Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Bagage depot hebben wij ook gebruikt in januari en is keurig geregeld.
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Mcmeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2016, 11:35

Beste leden,

Ik weet niet waar ik precies moet zijn en misschien ben ik hier ook niet op de juiste plek maar dacht dat jullie als disney fans mij wel wat tips konden geven. Het zit namelijk zo:

Mijn vrouw heeft de afgelopen 2 jaar veel voor der kiezen gehad. En zeer moeilijke zwangerschap, veel in het ziekenhuis, zeer moeilijke bevalling en daarna heeft ze een erge postnatale depressie gekregen en anorexia. Ik zie mijn vrouw letterlijk van een mooie lieve vrouw veranderen in een skelet die nergens zin in heeft en geen plezier meer heeft. Ze is nu hard aan het knokken hieruit te komen. Nou komt mijn vraag.

Ik wil voor haar als waardering een reisje naar disney geven aangezien zij totaal disney fan is. Ik weet dat ze heeft liefst een keer met haloween gaat. Maar mijn vraag aan jullie wat kunnen jullie nog aanraden te doen/regelen om dit zo geweldig mogelijk te maken?
Ze verdient het gewoon en daarbij is het ook nog een beetje ons huwelijksreisje die we vorig jaar niet hebben kunnen doen door deze toestand.
Weten jullie nog dingen dus en weten jullie of ik disney kan contacten om dingen te vragen regelen? Ik ben een leek op dit gebied en wil haar nog niks vragen en haar alleen zeggen dat ze een reisje disney krijgt en dat ze daar pas alle extra's ziet.

In ieder geval onwijs bedankt met het meedenken.

Groeten Martin

P.s. pas voor volgend jaar in de planning
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mcmeer schreefCOLONBeste leden,

Ik weet niet waar ik precies moet zijn en misschien ben ik hier ook niet op de juiste plek maar dacht dat jullie als disney fans mij wel wat tips konden geven. Het zit namelijk zo:

Mijn vrouw heeft de afgelopen 2 jaar veel voor der kiezen gehad. En zeer moeilijke zwangerschap, veel in het ziekenhuis, zeer moeilijke bevalling en daarna heeft ze een erge postnatale depressie gekregen en anorexia. Ik zie mijn vrouw letterlijk van een mooie lieve vrouw veranderen in een skelet die nergens zin in heeft en geen plezier meer heeft. Ze is nu hard aan het knokken hieruit te komen. Nou komt mijn vraag.

Ik wil voor haar als waardering een reisje naar disney geven aangezien zij totaal disney fan is. Ik weet dat ze heeft liefst een keer met haloween gaat. Maar mijn vraag aan jullie wat kunnen jullie nog aanraden te doen/regelen om dit zo geweldig mogelijk te maken?
Ze verdient het gewoon en daarbij is het ook nog een beetje ons huwelijksreisje die we vorig jaar niet hebben kunnen doen door deze toestand.
Weten jullie nog dingen dus en weten jullie of ik disney kan contacten om dingen te vragen regelen? Ik ben een leek op dit gebied en wil haar nog niks vragen en haar alleen zeggen dat ze een reisje disney krijgt en dat ze daar pas alle extra's ziet.

Groeten Martin

Ne zou voor oktober 2017 willen boeken?
Nog even geduld om echt te boeken denk ik.
Mogelijk zijn de speciale kamers met extra diensten. Zoals de Compass Club van Disney's Newport Bay Club hotel.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mcmeer schreefCOLONBeste leden,

Groeten Martin

Beste Martin,

Wat leuk dat je dit wilt regelen voor je vrouw, in dit topic vind je al veel informatie. Mocht je nog vragen hebben, roept u maar.

Hier vind je alles over Halloween.

Hier kun je de contact gegevens vinden.

en hier kun je tzt alle aanbiedingen vinden.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Een maaltijd bij Auberge of Inventions lijkt mij ook wel iets voor jullie reisje. Hier lopen Disney characters rond die ook even naar je tafel komen.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Weet er iemand of er in januari/februari (na de kerstperiode) een show is in the chaparral theater? En zo ja, ook al bekend welke?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Stitch87 schreefCOLONWeet er iemand of er in januari/februari (na de kerstperiode) een show is in the chaparral theater? En zo ja, ook al bekend welke?
Denk het niet, die periode is er Star Wars season of the force in Walt Disney Studios

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik weet uit heel goede bron dat Forrest of Enchantment terug komt .
Helaas kan ik wel niet zeggen of hij er dan al is .....
En zoals Kurt hierboven al vermeld is het Season the Force .
En daar zal al veel van het animatie budget in kruipen .
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Zullen we nog maar even afwachten dan :).
Hoeveel tijd op voorhand moet je eigenlijk aanwezig zijn om een show bij te wonen (ook die in de studio's)? Kan je 5min voor begin nog toekomen of mag je dan niet meer binnen (en er is nog plaats)?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Stitch87 schreefCOLONZullen we nog maar even afwachten dan :).
Hoeveel tijd op voorhand moet je eigenlijk aanwezig zijn om een show bij te wonen (ook die in de studio's)? Kan je 5min voor begin nog toekomen of mag je dan niet meer binnen (en er is nog plaats)?
Hangt ervan af wanneer... int weekend is het altijd drukker

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

We gaan nooit in het weekend, en altijd laagseizoen ;)
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Stitch87 schreefCOLONWe gaan nooit in het weekend, en altijd laagseizoen ;)
Wij waren maandag 2 minuten voor het beginuur bij Mickey & the magicien en we konden nog vlotjes binnen.

Het Pixar short film festival is trouwens ook zeker een aanrader!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Andastra schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLONWe gaan nooit in het weekend, en altijd laagseizoen ;)
Wij waren maandag 2 minuten voor het beginuur bij Mickey & the magicien en we konden nog vlotjes binnen.

Het Pixar short film festival is trouwens ook zeker een aanrader!
Leuk! En goed om weten, thx!
Gebruikers-avatar
Fayetjes
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2016, 20:28

Hallo allemaal

Afgelopen augustus zijn wij 5 dagen in dlp geweest . We waren hier afgelopen jaren al meerdere malen op bezoek geweest en steeds was alles in orde.maar helaas afgelopen aug niet.op dag twee van onze week waren de knuffels van onze zoon van de kamer af kwijt geraakt.toen we dit in de avond ontdekte werd dit een beetje afgeschoven door het personeel van hotel sequoia lodge. We moesten in die week elke dag opnieuw vragen of er al iets bekend. Was over de knuffels helaas tot op heden zijn deze nog steeds spoorloos en ook niet bij de wasserij gevonden. Op vrijdag wilde we afsluiten bij Iventions met een lunch. Helaas was het eten koud . De pannenkoeken heel erg droog uit hard. En we konden maar een bordje eten en weg buffet. Ook met de toetje zelfde verhaal. We zijn met beide problemen naar ons reisbureau gegaan. Ze hebben contact gelegd voor een oplossing maar wij waren al terug in Nederland omdat we niet langer konden blijven. Uit eindelijk kregen we een post pakket van Disney met twee knuffels van uit Disneyland ter compensatie en een geld bedrag van het eten terug . Ook word ons verzocht om bij een volgende boeking apart het boekingsnummer door te geven aan de klantenservice van dlp. Zowel wij als ons reisbureau kennen dit niet en weten ook biet wat we hiervan zouden moeten verwachten. Verder wel naar tervredenheid opgelost alleen helaas nog niet de eigen knuffels terug.
Zijn er hier nog meer mensen die dit ook hebben moeten doen?? En hoe was dit bij jullie?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wat erg dat jullie deze tegenslagen hadden tijdens jullie reis.
Een knuffel kwijtraken is nooit leuk en slecht eten geserveerd krijgen is ook niet dat ...
Gelukkig heeft Disney het wel goed opgelost .
En ik hoop dat jullie volgende trip dubbel zo magisch zal zijn .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar