Succes, ik heb altijd een hekel aan inpakken hahah!Mama van prinsesjes schreef:Lekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag.
Gaat helemaal goed komen.
Waar ga je heen?
Succes, ik heb altijd een hekel aan inpakken hahah!Mama van prinsesjes schreef:Lekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag.
Gaat helemaal goed komen.

3 weken Hong Kong, ik hoop 2 of 3 dagen Hong Kong Disneyland en een dagje naar Macau. Ik hoop dat mijn meisjes zondag fit genoeg zijn om naar Harbour city te gaan of naar Festival Walk.Jess schreef:Succes, ik heb altijd een hekel aan inpakken hahah!Mama van prinsesjes schreef:Lekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag.
Gaat helemaal goed komen.![]()
Waar ga je heen?
Snap je helemaal, kijk er ook weer ontzettend naar uit hihi! Wel veel foto's voor hier maken he!!Nee, we waren in feb/maart 2015 en oktober 2014 was de laatste keren (a)
Oh, die hotels zijn ook erg fijn hoor! We hebben een paar keer in Holiday Inn geslapen, beviel goed! We blijven nu 5 nachten in Coronado Springs en 10 in All Stars Sports. Laatste dag is 14-10. Nog kleine 2 weken en dan kan ik FPen reserveren, whoohoo! Kwam er alleen vandaag achter dat Splash Mountain dicht zit tot begin november.... zondag maar ff planning aanpassen (a)
Zoveel zin in! Als ik weer thuis ben kan ik een paar weken later van jouw TR weer genieten!
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Supergaaf!!!! Leuke vooruitzichten dus. Heel veel plezier alvast, maar dat gaat zeker lukken als ik het zo lees!Mama van prinsesjes schreef:3 weken Hong Kong, ik hoop 2 of 3 dagen Hong Kong Disneyland en een dagje naar Macau. Ik hoop dat mijn meisjes zondag fit genoeg zijn om naar Harbour city te gaan of naar Festival Walk.Jess schreef:Succes, ik heb altijd een hekel aan inpakken hahah!Mama van prinsesjes schreef:Lekker aan het inpakken voor volgende week vrijdag.
Gaat helemaal goed komen.![]()
Waar ga je heen?laatste 2 dagen dat er bij Harbour city een super heroes opstelling is en in festival walk staat cars.... :p en als we weer terug zijn vieren we de verjaardag van mijn man met 3 dagen dlp.

Mama van prinsesjes schreef:hahaha, ik lach me hier kapot. De meisjes zijn naar de kinderopvang en ze spelen (samen met 3 andere kindjes) dat ze met een vliegtuig op reis gaan. hahahaha... 3 x raden waar de reis heen gaat.

kan, iets specifiekers... hahahaha... shanghai, tokyo en parijs zelf kan ze gestolen worden.Japperboy schreef:Mama van prinsesjes schreef:hahaha, ik lach me hier kapot. De meisjes zijn naar de kinderopvang en ze spelen (samen met 3 andere kindjes) dat ze met een vliegtuig op reis gaan. hahahaha... 3 x raden waar de reis heen gaat.
Shanghai? Tokyo? Parijs?
Ik ben inderdaad helaas alweer aan het werk. Zal vanavond of morgen de rest van m'n trip report online zetten. Ben alleen de camera vergeten hier op m'n werk, dus kan het nu niet doenMama van prinsesjes schreef:Tess is geloof ik al weer werken, veel plezier nog.D-Tekenaar schreef:Laat ons hopen dat we elkaar nog spotten vandaag Tess
Blizzard Beach zat in oktober 2015 voor ons ook dicht, dit park nog nooit bezocht! BB is bij ons nu wel open. Ben heel benieuwd, we hebben wel een hele dag voor Typhoon Lagoon uitgetrokken, omdat ik las dat wanneer je de hele steile glijbanen niet doet, er niet zo heel veel meer overblijft van BB. We zullen het meemaken.Jess schreef: Snap je helemaal, kijk er ook weer ontzettend naar uit hihi! Wel veel foto's voor hier maken he!!![]()
Coronado Springs vind ik echt een mooi hotel!
Begin deze maand zag ik inderdaad het bericht voorbij komen dat Splash Mountain dan dicht is, zooo jammer want die vinden wij ook leuk. Vorig jaar was Big Thunder Mountain dicht tijdens ons verblijf, die is gelukkig wel weer open! Wat ik dan wel weer jammer vind is dat Blizzard Beach (waterpark) wederom dicht is, kunnen we er nog niet heen.
Mooi al die voorpret, hoe is je planning tot nu toe voor de parken?
Inmiddels staat mijn trip report van beide dagen onlineTess81 schreef:Ik ben inderdaad helaas alweer aan het werk. Zal vanavond of morgen de rest van m'n trip report online zetten. Ben alleen de camera vergeten hier op m'n werk, dus kan het nu niet doen
Ik zou ochtend dienst hebben vandaag, maar kon gelukkig ruilen en heb een avond dienst gekregen.

Typhoon Lagoon is een leuk waterpark vind ik, vooral de Crush 'n' Gusher glijbanen!Laura schreef:Blizzard Beach zat in oktober 2015 voor ons ook dicht, dit park nog nooit bezocht! BB is bij ons nu wel open. Ben heel benieuwd, we hebben wel een hele dag voor Typhoon Lagoon uitgetrokken, omdat ik las dat wanneer je de hele steile glijbanen niet doet, er niet zo heel veel meer overblijft van BB. We zullen het meemaken.Jess schreef: Snap je helemaal, kijk er ook weer ontzettend naar uit hihi! Wel veel foto's voor hier maken he!!![]()
Coronado Springs vind ik echt een mooi hotel!
Begin deze maand zag ik inderdaad het bericht voorbij komen dat Splash Mountain dan dicht is, zooo jammer want die vinden wij ook leuk. Vorig jaar was Big Thunder Mountain dicht tijdens ons verblijf, die is gelukkig wel weer open! Wat ik dan wel weer jammer vind is dat Blizzard Beach (waterpark) wederom dicht is, kunnen we er nog niet heen.
Mooi al die voorpret, hoe is je planning tot nu toe voor de parken?
Ik ga 1 dezer dagen een soort "pre"TR makenKortgezegd: we huren 3 dagen een auto, gaan niet naar Universal en doen 2x MNSSHP
Vandaag Esta aangevraagd, stapje voor stapje komen we er wel
![]()
Jullie doen wel Universal?