Kerst 2016
Vorig jaar zijn we voor het eerst in de kerstperiode geweest, de eerste week in november. Stonden we daar in ons tshirtje met 22 graden voor die mega prachtige kerstboom en 's avonds met enkel een vestje aan bij Dreams of Christmas. Was geweldig! Deze keer proberen we de week na oud&nieuw een paar daagjes te gaan. Als het droog weer is. Kan iemand iets zeggen over de drukte rond die periode? Dus wel kerstvakantie nog, maar kerst en oudjaar al voorbij dan.
ik durf het je niet te zeggen.. hoop zelf wel op rust want wij gaan ook de eerset week van jan voor 5 nachten en 5 dagen..Mushu schreefCOLONVorig jaar zijn we voor het eerst in de kerstperiode geweest, de eerste week in november. Stonden we daar in ons tshirtje met 22 graden voor die mega prachtige kerstboom en 's avonds met enkel een vestje aan bij Dreams of Christmas. Was geweldig! Deze keer proberen we de week na oud&nieuw een paar daagjes te gaan. Als het droog weer is. Kan iemand iets zeggen over de drukte rond die periode? Dus wel kerstvakantie nog, maar kerst en oudjaar al voorbij dan.
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Waarschijnlijker is het dan wel een stuk rustiger, want Frankrijk heeft geen vakantie meer. Nederland en België wel dus daar zullen er wel veel van gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook die week!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
Dit was eigenlijk ook mijn vraag: Ik zie dat de kerstvakantie in Frankrijk loopt t/m 03 januari 2017. Is het dan zo dat de enorme drukte afgenomen is? Iemand ervaring mee?Fantillusion schreefCOLONWaarschijnlijker is het dan wel een stuk rustiger, want Frankrijk heeft geen vakantie meer. Nederland en België wel dus daar zullen er wel veel van gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook die week!
Thx!
- Joyce_Belle
- Member

- BerichtenCOLON 269
- GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08
Wij zijn ook al eens in de week na de kerstvakantie geweest. Het was toen vrij rustig/het was gezellig druk. Dit jaar lopen in NL en BE de vakanties echter een week later door, dus wat afgelopen jaren de eerste werkweek was is nu nog vakantie. Daardoor zal het iets drukker zijn, maar nooit zo druk als in de week tussen kerst en oud op nieuw.Dan80 schreefCOLONDit was eigenlijk ook mijn vraag: Ik zie dat de kerstvakantie in Frankrijk loopt t/m 03 januari 2017. Is het dan zo dat de enorme drukte afgenomen is? Iemand ervaring mee?Fantillusion schreefCOLONWaarschijnlijker is het dan wel een stuk rustiger, want Frankrijk heeft geen vakantie meer. Nederland en België wel dus daar zullen er wel veel van gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook die week!
Thx!
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
- Natasja1975
- Member

- BerichtenCOLON 26
- GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06
Vanaf 11 november begint de kerstperiode. Is dan ook alles helemaal af betreft kerstversiering? En zijn de disney hotels dan ook al helemaal in kerstsfeer?

- Natasja1975
- Member

- BerichtenCOLON 26
- GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06
Oke dank je wel voor de informatie Annet! 

Ik ben 3 jaar geleden een keer na oud en nieuw geweest. Het was rustiger dan ik had gedacht, maar nog steeds redelijk druk. Wel gezellig hoor, maar het was zeker niet rustig. Toen ik bijvoorbeeld datzelfde jaar in de eerste week van juni ging was het park half uitgestorven haha.Dan80 schreefCOLONDit was eigenlijk ook mijn vraag: Ik zie dat de kerstvakantie in Frankrijk loopt t/m 03 januari 2017. Is het dan zo dat de enorme drukte afgenomen is? Iemand ervaring mee?Fantillusion schreefCOLONWaarschijnlijker is het dan wel een stuk rustiger, want Frankrijk heeft geen vakantie meer. Nederland en België wel dus daar zullen er wel veel van gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook die week!
Thx!

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
De meest betoverende kerst begint al op 11 november!
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Oooooooh, ik kan niet wachten!!!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018