Kerst 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Vorig jaar zijn we voor het eerst in de kerstperiode geweest, de eerste week in november. Stonden we daar in ons tshirtje met 22 graden voor die mega prachtige kerstboom en 's avonds met enkel een vestje aan bij Dreams of Christmas. Was geweldig! Deze keer proberen we de week na oud&nieuw een paar daagjes te gaan. Als het droog weer is. Kan iemand iets zeggen over de drukte rond die periode? Dus wel kerstvakantie nog, maar kerst en oudjaar al voorbij dan.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Mushu schreefCOLONVorig jaar zijn we voor het eerst in de kerstperiode geweest, de eerste week in november. Stonden we daar in ons tshirtje met 22 graden voor die mega prachtige kerstboom en 's avonds met enkel een vestje aan bij Dreams of Christmas. Was geweldig! Deze keer proberen we de week na oud&nieuw een paar daagjes te gaan. Als het droog weer is. Kan iemand iets zeggen over de drukte rond die periode? Dus wel kerstvakantie nog, maar kerst en oudjaar al voorbij dan.
ik durf het je niet te zeggen.. hoop zelf wel op rust want wij gaan ook de eerset week van jan voor 5 nachten en 5 dagen..
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Waarschijnlijker is het dan wel een stuk rustiger, want Frankrijk heeft geen vakantie meer. Nederland en België wel dus daar zullen er wel veel van gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook die week!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Dan80
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2013, 09:45

Fantillusion schreefCOLONWaarschijnlijker is het dan wel een stuk rustiger, want Frankrijk heeft geen vakantie meer. Nederland en België wel dus daar zullen er wel veel van gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook die week!
Dit was eigenlijk ook mijn vraag: Ik zie dat de kerstvakantie in Frankrijk loopt t/m 03 januari 2017. Is het dan zo dat de enorme drukte afgenomen is? Iemand ervaring mee?

Thx!
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Dan80 schreefCOLON
Fantillusion schreefCOLONWaarschijnlijker is het dan wel een stuk rustiger, want Frankrijk heeft geen vakantie meer. Nederland en België wel dus daar zullen er wel veel van gaan. Wij gaan waarschijnlijk ook die week!
Dit was eigenlijk ook mijn vraag: Ik zie dat de kerstvakantie in Frankrijk loopt t/m 03 januari 2017. Is het dan zo dat de enorme drukte afgenomen is? Iemand ervaring mee?

Thx!
Wij zijn ook al eens in de week na de kerstvakantie geweest. Het was toen vrij rustig/het was gezellig druk. Dit jaar lopen in NL en BE de vakanties echter een week later door, dus wat afgelopen jaren de eerste werkweek was is nu nog vakantie. Daardoor zal het iets drukker zijn, maar nooit zo druk als in de week tussen kerst en oud op nieuw.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

Vanaf 11 november begint de kerstperiode. Is dan ook alles helemaal af betreft kerstversiering? En zijn de disney hotels dan ook al helemaal in kerstsfeer?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja de hotels zijn vaak al eind oktober in kerstsfeer. En vanaf 11 november is in het park ook alles klaar en gaat het kerst programma in.
Gebruikers-avatar
Natasja1975
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 14:06

Oke dank je wel voor de informatie Annet! :-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sally
Member
Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 16:12

Gelukkig ben ik ook weer aan het aftellen. Laat de foto's en filmpjes maar komen.
Gebruikers-avatar
Dainesour
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2016, 22:01

Dan80 schreefCOLON

Thx!
Ik ben 3 jaar geleden een keer na oud en nieuw geweest. Het was rustiger dan ik had gedacht, maar nog steeds redelijk druk. Wel gezellig hoor, maar het was zeker niet rustig. Toen ik bijvoorbeeld datzelfde jaar in de eerste week van juni ging was het park half uitgestorven haha.
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Kerst begint dus 11 november, maar ik lees nu wel het nieuwe personage, is dan nog niet te ontmoeten, of heb ik dit verkeerd gelezen? Ik hoop de kerstman al wel!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De meest betoverende kerst begint al op 11 november!

Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Oooooooh, ik kan niet wachten!!!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Rijdt de normale parade tijdens de kerst ook? Het is de laatste keer dat we m kunnen zien, dus ik hoop van wel!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja de gewone parade rijdt dan ook.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar