ik zelf denk dat je ze nu het beste kunt kopen, omdat de plannen voor het 25 jarig jubileum nog niet echt bekend zijn. Kan iemand ons helpen?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Het Euro Disney S.C.A aandeel stijgt al enkele dagen!

Heel benieuwd naar de reden.

Heel benieuwd naar de reden.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
- GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24
Hallo,
Ook ik ben aan het denken om aandelen te kopen maar ik zie dat de voorbije jaren de aandelen niet echt stijgen.
Is het dan wel nog de moeite om aandelen aan te kopen? Zou wel graag hebben dat mijn geld iets opbrengt...
Ook ik ben aan het denken om aandelen te kopen maar ik zie dat de voorbije jaren de aandelen niet echt stijgen.
Is het dan wel nog de moeite om aandelen aan te kopen? Zou wel graag hebben dat mijn geld iets opbrengt...

Als je er rendement uit wilt halen, dan kun je beter andere aandelen kopen.
In het aandeel Euro Disney SCA was jaren geleden nog wel wat te behalen, maar sinds de Walt Disney Group zich heeft ingekocht blijft het hangen rond de 1,25. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn flink zal gaan stijgen.
Aandelen Euro Disney SCA kun je beter kopen om wat meer betrokken te zijn bij de financiële gang van zaken van Disneyland Parijs. Daarnaast bied het een aantal leuke voordelen als je het park wilt bezoeken, maar voor rendement zou ik toch naar andere aandelen kijken
In het aandeel Euro Disney SCA was jaren geleden nog wel wat te behalen, maar sinds de Walt Disney Group zich heeft ingekocht blijft het hangen rond de 1,25. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn flink zal gaan stijgen.
Aandelen Euro Disney SCA kun je beter kopen om wat meer betrokken te zijn bij de financiële gang van zaken van Disneyland Parijs. Daarnaast bied het een aantal leuke voordelen als je het park wilt bezoeken, maar voor rendement zou ik toch naar andere aandelen kijken
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Sorry niet gezien dat er iemand gereageerd heeft.
Is niet bedoeling dat ik rijk wordt van die aandelen maar als ik minimum 1000 aandelen moet kopen zou ik het wel erg vinden als ik later maar 500 euro meer over heb.
Ik zou inderdaad die aandelen willen kopen voor de voordelen...
Groetjes
Is niet bedoeling dat ik rijk wordt van die aandelen maar als ik minimum 1000 aandelen moet kopen zou ik het wel erg vinden als ik later maar 500 euro meer over heb.
Groetjes

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
De kans bij aandelen is altijd dat ze zakken, ben zo al veel geld verloren ook met andere aandelen.Minnie1979 schreefCOLONSorry niet gezien dat er iemand gereageerd heeft.
Groetjes
De voordelen zijn nu ook zo hoog niet hoor.
Ik heb ze en zie wel wat er gebeurt....

- collectcoins
- Member

- BerichtenCOLON 162
- GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08
Hopelijk heb je ze gekocht voordat Walt Disney de aankondiging heeft gedaan om ze over te nemen voor €2,00 per stuk...Minnie1979 schreefCOLONHallo,
- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Heb ik gedaancollectcoins schreefCOLONHopelijk heb je ze gekocht voordat Walt Disney de aankondiging heeft gedaan om ze over te nemen voor €2,00 per stuk...Minnie1979 schreefCOLONHallo,

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Is het de bedoeling dat je bezoek brengt wanneer je binnen gaat in Disneyland of mag je bijvoorbeeld ook iets gaan drinken rond 11u - 11u30 als je al in het park aanwezig bent?
Kan je via de memberkaart ook korting krijgen op photopass? Ik heb fantasy kaart dus maar 10% korting maar met mijn memberkaart 15% korting op alles in de winkels?
Kan je via de memberkaart ook korting krijgen op photopass? Ik heb fantasy kaart dus maar 10% korting maar met mijn memberkaart 15% korting op alles in de winkels?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Je kan om 11u gewoo park uit gaan en naar Salon Mickey.Minnie1979 schreefCOLONIs het de bedoeling dat je bezoek brengt wanneer je binnen gaat in Disneyland of mag je bijvoorbeeld ook iets gaan drinken rond 11u - 11u30 als je al in het park aanwezig bent?
Dit zijn de jaarkaart photopass: http://www.disneylandparis.be/nl/jaarpa ... anbieding/
Op deze prijzen geen korting meer.

- Minnie1979
- Member

- BerichtenCOLON 475
Bedankt voor de info.
Als ik het goed begrijp kan je dus alléén van buiten het park binnen in Salon Mickey?
Als ik het goed begrijp kan je dus alléén van buiten het park binnen in Salon Mickey?