Dreams! The Night Time Show
De show die wij bekeken hebben duurde 25 min. is dat dan niet de hele show?Prince Philip @ di apr 03, 2012 8:32 pm schreef:Ze hebben wel delen uit de show weg gelaten in de LIVE Stream van DREAMS maar deze zullen jullie in echt moeten gaan zien want hij is zeker de moeite waard alleen jammer dat met harde wind of kou het water al niet gebruikt kan worden.
-
sandertilburg
- Member

Chellex3 @ do 05 apr, 2012 07:57 schreef:Blijft de fantilusion ook nog rondtrekken 's avonds of is deze geschrapt?
ik hebdie vraag ook al eens gesteld in het najaar werd namelijk gezegd dat fantilusion in januari zijn laatste ronde zou maken en dat main street electrical parade teruf zou komen maar dan helemaal vernieuwd
Dat zou ook nog eens een leuke afwisseling zijn!sandertilburg @ do 05 apr, 2012 09:18 schreef:Chellex3 @ do 05 apr, 2012 07:57 schreef:Blijft de fantilusion ook nog rondtrekken 's avonds of is deze geschrapt?
ik hebdie vraag ook al eens gesteld in het najaar werd namelijk gezegd dat fantilusion in januari zijn laatste ronde zou maken en dat main street electrical parade teruf zou komen maar dan helemaal vernieuwd
Ondanks dat de electrical parade “ouderwetser” en minder spectaculair is dan de fantillusion vind ik ze toch wel supermooi, zou best nog wel eens terug mogen komen!
It's a Disney kind of day!
De Main Street Electrical Parade komt helemaal niet terug naar Parijs. Laatste dat ik gehoord heb (van een amerikaanse collega) is dat hij terug naar z'n roots gaat in Disneyland California
Fanti gaat -als alles goed gaat- terug uitrijden deze zomer, zoals aangekondigd in de brochures!
Weet er iemand wat de precieze weeromstandigheden moeten zijn zodat 'Dreams' kan doorgaan?
Ik denk dat ik niet de enige persoon ben die met bange ogen uitkijkt naar de weersvoorspellingen van volgende week, die er niet zo goed uitzien voor 12 april.
Ik denk dat ik niet de enige persoon ben die met bange ogen uitkijkt naar de weersvoorspellingen van volgende week, die er niet zo goed uitzien voor 12 april.
- Prins Adam
- Beheerder

idd heb het ook al gezien 
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Kan nog een hoop veranderen, het is nog ver weg! Blijf goede hoop houden
Hoop dat het meevalt 12 april!
Joehoe! En inderdaad, het kan nog de warmste dag van april worden:) Maar toch:) Kwas niet graag geweest om dan te ontdekken dat er geen Dreams is (en vooral dan nog een dag rond te lopen met mijn zus die speciaal een ticket betaalt voor die dag en voor 'Dreams' :bleh: )
- Prins Adam
- Beheerder

(Magic_Live Twitter)Disney Dreams is being received very positively by guests.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- desidinges
- Member

dat is de juiste instelling;)elke w @ za 07 apr, 2012 13:07 schreef:Kan alleen maar goed komen toch op zo'n verjaardagsfeestje : believe in magic 8)