Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wauw wat gaaf @ magiededisney!

heel veel plezier gewenst vast
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

MagieDeDisney schreefCOLONNogmaals bedankt allemaal! :D
Wat onwijs gaaf! Ben blij voor je dat het is gelukt, topper!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Jolind
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2015, 14:56

Wat gaaf voor je joh!
Gefeliciteerd!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

@magiededisney wat gaaf, gefeliciteerd.

De 25e is er een disney meeting in Dordrecht. Zijn er nog mensen die daar ook naar toe gaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

MagieDeDisney schreefCOLONWoohoo, mag officieel vanaf januari voor een half jaar in Walt Disney World werken als costume operator!! :D

Proficiat :thumbs:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ik moest deze toch even delen na een geweldig Disney shop dagje gisteren met Miss Ariel en Prince Erik :yes:

Afbeelding

Overal waar ik kom langs vlaamse wegen ..kom ik mijn vriend Darth Vader tegen :D ..zelfs in Wijnegem
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Haha, Bert leuke foto!!.... "never underestimate the power of the Dark Side" ....
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Dankje Lars :) en klopt helemaal hahaha
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Wat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Pfff, klinkt heftig! Hopelijk niet nu nog iets ergs aan de hand?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vdbemdsa schreefCOLONWat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
Hoorde onlangs iemand anders ook heel erg klagen over het personeel in dat ziekenhuis! Gelukkig zijn ze bij Disney vriendelijker....
Hopelijk ben je nu beter?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

vdbemdsa schreefCOLONWat een leuk kerstweekend moest worden tesamen met kids, echtgenoot, zus en schoonbroer in Golden forest room van sequoia lodge, is beetje anders uitgedraaid. De eerste dag ben ik 's Avonds zo ziek geworden dat ik naar spoed ben gebracht met ziekenwagen in ziekenhuis dicht bij Disneyland. En wat een onbeleefde personeelsleden daar, echt ongelooflijk. Geen hulp van iets, ik viel flauw en moest me toch maar zelf aankleden en zo, echt onbeschoft personeel. Gelukkig maar 1 nachtje daar, de rest op kamer hotel doorgebracht en daar waren ze heel behulpzaam. Gelukkig dat zus en schoonbroer er bij waren, dat die de kids toch nog een beetje hebben kunnen laten genieten van hun tripje.
Wat rot zeg !!!
Hopelijk is je volgende trip beter
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ah nee! Wat ontzettend balen! Gaat het nu wel weer goed met je?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ow neeeeee, meen je niet. :o Hopelijk gaat het nu wel beter met je.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

oei dat is niet leuk. hopelijk gaat het al wat beter.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar