idd! laat ons hopen en duimen dat het werktdesidinges @ di 10 apr, 2012 12:48 schreefCOLONdat is de juiste instelling;)elke w @ za 07 apr, 2012 13:07 schreefCOLONKan alleen maar goed komen toch op zo'n verjaardagsfeestje : believe in magic 8)
Dreams! The Night Time Show
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Om tegen te gaan dat gasten op de rotsen klimmen tijdens dreams

(InsideDLParis)

(InsideDLParis)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
De waterschermen krijgen een jasje!

(InsideDLParis)

(InsideDLParis)

- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Heel mooi gedaan!!!!
Heeft er iemand nog tips over de beste plekjes om naar dreams te kijken? Hier heb ik al gelezen aan de bloemperkjes op central plaza. Ergens anders gaf iemand de tip om op het paadje naast het kasteel dat naar Adventureland leidt te gaan staan. Iemand enig idee?
Ik zou recht voor het kasteel gaan staan.. Dan komen alle effecten mooi over! Zeker voor de eerste keer
De theming voor de waterschermen is echt geweldig!
De theming voor de waterschermen is echt geweldig!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
meer foto's

(InsideDLParis)

(InsideDLParis)

- desidinges
- Member

- BerichtenCOLON 77
- GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58
de 1e show was ook echt wel druk. Maar de 2e show daarentegen was superrustig, hier hebben we dan ook volop van genoten. Zondag was de 2e show een stuk drukker. Maar toen hebben wij de 1e show overgeslagen voor nog wat attracties...
Hey,
mogelijk heeft er al iemand hier bij stilgestaan (indien wel: ik heb er over gekeken:(, dus laat gewoon weten waar ik het antwoord vind ) , maar Fantasyland wordt voor Dreams grotendeels uren voordien al afgezet, waaronder een deel van de parade route (ter hoogte van bella notte), althans zo was het op 12 april.
Iemand enig idee hoe ze dit dan gaan doen in de zomer, als de Fantillusion uitrijdt, want dat zou dan betekenen dat hij voor publiek, maar tot aan de grens met Fantasyland rijdt, of ben ik mis?
Groeten,
sven
mogelijk heeft er al iemand hier bij stilgestaan (indien wel: ik heb er over gekeken:(, dus laat gewoon weten waar ik het antwoord vind ) , maar Fantasyland wordt voor Dreams grotendeels uren voordien al afgezet, waaronder een deel van de parade route (ter hoogte van bella notte), althans zo was het op 12 april.
Iemand enig idee hoe ze dit dan gaan doen in de zomer, als de Fantillusion uitrijdt, want dat zou dan betekenen dat hij voor publiek, maar tot aan de grens met Fantasyland rijdt, of ben ik mis?
Groeten,
sven
Svenneke schreefCOLONHey,
Groeten,
sven
Denk net als voorgaande jaren. Je mag vanaf IASW niet meer fantasyland in maar wel gewoon langs de parade route daar staan. Wanneer de parade is afgelopen zal men de poort naar discoveryland opengooien en moet iedereen snel via deze weg weg.
98x DLRP
2x WDW
2x WDW