Tickets Disney's Halloween Party Disneyland Paris
- FrozenOlaf
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35
Om hoe laat moeten de gewone gasten het park verlaten?
If you can dream it,you can do it !

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Dit is 20u als ik me niet vergisFrozenOlaf schreefCOLONOm hoe laat moeten de gewone gasten het park verlaten?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Dreams is om 19u en daarna wordt je naar buiten begeleid. De studios zijn wel open tot 21u
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- FrozenOlaf
- Member

- BerichtenCOLON 68
- GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35
Ok bedankt. Dat valt dan nog mee
If you can dream it,you can do it !

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Er zijn er nogPeterEs schreefCOLONWeet iemand of er nog tickets zijn? Met de link uit de startpost kan ik ze niet vinden, maar ik lees ook nergens dat het uitverkocht zou zijn...

-
Saabilicious
- Member

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON 26 Nov 2014, 17:33
Hoi allen,
Ik zit een beetje met een dilemma.. Ik werk in het onderwijs en krijg van mijn baas geen vrij voor de Soirée dit jaar. De twee jaren ervoor ben ik wel geweest. Ik wil dit jaar eigenlijk weer heel graag! Ook omdat ik eindelijk mijn super mooie gele Belle jurk heb! En waar draag je deze anders dan in Disneyland Parijs?!
Ik heb er dan ook over na zitten denken om na schooltijd (ik kan om 14.15 uur weg) naar Disney te rijden. Ik zou er dan om 19.15 uur ongeveer zijn als alles mee zit. Op tijd voor de Soirée dus! Maar het vervelend is dat ik de volgende dag ook weer gewoon moet werken. Wat betekent: na de Soirée naar huis rijden. Mijn vriend (die overigens het kostuum van het Beest heeft) en ik kunnen allebei rijden, dus we kunnen elkaar in principe afwisselen.
Wat is jullie ervaring hiermee? Have I gone mad?!
Ik zit een beetje met een dilemma.. Ik werk in het onderwijs en krijg van mijn baas geen vrij voor de Soirée dit jaar. De twee jaren ervoor ben ik wel geweest. Ik wil dit jaar eigenlijk weer heel graag! Ook omdat ik eindelijk mijn super mooie gele Belle jurk heb! En waar draag je deze anders dan in Disneyland Parijs?!
Ik heb er dan ook over na zitten denken om na schooltijd (ik kan om 14.15 uur weg) naar Disney te rijden. Ik zou er dan om 19.15 uur ongeveer zijn als alles mee zit. Op tijd voor de Soirée dus! Maar het vervelend is dat ik de volgende dag ook weer gewoon moet werken. Wat betekent: na de Soirée naar huis rijden. Mijn vriend (die overigens het kostuum van het Beest heeft) en ik kunnen allebei rijden, dus we kunnen elkaar in principe afwisselen.
Kei leuk idee zeer zeker maar ik wil je toch adviseren om er goed over na te denken.Saabilicious schreefCOLONHoi allen,
Van voorgaande jaren weet ik nog dat er een dikke file stond op de weg naar DLP, dus ik dacht slim te zijn en ben binnendoor gereden( op terugweg van hotel in St Thibault des Vignes naar het park) maar o wee wat een ellende was dat zeg, volop politiecontrole op alle rotonde's wat dus een enorme opstopping veroorzaakte binnendoor.
Normaal rijd je dat stukje in een 15 min. en ik heb er dus ruim 1 1/2 uur over gedaan om nog enigszins tijdens de soiree aan te komen samen met Mouseketeer.
Is ook altijd met wegrijden na de soiree een ramp met file, dus als je de files op de koop toe neemt zou ik het doen maar anders volgend jaar gaan.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
-
Alexjanssen
- Member

- BerichtenCOLON 9
- GeregistreerdCOLON 19 Jun 2016, 11:18
Weet iemand vanaf hoe laat je verkleed het park op mag, is dat de hele dag, of alleen tijdens de party s'avonds
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Vanaf 3 november verdwijnt Halloween en komt elke dag meer kerst...isa schreefCOLONwordt er na Halloween gelijk begonnen aan de kerstversiering,weet iemand dat

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Bekijk hier het programma van de Soiree !!!

bron : ED92

bron : ED92