Restaurants In Main Street U.S.A.

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONHet is erg lekker! De wraps zijn het belangrijkste qua eten, niet speciaal het kindermenu, maar doordat je het zelf samen kan stellen met allemaal lekkere dingen is het erg geschikt voor kinderen denk ik
Ja, ideale uitvinding die wraps, die van mij eten altijd extra veel als we wraps eten. dus deze komt zeker op onze lijst voor nog te proberen restaurants.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Komt bij ons ook gemiddeld 1x per week langs als avond eten. Kleine meid eet het het liefst met roerei, sla, maïs en komkommer. En dan de kip of het gehakt los erbij [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH].

Ga het thuis bespreken, goed idee voor de aankomende trip

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

goeie tip van de roerei.

hier willen ze er altijd krieltjes, kipgehakt en sla, komkommer op. maar de laatste tijd zo druk geweest da we dit niet meer hebben gegeten.

voor de lunch ook wel eens met kaas en ham en dan tomaat erop.
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Myriam23 schreefCOLON[

Als jou kinderen van buitenlands eten houden zoals rijst en salades dan zeg ik ja.. weet namelijk niet of ze hier voor kinderen ook gewoon de frietjes enzo hebben. Ga er van uit van wel maar toch.
Volgens mij heb je hier alleen geen onbeperkt drinken.
Wel lekker eten en billy bob/la grange gister weer een keer gedaan ook die is erg lekker.
En voor je premium voucher zou ik lekker baar inventions gaan. Het buffet restaurant in het disney hotel met disney figuren
Bedankt voor je toevoeging.
Dan denk ik dat het daar gaat worden. Mijn kinderen zijn dol op rijst en dat soort dingen.

Wat betreft de voucher, we hebben die echt over. We logeren in Disney hotel voor 4 nachten en hebben VP.
Ik heb een jaarkaart en dus geen vouchers, dochter is nog geen 3 en heeft geen vouchers. Zoon is 8 en manlief heeft wel vouchers.
Het plan is nu als volgt:
8 volw vouchers en 8 kinder vouchers.
3 avonden bij inventions (= 6 vouchers volw en 3 kinder voor zoon)
1 lunch bij auberge ( 2 volw vouchers en 2 kinder, dochter is nog geen 3 maar zij zal wel haar eigen menu nodig hebben)

Dan hebben we nog 3 minder over. Vrienden van ons krijgen er 2 (zijn er dezelfde periode) en we hebben er dus nog 1 minder over.
Daar willen we de laatste dag in lunchtijd, voordat we naar huis gaan rijden, nog gebruik van maken. En buffet is makkelijkste. Helaas zijn er weinig buffetten open op dat tijdstip omdat we rond 15 uur willen rijden. En inventions hebben we dan al 3 avonden gehad.
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

kimh schreefCOLON
Myriam23 schreefCOLON[

Als jou kinderen van buitenlands eten houden zoals rijst en salades dan zeg ik ja.. weet namelijk niet of ze hier voor kinderen ook gewoon de frietjes enzo hebben. Ga er van uit van wel maar toch.
Volgens mij heb je hier alleen geen onbeperkt drinken.
Wel lekker eten en billy bob/la grange gister weer een keer gedaan ook die is erg lekker.
En voor je premium voucher zou ik lekker baar inventions gaan. Het buffet restaurant in het disney hotel met disney figuren
Bedankt voor je toevoeging.
Dan denk ik dat het daar gaat worden. Mijn kinderen zijn dol op rijst en dat soort dingen.

Wat betreft de voucher, we hebben die echt over. We logeren in Disney hotel voor 4 nachten en hebben VP.
Ik heb een jaarkaart en dus geen vouchers, dochter is nog geen 3 en heeft geen vouchers. Zoon is 8 en manlief heeft wel vouchers.
Het plan is nu als volgt:
8 volw vouchers en 8 kinder vouchers.
3 avonden bij inventions (= 6 vouchers volw en 3 kinder voor zoon)
1 lunch bij auberge ( 2 volw vouchers en 2 kinder, dochter is nog geen 3 maar zij zal wel haar eigen menu nodig hebben)

Dan hebben we nog 3 minder over. Vrienden van ons krijgen er 2 (zijn er dezelfde periode) en we hebben er dus nog 1 minder over.
Daar willen we de laatste dag in lunchtijd, voordat we naar huis gaan rijden, nog gebruik van maken. En buffet is makkelijkste. Helaas zijn er weinig buffetten open op dat tijdstip omdat we rond 15 uur willen rijden. En inventions hebben we dan al 3 avonden gehad.
:o Wauw! Dat klinkt echt heel goed zeg.
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97

Ja, het is een beetje puzzelen maar zo is wel het handigste. En beste waar voor ons geld
Laatst gewijzigd door 1 op kimh, in totaal 6 keer gewijzigd.
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97

nou helaas gaat de vlieger niet op :-(
Wilde boeking omzetten naar VP maar er wordt nu gezegd dat lunch vouchers alleen voor lunch gebruikt kunnen worden en diner alleen voor diner. Daarnaast zouden vouchers persoonsgebonden zijn. Ik kan dus niet met een voucher van mijn man betalen.

Balen
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Nou ik hen deze week vouchers gebruikt omdat ze bij het arrangement zaten.. en alle vouchers stonden op mijn naam omdat ik hoofdboeker ben.. en ze hebben het nergens gecontrolleerd.
En heb vanmiddag gelunch met een voucher die half pension was.. stond voor ontbijt en diner.. maar je kan dat zelf invullen hoor
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Vouchers zijn naamgebonden in de zin dat ze wel degelijk aan een BOEKING gekoppeld staan. Dus niet aan een persoon persé, maar als de hoofdboeker niet aanwezig is, kan er dus geen voucher gebruikt worden. Je kan je voucher dus niet doorgeven aan vrienden die op een andere reservering staan. Dit zou wel kunnen als je samen in één boeking stond.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Idd de vouchers zijn gebonden aan boeking maar niet persoon per persoon hoor. Je had iemand aan de lijn die het niet wist denk ik dan.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONBi jAgrabah hebben ze ook spaghetti dat is bij Disney vaak het kinder eten ;) Ik weet niet zeker of er ook frietjes waren, maar je kan de wrap zelf samenstellen, dus ook met alleen de dingen die het kind lekker vind.
ow, dat klink interessant. wel iets om uit te proberen. ;)
Dat heel zeker , en dan heel zeker als je echt van buitenlands eten houd.
En voorop al een smakelijk eten. :sorc:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

marc schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONBi jAgrabah hebben ze ook spaghetti dat is bij Disney vaak het kinder eten ;) Ik weet niet zeker of er ook frietjes waren, maar je kan de wrap zelf samenstellen, dus ook met alleen de dingen die het kind lekker vind.
ow, dat klink interessant. wel iets om uit te proberen. ;)
Dat heel zeker , en dan heel zeker als je echt van buitenlands eten houd.
En voorop al een smakelijk eten. :sorc:
Hihihi, hangt van de definitie buitenlands af. :p mijn jongste is niet zo gek op hollandse pot, als chinees zijnde is dat buitenlands. :p
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Heerlijk eten en geweldig uitzicht bij Walt's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk
isa
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2016, 18:44

ziet er lekker uit. wat staat er bij walt`s nog allemaal op het menu?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

isa schreefCOLONziet er lekker uit. wat staat er bij walt`s nog allemaal op het menu?
De menu's staan sinds deze week gewoon op de DLP website in het Nederlands zelfs. We zijn bezig deze over te zetten naar ons forum, al loopt het nog niet altijd vlot merk ik.
Je vind voortaan (komende dagen) de menu's in de eerste post van al deel van de restaurants op ons forum. Zo zou Walt's Via dit topic moeten te lezen zijn http://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?p=15#p15

Op deze website zie je ook de Engelse Menu's: http://www.dlpguide.com/planning/dining ... estaurant/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar