Wat is jouw favoriete Disney partner hotel?

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Plaats reactie
Disney Collections
Member
Member

De titel van het topic zegt het al! In welk partner hotel van Disney verblijf jij het liefste en waarom? :sorc:
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Fiedelie
Member
Member

Wij zijn in de zomer in het Dream Castle hotel verbleven en onlangs in het B&B Hotel. Ik heb in beide hotels prima geslapen maar als ik moet kiezen, ga ik voor het Dream Castle hotel. Personeel was toch net iets vriendelijker, ontbijt wat uitgebreider, kamer en badkamer wat groter en luxueuzer, ... Maar dat zie je natuurlijk ook aan de prijs :)
Afbeelding
boogschutter
Member
Member

Dream castle.
doet niet onder voor disneyhotels.alleen goedkoper.
Mooie kamers.uitgebreid ontbijt.ook warm ontbijt.
edisney
Member
Member

Ik kies het liefst voor B&B. Kamers zijn prima. Natuurlijk geen luxe, maar ik slaap er alleen maar. De pendeldienst schijnt er niet heel goed te zijn, maar ik rij toch altijd met de auto. Die drukke pendelbussen zijn ook niet fijn na afloop van dreams.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Laura
Member
Member

Ik heb alleen nog maar in Kyriad gelogeerd, dus kan niet echt vergelijken met de anderen. Kyriad was voor ons prima, de laatste keer dat we hier hebben geslapen was in 2007. Kamers, ontbijt en pendelbus waren allemaal prima!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Tangled
Member
Member

Ik ga graag naar Kyriad, goede prijs-kwaliteitverhouding.

B&B vond ik tegenvallen. Het maakt me op zich niet uit dat de kamers klein zijn (je slaapt er toch alleen maar), maar qua prijs was het even duur als Kyriad en daar heb je dan meer ruimte.
Vooral het ontbijt viel heel erg tegen.
Ook kreeg ik verschillende informatie van verschillende personeelsleden, erg verwarrend.

Ik heb momenteel bij booking.com een annuleerbare boeking openstaan voor DreamCastle.
Kyriad was al niet meer boekbaar en DreamCastle was zelfs goedkoper dan wat ik nu voor B&B heb betaald, dus ga ik het graag eens uitproberen.
Myriam23
Member
Member

Dream castle hotel.
Is voor mij het ultieme uitgangspunt van de partner hotels.
Vooral omdat het luxe heeft kwa ontbijt en ruime kamer en badkamer.
Het is een van de duurste partner hotels maar zeer zeker je geld waard.
Mijn standaard keuze sinds de allereerste keer (als we niet voor disney hotels gaan)
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Steven78
Member
Member

Magic circus komt op de eerste plaats, mooie kamers en leuk thema. Ook een lekker ontbijt.
B&b komt op de 2de plaats, mooie ruime familekamers, alleen het ontbijt valt wat tegen.
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Lisjuh
Member
Member

Tot nu toe de b&b, hier een paar keer verbleven inmiddels en volgende keer boek ik er ook weer. Het is een goeie prijs,prima kamers klein maar fijn, ontbijt is prima. Shuttlebus is in mijn ogen gewoon goed geregeld, ja soms moet je even 10 a 15 min wachten,maar je zit vervolgens wel meteen in park want de b&b is de laatste stop van alle hotels dus instappen en op naar Disney.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney Hotels & Partner Hotels”