Ik wens je hier heel veel Disney plezier en alvast veel succes bij de run Disney !!!
Stel jezelf voor!
- D-Tekenaar
- Member

Hey Sanne-86 welkom op café Mickey 
Ik wens je hier heel veel Disney plezier en alvast veel succes bij de run Disney !!!
- D-Tekenaar
- Member

Welkom pietemuis 
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey !!!!
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey !!!!
Hoi allemaal! Ik ben Sharm,26 jaar en een super disney fan! Ik ga elk jaar twee x naar Disneyland parijs. Mijn mooiste ervaring was kerst 2012 in de Cinderella suite in het Disneyland Hotel! Ik las al veel op dit forum en vond het nu dan wel tijd om zelf een profiel aan te maken:)
- D-Tekenaar
- Member

Welkom Sharm 
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey !!!
Ik wens je hier heel veel Disney plezier op Café Mickey !!!
Hallo allemaal,
Ik ben Rutger, getrouwd en vader van 2 kinderen. Ik ben al van jongs af aan fan van Disneyland. Ik probeer er elk jaar een paar dagen naar toe te gaan. Mijn oudste van 4 heeft het Disneyvirus ook te pakken dus de trips zijn de komende jaren wel gegarandeerd!
Groet,
Rutger
Ik ben Rutger, getrouwd en vader van 2 kinderen. Ik ben al van jongs af aan fan van Disneyland. Ik probeer er elk jaar een paar dagen naar toe te gaan. Mijn oudste van 4 heeft het Disneyvirus ook te pakken dus de trips zijn de komende jaren wel gegarandeerd!
Groet,
Rutger

- Mama van prinsesjes
- Moderator

Welkom Rutger, heel veel disney plezier hier gewenst. Kijk uit naar je tripreports. 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
- Miss Ariel
- Member

Welkom aan alle nieuwe leden en magische veel plezier op ons forum gewenst! 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Oh my!
Hallo! Ik ben Ilone, aangemeld nav de DisneyRun. Dan kom je opeens op de fb pagina van Café Mickey en voor je het weet meld je je aan voor het forum
Niet zo fanatiek als de meesten hier hihi maar wel erg Disney fan, ook een beetje door mn beste vriendin. Met haar heb ik ook samen de beide runs gedaan. Geweldige ervaring en hopelijk volgend jaar weer!
Hallo! Ik ben Ilone, aangemeld nav de DisneyRun. Dan kom je opeens op de fb pagina van Café Mickey en voor je het weet meld je je aan voor het forum
Niet zo fanatiek als de meesten hier hihi maar wel erg Disney fan, ook een beetje door mn beste vriendin. Met haar heb ik ook samen de beide runs gedaan. Geweldige ervaring en hopelijk volgend jaar weer!
- D-Tekenaar
- Member

Welkom op Café Mickey Tinkloon 
We wensen jou hier heel veel Disney plezier toe !!!!
We wensen jou hier heel veel Disney plezier toe !!!!
- Rutger Feest
- Member

Laat ik mezelf ook hier voorstellen.
Mijn naam is Rutger van der Feest, 33 jaar en woonachtig in Rotterdam. Getrouwd en sinds vorig jaar ook vader.
Helaas al een paar jaar niet meer naar Disney kunnen gaan (bruiloft en geboorte van onze dochter eiste onze aandacht), maar nu ons meisje al kan lopen, brabbelen en zelfs Disneyfilms al leuk vindt, gaan we dat ruimschoots inhalen.
Verder, ik werk als schoenmaker (behalve de schoenen van Goofy, daar heb ik geen leest voor) en hobby's zijn Disney (ja duh!), hardlopen en tekenen.
De komende tijd zal ik uitgebreider jullie Mickey Forum bewonderen/ doorspitten en kijken hoe alles werkt met foto's uploaden enzo..
Mijn naam is Rutger van der Feest, 33 jaar en woonachtig in Rotterdam. Getrouwd en sinds vorig jaar ook vader.
Helaas al een paar jaar niet meer naar Disney kunnen gaan (bruiloft en geboorte van onze dochter eiste onze aandacht), maar nu ons meisje al kan lopen, brabbelen en zelfs Disneyfilms al leuk vindt, gaan we dat ruimschoots inhalen.
Verder, ik werk als schoenmaker (behalve de schoenen van Goofy, daar heb ik geen leest voor) en hobby's zijn Disney (ja duh!), hardlopen en tekenen.
De komende tijd zal ik uitgebreider jullie Mickey Forum bewonderen/ doorspitten en kijken hoe alles werkt met foto's uploaden enzo..
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom op ons forum!Rutger Feest schreef:Laat ik mezelf ook hier voorstellen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik ben jessica getrouw 2 kinderen. De oudste is bijna 7 en mijn dochter word bijna 5.
Wij gaan 3 keer per jaar naar de Efteling en dan verblijven we minimaal 2 dagen ( hotel of Bosrijk).
Onze kinderen houden ook veel van Disney. Maar zijn nog nooit naar Disneyland Parijs geweest.
Omdat we er dolgraag heen willen ben ik terecht gekomen. Een van die redenen is dat is door de bomen het bos niet meer zie kwa aanbiedingen. Er zijn zo veel aanbiedingen en welke is de beste? Daar hoop ik achter te komen en natuurlijke handige weetje en andere fans.
Wij gaan 3 keer per jaar naar de Efteling en dan verblijven we minimaal 2 dagen ( hotel of Bosrijk).
Onze kinderen houden ook veel van Disney. Maar zijn nog nooit naar Disneyland Parijs geweest.
Omdat we er dolgraag heen willen ben ik terecht gekomen. Een van die redenen is dat is door de bomen het bos niet meer zie kwa aanbiedingen. Er zijn zo veel aanbiedingen en welke is de beste? Daar hoop ik achter te komen en natuurlijke handige weetje en andere fans.
- Rutger Feest
- Member

Prins Adam schreef:Welkom op ons forum!Rutger Feest schreef:Laat ik mezelf ook hier voorstellen.
Dank je!
- Miss Ariel
- Member

Aan alle nieuwe leden ; een magisch welkom op ons gezellige forum!!
en veel plezier hier gewenst
en veel plezier hier gewenst
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*