Ikzelf ben al een paar keer in januari (niet in kerstvakantie) op doordeweekse dagen geweest; en (hoewel het dan wel vrij koud kan zijn) elke keer was het heel erg rustig.... wachttijden max 15 minuten.
Laatste keer is alweer 6 jaar geleden, en de twee parken konden we toen makkelijk doen (incl. tijd om te shoppen en parades te kijken op de foto te gaan met characters enzo).
We gaan nu over een paar weken, doordeweekse dag, en ik hoop op eenzelfde ervaring....
Algemeen Vragen Topic
- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
Ik wil zelf inderdaad dus wanneer het zo min mogelijk druk is. Telkens in drukke seizoenen gegaan waardoor je bijna nergens bij kon vanwege drukte. Als je door de weeks gaat, wat is dan de minst drukke dag?
Ik heb even gekeken en volgens mij is januari inderdaad een rustige maand!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
- Vanessa1976
- Member

- BerichtenCOLON 22
- GeregistreerdCOLON 18 Okt 2016, 09:51
Het is dus alweer even geleden, maar ik zou dan voor maandag, dinsdag, woensdag of donderdag gaan.... Met een voorkeur voor dinsdag (maar onderbouwen kan ik dat niet....)
Januari is inderdaad een van de rustigste maanden. Qua dag zou ik voor dinsdag, woensdag of donderdag gaan. Veel mensen plakken de maandag of de vrijdag nog vast aan het weekend, die zijn daarom altijd nog wat drukker.Disney Collections schreefCOLONIk wil zelf inderdaad dus wanneer het zo min mogelijk druk is. Telkens in drukke seizoenen gegaan waardoor je bijna nergens bij kon vanwege drukte. Als je door de weeks gaat, wat is dan de minst drukke dag?

- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
Ik ga eigenlijk altijd ook doordeweekse dagen. Ben 1 keer op een zaterdag van herfstvakantie geweest en op 24 december. Ik dacht dat ik gek werd! Aankomende november en januari gelukkig weer doordeweekse dagen gekozen!
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Voor degene die een spiegelreflexcamera meenemen naar Disneyland; wat doen jullie met de camera in attracties? Denk maar aan de Space Mountain waarbij er geen optie is om zakken opzij te zetten. Ik wil altijd mijn camera meenemen, maar het gebrek aan opbergmogelijkheden houdt me steeds opnieuw tegen. 

- Disney Collections
- Member

- BerichtenCOLON 156
- GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43
Het is gelukt hoor! We gaan een dagje in januari.Ri_cardo schreefCOLONJanuari is inderdaad een van de rustigste maanden. Qua dag zou ik voor dinsdag, woensdag of donderdag gaan. Veel mensen plakken de maandag of de vrijdag nog vast aan het weekend, die zijn daarom altijd nog wat drukker.Disney Collections schreefCOLONIk wil zelf inderdaad dus wanneer het zo min mogelijk druk is. Telkens in drukke seizoenen gegaan waardoor je bijna nergens bij kon vanwege drukte. Als je door de weeks gaat, wat is dan de minst drukke dag?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
- boogschutter
- Member

- BerichtenCOLON 752
- GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09
Ik doe camera in rugzak in attractiesKimberlys schreefCOLONVoor degene die een spiegelreflexcamera meenemen naar Disneyland; wat doen jullie met de camera in attracties? Denk maar aan de Space Mountain waarbij er geen optie is om zakken opzij te zetten. Ik wil altijd mijn camera meenemen, maar het gebrek aan opbergmogelijkheden houdt me steeds opnieuw tegen.
Inderdaad en gewoon mee de attracties in, is altijd nog goed gegaanboogschutter schreefCOLONIk doe camera in rugzak in attractiesKimberlys schreefCOLONVoor degene die een spiegelreflexcamera meenemen naar Disneyland; wat doen jullie met de camera in attracties? Denk maar aan de Space Mountain waarbij er geen optie is om zakken opzij te zetten. Ik wil altijd mijn camera meenemen, maar het gebrek aan opbergmogelijkheden houdt me steeds opnieuw tegen.
- anneneverdies
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 25 Sep 2016, 19:22
Ik ga van 5 tm 9 december naar NPB. Ik heb er hartstikke veel zin in. Nu las ik dat er een Disney Dreams! Of Christmas is. Ik Kan alleen nergens vinden welke dagen en om hoe laat deze show wordt opgevoerd. Hopelijk dat iemand van jullie het weet:-)
- anneneverdies
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 25 Sep 2016, 19:22
Is dat dan iedere dag Annet of alleen echt met Kerst?
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Disney Dreams of Christmas is gedurende de volledige Disney kerst periode