Dreams! The Night Time Show
Lijkt me sterk dat ze die tenten opzetten voor alleen wat plantsoenen en bankjes, niet? Toch iets van een vijver ofzo? Hoop wel op iets speciaals.
Tuvok is eigenaar van DiscoverTheMagic.nl en tevens jaarkaarthouder, aandeelhouder en expert van Disneyland Paris
Occupy Central Plaza.. :bleh:Gaston @ do feb 02, 2012 10:40 pm schreef:Wezz @ do feb 02, 2012 4:43 pm schreef:Zouden ze hier de zandkastelen in gaan bouwen?![]()
Denk eerder dat ze een mini-camping beginnen.
- ºoºmickeymousjeºoº
- Member

Ben ook wel enorm nieuwschierig geworden nu ik alles weer heb bijgelezen
Ben erg benieuwd wat er onder die tenten gebeurt
Ben erg benieuwd wat er onder die tenten gebeurt
vandaag een bedenking gemaakt:
Als ze de show (die overigens geen 40 maar 20 minuten zal duren) elke dag willen opvoeren moet er op vriesmomenten constant water door de kleine fonteinen stromen, anders bevriest het.
Of ze moeten er zout water van maken (wat onwaarschijnlijk lijkt omdat dat veel schade aanricht, zelfde met antivries).
Of mss is er geen show onder een bepaalde temperatuur natuurlijk.
Als ze de show (die overigens geen 40 maar 20 minuten zal duren) elke dag willen opvoeren moet er op vriesmomenten constant water door de kleine fonteinen stromen, anders bevriest het.
Of ze moeten er zout water van maken (wat onwaarschijnlijk lijkt omdat dat veel schade aanricht, zelfde met antivries).
Of mss is er geen show onder een bepaalde temperatuur natuurlijk.
Ik denk dat ze hier overdag wel wat mee doen zodat de fonteinen ook niet zichtbaar zijn..
Wezz @ zo 05 feb, 2012 02:47 schreef:Ik denk dat ze hier overdag wel wat mee doen zodat de fonteinen ook niet zichtbaar zijn..
Zal moeilijk zijn vrees ik.
Er komen nog twee palen met het watergordijn aan elke kant van de brug, en die ook boven de brug uitsteken.
Verder zit je nog met de waterval, en met alle fonteinen die boven het wateroppervlak uitsteken.
Mss kleuren ze het water wel zodat de bruine fonteinen minder opvallen in het water, maar dan blijft het probleem van de koude natuurlijk bestaan.
En zelfs al zouden ze de fonteinen afdekken, dan nog zouden ze bevriezen als er niets in het water zit, of als er niet de ganse dag water zou door stromen.
Oh ok.. Hopelijk hebben ze een mooie oplossing hiervoordriesko69 @ zo feb 05, 2012 12:48 pm schreef:Wezz @ zo 05 feb, 2012 02:47 schreef:Ik denk dat ze hier overdag wel wat mee doen zodat de fonteinen ook niet zichtbaar zijn..
Er komen nog twee palen met het watergordijn aan elke kant van de brug, en die ook boven de brug uitsteken.
Verder zit je nog met de waterval, en met alle fonteinen die boven het wateroppervlak uitsteken.
Mss kleuren ze het water wel zodat de bruine fonteinen minder opvallen in het water, maar dan blijft het probleem van de koude natuurlijk bestaan.
En zelfs al zouden ze de fonteinen afdekken, dan nog zouden ze bevriezen als er niets in het water zit, of als er niet de ganse dag water zou door stromen.
Het lijkt me heel waarschijnlijk dat de show tijdens de wintermaanden zijn jaarlijkse refurb zal krijgen. Hebben ze twee vliegen in 1 klap he.Wezz @ zo 05 feb, 2012 13:58 schreef:Oh ok.. Hopelijk hebben ze een mooie oplossing hiervoordriesko69 @ zo feb 05, 2012 12:48 pm schreef:Wezz @ zo 05 feb, 2012 02:47 schreef:Ik denk dat ze hier overdag wel wat mee doen zodat de fonteinen ook niet zichtbaar zijn..
- Prince Philip
- Member

kan niet gedaan worden met verwarmt water dat er meteen bij de fontijnen een verwarming ingebouwd word want de waterval die blijft bijna hele winter aan tenzij het echt min -10 of kouder is.
Wat info over Dreams, komt van @InsideDLParis!
Steve Davison heeft samen met Joel McNeely gewerkt voor de muziek, die heeft ook gewerkt aan Peter Pan 2 en de Tinkerbell films. Het is opgenomen in London 'Abbey Road' met een orkest van 90 man, een kinderkoor en volwassenenkoor. In totaal duurt het zo'n 20 minuten.
Muziek van Peter Pan is gebruikt en ook van Tinkerbell. Alle characters van de visuals worden gebruikt, alleen The Lion King is vervangen door Jungle Book. Er is ook een nummer geschreven door Joel voor Cara Dillion.
"'Disney Dreams' will be an Immersive Nighttime Spectaclar combining Fountains, Water Screens, Lasers, HD Projections, Fire, and Pyrotechnics". Gemaakt door de zelfde producer van Enchanted Fireworks. De premiere staat nog steeds op 1 april
Vrije vertaling
Steve Davison heeft samen met Joel McNeely gewerkt voor de muziek, die heeft ook gewerkt aan Peter Pan 2 en de Tinkerbell films. Het is opgenomen in London 'Abbey Road' met een orkest van 90 man, een kinderkoor en volwassenenkoor. In totaal duurt het zo'n 20 minuten.
Muziek van Peter Pan is gebruikt en ook van Tinkerbell. Alle characters van de visuals worden gebruikt, alleen The Lion King is vervangen door Jungle Book. Er is ook een nummer geschreven door Joel voor Cara Dillion.
"'Disney Dreams' will be an Immersive Nighttime Spectaclar combining Fountains, Water Screens, Lasers, HD Projections, Fire, and Pyrotechnics". Gemaakt door de zelfde producer van Enchanted Fireworks. De premiere staat nog steeds op 1 april
Vrije vertaling
Bron: InsideDLParisThe score includes music from Peter Pan, Return to Neverland and Tinkerbell and will also feature a song written by Joel for Cara Dillon.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney