Hulp nodig met boeken en plannen van een reis

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja en op dinsdag schijnt het het goedkoopst te zijn...
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

olafLover schreefCOLONIk denk toch dat vroeg boeken het goedkoopst is, of er moet een actie zijn.
Ik denk dat wij nu uit gaan komen op Iceland Air, die zijn nu al beschikbaar, maar ik wacht toch nog heel even af
Icelandair kwam ik nu ook al op uit. Ik zal even iemand vragen die van Amerika via Ijsland naar Parijs is gegaan hoe dat was bevallen.
Stitch87 schreefCOLONWeet niet of dat nog altijd zo is, maar vroeger (5j terug) was in het weekend boeken duurder dan tijdens de gewone werkuren tijdens de week. En mij hebben ze ook altijd wijsgemaakt dat vroegboeken goedkoper is.
Oh, zal morgen eens kijken haha :) Zoiets heb ik ook wel eens gehoord.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Voor de vluchten moet je niet heel vroeg boeken, de beste prijzen zijn meestal maar 6-7 maand op voorhand denk ik.
Of moet zijn dat je wil boeken in hele drukke periode.
Voor oktober 2017 zou ik in januari kijken bv.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Schijnbaar is dinsdagmiddag boeken goedkoop.
als je je datums ingeeft bij skyscanner krijg je elke dag als prijzen stijgen of dalen een email.
zo heb ik voor een goede prijs geboekt.in okt 2015 voor aug 2016.
prijzen waren later een paar 100 € p.p. duurder.
bij de meeste maatschappijen staan prijzen er 11 mnd van te voren op.
ik denk dat 650 € geen slechte prijs is.
staan soms goedkopere op maar dan moet je kijken hoe lang je vliegt ( soms reis je 30 !!!uur ).en vlieg je op onhandige tijden en vaak overstappen.
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Ik vlieg altijd met KLM. Niet de goedkoopste maatschappij, maar ben dr wel heel tevreden over.. M'n reis naar Orlando geboekt tijdens de werelddealweken, scheelt toch ook weer zo'n 150-200 euro.
Ze vliegen niet direct op Orlando, maar wel verschillende opties om over te stappen.
eenhoorn
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 07:42

Dankjewel voor alle tips!
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

KLM heeft ook vaak scherpe prijzen. Zelf in maart geboekt voor eind oktober a 540,- p.p. inclusief belastingen met overstap op JFK. Vliegt alleen niet met KLM zelf maar met Delta. Disney aanbiedingen op de UK site varieren per periode maar prijs technisch kom je meestal met een aanbieding op hetzelfde uit. Of je er nu een dining plan bij krijgt of 2 of 4 nachten gratis.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Dank jullie wel voor de tips!
Ik was inderdaad van plan om in januari te boeken. Maar dan weet ik nu welke websites ik ook alvast in de gaten kan houden. Bij skyscanner komt tot nu toe de goedkoopste vlucht uit via gate1.nl, en er staan meer sites bij waar ik nog nooit van heb gehoord... Ik hou het in de gaten, ik weet dat het soms op een dag verschil opeens de prijzen kunnen stijgen!
@Sprinkles Wauw, mooie prijs had je toen! KLM is nu nog niet beschikbaar, maar ik check het nu regelmatig

Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

Wij vliegen volgend jaar April met Tui. Nieuwe vliegtuigen met wat extra comfort, en ook nog extra beenruimte genomen.
En wat ik erg belangrijk vind is dat we rechtstreeks vliegen naar Orlando, wil namelijk liever niet overstappen!
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Rojean schreefCOLONWij vliegen volgend jaar April met Tui. Nieuwe vliegtuigen met wat extra comfort, en ook nog extra beenruimte genomen.
En wat ik erg belangrijk vind is dat we rechtstreeks vliegen naar Orlando, wil namelijk liever niet overstappen!
Ik heb een keer met Tui (toen nog Arke) gevlogen en vond het vreselijk. Heel krap (en ik ben maar 1.68m!), maar 1 maaltijd en kwamen echt heel weinig langs met drinken. Ik hoop dat de extra comfort de ervaring positief maakt voor je! Overstappen maakt me niet zo heel veel uit, maar liever niet meer dan 1x en niet te lange tijd er tussen. .

Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

Laura schreefCOLON
Rojean schreefCOLONWij vliegen volgend jaar April met Tui. Nieuwe vliegtuigen met wat extra comfort, en ook nog extra beenruimte genomen.
Ik heb een keer met Tui (toen nog Arke) gevlogen en vond het vreselijk. Heel krap (en ik ben maar 1.68m!), maar 1 maaltijd en kwamen echt heel weinig langs met drinken. Ik hoop dat de extra comfort de ervaring positief maakt voor je! Overstappen maakt me niet zo heel veel uit, maar liever niet meer dan 1x en niet te lange tijd er tussen. .

We vliegen met de nieuwe Boeing 787 Dreamliners, deze zijn uit 2014 en 2015. Jij zal dus waarschijnlijk met een ouder toestel gevlogen hebben denk ik, of niet? Met de beenruimte zit het wel goed, die is in ieder geval 86 cm. (Gewone toestellen bij KLM en Lufthansa hebben 78 cm., en dat is al beter dan gemiddeld)
Eten gaan we ervaren, maar ik vind de reisduur belangrijker en overstappen vervelend.
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Tui vliegt toch op sanford ? Ipv mco ? .
ik had vlucht met lufthansa genomen vanwege beenruimte.wij zijn allemaal lang.
werd vlucht later door united airlines uitgevoerd.schiet lekker op dan
Gebruikers-avatar
Vanessa1976
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2016, 09:51

check ook eens wowair.nl die vliegen heel goedkoop naar Amerika (je moet dan wel in Reykjavik overstappen). Is een maatschappij uit IJsland.
Ik ken ze zelf (nog) niet, maar het ziet er heel interessant uit.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De prijs is bij Wowair wel excl bagage. Incl bagage is de prijs vergelijkbaar met Iceland Air (en daar moet je ook in Reykjavik overstappen).
Gebruikers-avatar
**Anja**
Member
Member
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2016, 19:13

Ik heb juist met opzet een langere overstaptiijd gekozen. Vooral omdat je in Amerika langs de security moet op het vliegveld waar je het land inkomt. Dan vind ik het fijner dat ik daar de tijd voor heb, en dat ik maar een paar uur langer zit te wachten op mn volgende vlucht, Ik ken mezelf; anders ga ik in het vliegtuig al zitten stressen dat ik misschien mn overstap wel mis.. Nu kan ik rustig de volgende terminal zoeken, daar weer inchecken en misschien nog ergens wat eten ofzo..
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar