Kerst Decoraties @ Home

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Stitch87 schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Wauw, die mickey bal is leuk. En de snowglobe...... ik wou dat mijn dochter al zo groot was dat ze zelf naar dlp ging en dan aan me denkt..... <3 zo lief van je Lisjuh.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lol! Is toch zoveel leuker om mee te gaan ;)
Hahahaha, ja, tot op zekere hoogte wel. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Lisjuh
Member
Member

Awwh dankjewel, ik ben soms ook best lief Haha...

Me moeder gaat ook wel mee hoor, in februari weer :D maar dit was een tripje met vrienden, daar hoort Moeders dit keer niet tussen, dus neem ik maar souvenirs voor dr mee haha
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Pauk
Member
Member

Wat heb ik hier een gave dingen gezien!
Die kerstballen van mickey die hier zelf gemaakt worden, welke maten kerstballen zijn dat?
Afbeelding
Tigerlily
Member
Member

Pauk schreef:Wat heb ik hier een gave dingen gezien!
Die kerstballen van mickey die hier zelf gemaakt worden, welke maten kerstballen zijn dat?
Ik gebruik voor het hoofdje altijd een standaard kerstbal en de oortjes dan van die kleintjes :) best even passen in de winkel zelf wat het mooiste resultaat geeft!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Ona1991
Member
Member

Nou dan spoor ik ook niet want hier gaat de Halloween decoratie op 1 november naar beneden en terwijl ik die weer op zolder gooi komt de doos met de kerstboom mee naar beneden en reken er maar op dat die boom dezelfde dag nog overeind staat. :P En die word niet afgebroken voor 3 koningen hoor, al mag mijn vriend 100x zeggen van "het is al 2 weken na kerst! Ga je dat ding laten staan tot volgend jaar misschien?" :twisted:
Afbeelding
Stitch87
Member
Member

Hier staat hij pas de dag na sinterklaas, maar soms blijft hij dan wel staan tot eind januari :D. Hoewel het dit jaar wrs anders zal zijn. Moet mijn zinnen toch een beetje kunnen verzetten op de allereerste schooldag van de dochter, dus zal wrs 9 januari afbreken worden :? . Vandaag bollen besteld om mickey's te maken en 3 kransjes (1 grote en 2 kleinere ;) ) gekocht voor aan de voordeur. Nog nooit zelf een krans gemaakt dus ik hoop dat het toch een beetje gaat lukken :p. Volgende week de action eens afschuimen voor 'prulletjes' ;).
Stitch87
Member
Member

De voorbereidingen zijn begonnen. Na 5-6j trouwe dienst van onze kerstboom vond ik dat hij eens een koekje verdiende ;).
Nu enkel nog dilemma. Ofwel de figuurtjes schilderen in hun originele kleuren, ofwel egaal schilderen of zo laten (enkel vernis). Hoewel ik graag onze dochter van 2j4m zou willen laten helpen maar dan zullen het 'specialekes' worden ;)

Afbeelding
Pauk
Member
Member

Die vormpjes zijn zo gaaf! Ik heb ze pas ook besteld en mijn zoontje heeft het koekjes bakken helemaal ontdekt.
Wij hebben Donald en Katrien er dan ook nog bij, zo leuk hoe hij ze allemaal op zit te noemen als we bezig zijn met koekjes bakken
Afbeelding
olafLover
Moderator
Moderator

Wat een gave vormpjes! Waar koop je die?
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

aaah, tijd om mijn collectie koekjes uitstekers uit te breiden denk ik. :D

Gisteren met Melissa naar de Action geweest en we kwamen thuis met een hele doos zelf-kerstballen maken. Er waren diverse varianten, Mickey en Minnie, Cars, Prinsessen en Frozen. ER zaten glow in the dark stickers bij, dus die moest echt mee. hahaha, ik ben benieuwd of onze boom nog groot genoeg is voor alle disney kerstballen, tsum tsum hangertjes en alle andere zelf gemaakte ballen.
Tess81
Member
Member

Oh jee het klinkt alsof je een grotere boom nodig gaat hebben "mama van prinsesjes"
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Dat vrees ik ook. hahahaha...
Stitch87
Member
Member

De vormpjes komen van aliexpress ;).
Waaaaat, Donald en Katrien bestaan ook? Die heb ik nog niet tegen gekomen. Hopelijk Goofy en Pluto ook. Dju, nooit op tijd voor deze kerst :(. Dochter zit ze ook allemaal op te noemen: Mimmie (Minnie), Mousje (Mickey), Oofy (ze denkt dat het Goofy is maar was Teigetje :p ), Poes (Marie, kent ze nochtans want we hebben een knuffel waar ze iedere dag mee rond loopt), Beer (Winnie, maar die kent ze niet) en Knabbel en Babbel benoemt ze niet :p.

Leuk Mama ...! Hier gaan er ook een groot deel gewone ballen verbannen worden wegens plaatsgebrek ;)
olafLover
Moderator
Moderator

Gevonden
https://www.aliexpress.com/item/Baking- ... 61b044fd53

En voor de prijs hoef je het niet te laten ;)
Stitch87
Member
Member

olafLover schreef:Gevonden
https://www.aliexpress.com/item/Baking- ... 61b044fd53

En voor de prijs hoef je het niet te laten ;)
Ik heb de mijne van hier (behalve Mickey en Minnie want die waren goedkoper maar linkje bestaat niet meer).
https://nl.aliexpress.com/item/3pcs-set ... 0.0.5mDwCK

Toch eens moeten kijken voor Donald en Katrien :p
Plaats reactie

Terug naar “Café Mickey Creatief”