Ha, ik dacht precies hetzelfdemoorhunhe schreefCOLONIk heb eerder interesse in de merchandise die er te koop is ... als iemand die gaat daar wat foto's van kan nemenhaha
Ik hoop er echt ontzettend op dat dit te koop zal zijn, wil die zo graag!moorhunhe schreefCOLONSuper! Ik ben erg benieuwd als er iets nieuws is, of andere dingen, wat in verschillende landen altijd al wel het geval was, die krijgen dan merch, die zelfs in de US nooit is geweest / nooit zal komen.
Ik wacht tot de musical in Nederland is. Ik kan alleen betalen via iDeal en niet via een betaal- of creditcard. En bij de officiële website van de Disney Store, kan je niet met iDeal betalen volgens mij.moorhunhe schreefCOLONBestel hem online?
Ik denk dat de plush wel standaard zijn overal? Voor zover ik toch al gezien heb van andere landen.
Ik zit te denken of dat bij Disney's Beauty and the Beast kon toen ik afgelopen jaar ging... Maar toen kon het dacht ik niet? Dus zal nu wel weer zo zijn. Maar ik weet het niet zeker, maar volgens mij kon ik toen pas bij het merchandise gedeelte nadat de tickets gezien waren.moorhunhe schreefCOLONNee klopt, is enkel via PayPal of Credit Card.
Ik vraag me af als je ook bij de merch stand kan geraken als je geen musical tickets hebt, haha.
Want als ik iets leuk zie natuurlijk ... haha!
In Londen kan dat wel, als de show bezig is, dan houden ze je wel in de gaten dat je de zaal niet binnenloopt natuurlijk.
Ik ben afgelopen jaar geweest, ik dacht toen echt dat ik eerst mijn kaartje moest laten zien. Ik zal het nog eens navragen aan degene met wie ik toen was.moorhunhe schreefCOLONIk ben er in 2006 volgens mij geweest in het theater, de merch stand stond toen ook echt wel in het gebouw.
Dan maar hopen dat er niets is dat elders niet te vinden is, haha