Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Snow
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2016, 11:43

D-Tekenaar schreefCOLONWelkom Snow !!!
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey .
Wat jammer dat je een reisje heb moeten afzeggen .
Ik weet helaas waar je over spreekt .
Mijn mama heeft kanker :(
Weet dat je hier ook altijd terecht kunt voor een niet Disney gesprek hé !!!
Dankje!
Oh wat rot om te horen, mijn vader heeft ook kanker. :(
Veel sterkte!
Gebruikers-avatar
Fiedelie
Member
Member
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 09:40

Hoi iedereen!

Mijn naam is Sofie, ik ben 29 jaar en kom uit Hasselt (België). Ik ben opgegroeid met Disney en was als kind echt verslaafd aan de Disneyfilms, vooral die met de prinsessen natuurlijk. Belle en het Beest was en blijft mijn grote favoriet.

Mijn eerste keer Disneyland Parijs was in 1992 en daarna zijn er nog heel wat tripjes gevolgd, eerst met mijn ouders en daarna met mijn man. We zijn dan een aantal jaar niet meer in Disney geweest (pas aan het werk en een huis gekocht dus we konden elke cent goed gebruiken) maar nu zijn de kriebels weer helemaal terug.

We hebben ondertussen 2 zoontjes, de oudste wordt binnen enkele maanden 4 en de jongste is net 1 geworden. De oudste is echt helemaal gek van Disney, en ook al is het een jongen: hij is dol op de prinsessen! De jongste is nog wat klein om al echt de Disney-microbe te hebben maar begint wel heen en weer te wippen als Mickey Mouse Clubhouse op tv komt dus die gaat vast dezelfde kant op.

We zijn vorig jaar 2 x naar Disneyland geweest en dit jaar denken we eraan om een jaarkaart te nemen aangezien we sowieso weer een keertje in de zomer en in de kerstperiode willen gaan. En met het 25-jarig bestaan in het vooruitzicht, zal een jaarkaart volgens mij goed gebruikt worden.

Zo, dat was het zo ongeveer denk ik! :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Woooohooooo !!!!

Weer een Limburgse Disney fan :)

Welkom Fiedelie !!!
Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D

Ps : even een berichtje voor de niet Limburgers ;) Ik ben ook blij met de niet Limburgse fans :D
Maar dit noemt men THE LIMBURG FEELING :thumbs: hahahaha
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Limburg magie :sorc: :lol:

Welkom Fiedelie :)
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Prins hasselt
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2016, 14:15

Hallo allemaal, ik heb me dus vandaag aangemeld, ik moet bekennen da ik echt gefascineerd ben door Disneyland Parijs... Vraag me niet waarom ma het is zo, ik ben mss wel al 36 jaar lentes jong...mss is het omda ge u dan zelf een beetje kind kunt voelen, en kunt dromen, ik probeer bijna ieder jaar te gaan, ma met de renovaties dit jaar pas ik...:-(
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Prins hasselt !!!

Ik wens je heel veel Disney plezier hier op Café Mickey :D
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Leeftijd speelt geen rol in Disneyland. Ik ben 32, geen kinderen en toch dol op Disney!
Welkom alle nieuwe leden!
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Zo is dat Annet! Ik ga eind deze maand mijn 33e verjaardag in DLP vieren! iets wat al heeeel erg lang op mijn verlanglijstje stond :lol:
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Afbeelding
Gebruikers-avatar
ivanakreil
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2016, 11:41

Hoi allemaal!

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Ivana, 25 jaar en woon in Zoetermeer. Ik ben opgegroeid met Disney en kan nu ook niet meer zonder. Het is mijn grooste hobby maar daarnaast houd ik ook van Star Wars, andere films en series, hardlopen, lezen, koffie en sushi. Ik volg de opleiding HBO Toerisme in Rotterdam en ik ben op dit moment aan het afstuderen. Ik onderzoek het zoek- en boekgedrag van gezinnen met kinderen ten aanzien van Disney vakanties voor DiscoverTheMagic.nl, wat ik ontzettend leuk vind om te doen:). Ik heb een apart topic geopend waar de link voor de enquête in staat (alle hulp is welkom).

Super leuk om op dit forum te zijn en mijn volgende triptje naar Disney staat gepland in juli:D

Magische groetjes,
Ivana
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Welkom Ivanakreil !

Ik wens je heel veel Disney plezier hier oo Café Mickey .
En ik wenste ook veel succes met je afstudeer project .
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Beste Disney-liefhebber

Als vriend van een Disney-addict kon het niet uitblijven, ook ik zit met een bepaald virus wat zich uit dat een portie DLP maandelijks nodig wordt geacht.
Voor mijn dertigste verjaardag heb ik een jaarpaspoort 'Fantasy ' gekregen. Omdat alleen maar eenzaam is, kreeg ook mijn vriendin een jaarpaspoort. Sinds februari 2016 zijn we toch al een zestal keer in DLP geweest. Juni proberen we zelfs driemaal aanwezig te zijn, maar we proberen voornamelijk 1 keer per maand te gaan.

Na het lezen van verschillende topics de afgelopen dagen zal tijdens het volgende bezoek ook een Photopass+ aangeschaft worden. Ook boekten we reeds een verblijf van 10 tot en met 14 april 2017 in een partnerhotel.

Vrienden en collega's die ons knus appartementen bezoeken zien onmiddellijk dat er Disney-fans wonen. Glazen, koekendoos, spaarpot, schoenen, ... in verschillende Disney-vormen. Ook op het werk vind je subtiele Disney-hints... Kortom, er gaat geen dag voorbij zonder een Disney-figuur tegen te komen.

En om D-Tekenaar een extra vraag te besparen. Ik ben afkomstig uit Heusden-Zolder, maar woon sinds juli 2015 in Ranst. Maar als Limburger word je geboren.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Hahahaha Welkom op Café Mickey Stijneke !!!
Ik wens je heel veel Disney plezier hier :)
Een Limburger blijf je ... Waar je ook woont ;)
En Heusden-Zolder rocks hahahaha
Lieveke
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2016, 11:53

Hi!

Lieveke, 40 jaar woonachtig met mijn man en drie boys (aka the Ratpack) in Dordrecht. Van oorsprong allebei Limburgers en bourgondiers. Onze jongens (Youp 8, Beau 4 en Floor 2bijna3) achten zichzelf ook Limburgers want, zoals Youp zegt 'je bent waar je gedoopt bent'.

Grote Disney-fans, 3 keer Disneyland Anaheim, 10 keer Disney World Kissimee, 4 keer Disneyland Parijs. Nu gaan we toch voor de jaarkaart (Fantasy) omdat het met inmiddels twee schoolgaande kinderen lastig is om vaak naar Orlando te gaan.

Ik werk als beleidsadviseur HR Analytics bij de Gemeente Rotterdam en kook graag voor vrienden en familie (met veel accessoires uit de Disney kookwinkel ;-))
Gebruikers-avatar
Imagineer1984
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 31 Mei 2016, 23:58

Hallo ! :stitch:
Even geaarzeld om lid te worden... heb na lange onderbreking gewaar geworden dat DLRP fans website echt weg is (en daar stonden zo'n fijne posts én dito informatie van me op *snif*).

Het is inmiddels al véél te lang geleden dat ik naar DLRP ben gegaan, en ik ben eigenlijk zwaar aan het uitkijken naar een visit van 2 of 3 dagjes nog vooraleer ik bij de tandarts mijn wijsheidstanden ga trekken (auw auw!). Maar zal een oproep doen in een passend forum.

Wat over mezelf: 31 jaar, m, niet-roker, hou van zwemmen en skiën, sta graag te shaken op een dansvloer (wel nog mét nodige decorum hoor). Van jongs af aan erg geïnteresseerd in de 'tech behind the magic' en het Imagineer gebeuren... de docu over "Shoot for the Moon: 40 Years of Imagineering" heb ik overigens eens uitgeschreven. Ooit nog een paper over 'wetenschapsherdenking' geschreven met de (thans verloren) attractie "From Time to Time: Le Visionarium" (met Timekeeper die Jules Verne per ongeluk op 'tijdreis' meeneemt).

Ik ben kei grote fan van soundtracks (verzamel er best wat): Hans Zimmer (al 2x live gezien, in 2011 op World Soundtrack Awards en 2016 in Palais 12 in Brussel), Michael Giacchino, John Williams, James Newton Howard, Harry Gregson-Williams, Carter Burwell, Inon Zur, Bear McCreary... yup :) .
Ben professioneel met iets serieuzere zaken bezig... sta in hoger onderwijs en geef Integrale Veiligheid.
Heb al 2x in buitenland gewerkt en gewoond (Parijs, Genève) en op Erasmus in buitenland studies volbracht, en recent nog een voortgezette professionele vorming op internationaal niveau gedaan (Genève).

Denk dat dit wel moet volstaan voor intro... 'k zal graag lezen over jullie uitstappen en trips !
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar