Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Pfff, ben het een beetje beu aan het worden om telkens te moeten verdedigen dat met kleine kindjes (onder de 5j) naar dlp gaan wel de moeite is. Ze blijven altijd maar het argument geven dat ze nergens op mogen ... Tuurlijk ...
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Stitch87 schreefCOLONPfff, ben het een beetje beu aan het worden om telkens te moeten verdedigen dat met kleine kindjes (onder de 5j) naar dlp gaan wel de moeite is. Ze blijven altijd maar het argument geven dat ze nergens op mogen ... Tuurlijk ...
Oh, zo herkenbaar, ik loop hier ook continu tegen aan. Ik zeg tegenwoordig: "Ik ben jou geen verwantwoording schuldig". "Het zijn mijn kinderen, niet de jouwe". Heel irritant.

Ik ga met Pasen als het goed is. Dan in mijn eigen prinsesje 1,5 jaar oud. Baby Switch is ideaal.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Is gelukkig nooit persoonlijk tegen mij bedoeld. Maar als er dan zo vragen in een groep of het wel de moeite is zegt de meerderheid 'nee' en dat puur uit egoïsme is :o.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

niks van aantrekken, wij gaan al naar disneyland sinds Michelle 10 maanden oud is. Ja sorry hoor, maar wij bepalen zelf wel wat wij met de kinderen doen en waar wij naar toe gaan, daar gaan de kindjes mee. Ieder z'n ding.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Ja voila, ons dochter haar eerste keer was in de buik ;). En echte eerste keer was ze 11m. Ik heb ze liever bij ons dan dat wij ons daar amuseren en zij naar de grootouders moet ofzo.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Stitch87 schreefCOLONJa voila, ons dochter haar eerste keer was in de buik ;). En echte eerste keer was ze 11m. Ik heb ze liever bij ons dan dat wij ons daar amuseren en zij naar de grootouders moet ofzo.
Ja, wij ook, dat vind ik pas egoïstisch. ;) Kind bij opa en oma dumpen en zelf plezier maken.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Yup, wou het woord niet gebruiken ;).
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik vind het beide prima, moet ieder voor zich weten toch? Om nou te zeggen dat het egoïstisch is om een oppas te zoeken en zelf te gaan, vind ik ook niet netjes.
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Dan ben ik met regelmaat behoorlijk egoistisch..... Ik heb het met 2 zorgintensieve kindjes ook af en toe nodig. Iedere situatie is weer anders. Maar goed, daar ga ik mezelf dan maar weer niet over verdedigen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

Annet schreefCOLONIk vind het beide prima, moet ieder voor zich weten toch? Om nou te zeggen dat het egoïstisch is om een oppas te zoeken en zelf te gaan, vind ik ook niet netjes.
Nee, sorry, ik geef je helemaal gelijk, ieder z'n eigen ding. Maar het is meer de reactie naar de mensen die dus naar ons reageren. ;)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Ik vind ook beiden prima. En ik snap je ook wel hoor Iejoortje, maar dat is toch wel een andere situatie neem ik aan. Vind het gewoon erg dat ze kinderen meenemen egoistisch noemen maar ze wegdoen voor eigen plezier zou dan niet egoistisch zijn, daar ben ik het niet mee eens. Maar is ook wel iets persoonlijks. Ik ken mensen die de kinderen (niet overdreven) ieder weekend weg doen om plezier te maken (uitvoerig uitgaan). Terwijl ik zoiets heb van je gaat al heel de week werken, kinderen naar school en je kan dan eens samen zijn in het weekend en dan doe je ze weer weg. Daar kan ik echt moeilijk inkomen. Waarom heb je dan kinderen? Maar zijn eigen keuzes uiteraard.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521

Soit, maar daar gaat het ook niet om. Vind het gewoon jammer als mensen twijfelen van te gaan dat er altijd een hoop zijn die zeggen dat kleine kinderen bijna nergens op mogen. Terwijl dat echt geen waar is.
Gebruikers-avatar
Fiedelie
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 09:40

Stitch87 schreefCOLONPfff, ben het een beetje beu aan het worden om telkens te moeten verdedigen dat met kleine kindjes (onder de 5j) naar dlp gaan wel de moeite is. Ze blijven altijd maar het argument geven dat ze nergens op mogen ... Tuurlijk ...
Niks van aantrekken! Onze oudste is 4 en de jongste 18 maanden en volgende week wordt het voor hen respectievelijk de 5de en 4de keer dat we naar Disney gaan. Onze jongste was net 3 maanden toen hij voor de eerste keer meeging trouwens. Waarom zou ik hen niet meenemen? Disney is zoveel meer dan attracties! De oudste is trouwens echt een bangerik, durft bijna nergens in maar hij vindt Disney helemaal geweldig omwille van de shows, parades, characters. Idem voor de jongste trouwens. Die wordt helemaal blij als hij Mickey ziet. Laat andere mensen dus maar zeggen, wij genieten lekker van onze Disneytripjes MET kids :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991

:)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een tijdje geleden vroeg ik hier voor hulp ...
Een vriend van me en ik gaan namelijk naar facts .
Julie stem werk maakte het echt duidelijk voor ons :)
En daar ben ik jullie ook erg dankbaar voor :thumbs:
Helaas is mijn vriend nogal vastberaden .... En hij wil als Obi gaan ...
Dus ik ga dan maar gewoon in Dutch Garrison :D

Toch hartelijk bedankt voor de hulp !!!
En nu hopen op leuke foto's :yes:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar