Newport Bay Club.
In oktober 2003, samen met nu inmiddels mn hubje..
Verkocht aan het hotel, heb dan ook altijd gezegd dat ik een marinegetinte slaapkamer wilde, en die heb ik nu inderdaad! Heb nu alle hotels, op Disneyland Hotel na, gehad!
Welk Disney hotel verbleef je je allereerste keer?
Allereerste keer in 1995 was in Sequoia Lodge.
Aangezien ik toen 4 jaar werd kan ik me niet heel veel meer herinneren.
Het enige wat mij heel goed is bijgebleven is dat de bedden zo hoog waren dat ik er alleen niet in kwam haha!
Ben toen 's nachts uit bed gerold en mijn ouders hebben me weer op bed moeten tillen.
Aangezien ik toen 4 jaar werd kan ik me niet heel veel meer herinneren.
Het enige wat mij heel goed is bijgebleven is dat de bedden zo hoog waren dat ik er alleen niet in kwam haha!
Ben toen 's nachts uit bed gerold en mijn ouders hebben me weer op bed moeten tillen.
It's a Disney kind of day!
- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Mijn eerste Disney hotel was Cheyenne. Ik denk dat dit in 2006 of 2007 was. Hiervoor was ik 2x eerder in Disneyland geweest, maar 1x op een camping en 1x in een Ibis hotel. Ik vond Cheyenne toen super! Ben er een paar jaar geleden nog een geweest, maar vond het toen zeer verouderd. Zou het nu daardoor denk ik niet snel nog eens boeken.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Volgende hotel dat gerenoveerd wordt is Cheyenne 
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Kijk, dan wordt het een ander verhaal 
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Begin jaren 90 ergens in Sequia Lodge was de eerste keer. Later nog eens daar geweest maar allemaal te ver in m'n kindertijd, herinner mij er quasi niets van.
In 2007 in Cheyenne geweest. En van 2012 tot nu reeds 3x opnieuw in Sequoia (dik in orde!). We denken eind dit jaar eens naar New York te gaan, en voor komende winter zou ik graag eens de Golden Forest van Sequoia eens uittesten!
In 2007 in Cheyenne geweest. En van 2012 tot nu reeds 3x opnieuw in Sequoia (dik in orde!). We denken eind dit jaar eens naar New York te gaan, en voor komende winter zou ik graag eens de Golden Forest van Sequoia eens uittesten!
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Davy Crockett Ranch toen ik een jaar of 8 was. Daar weet ik dus niet zoveel meer van, maar aan de video's en foto's te zien van toen: het was erg sfeervol en gezellig (was in de kerstvakantie), leuk zwembad.
De eerste keer dat ik zelf in een Disney hotel ging en dus nog wel goed weet was Santa Fé, in 2013. Leuk hotel, maar niet mijn favoriet.
De eerste keer dat ik zelf in een Disney hotel ging en dus nog wel goed weet was Santa Fé, in 2013. Leuk hotel, maar niet mijn favoriet.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
- Cynderella
- Member

- BerichtenCOLON 326
- GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35
1992,eerste keer geweest maar geen Disney hotel
1998; Santa Fe, met het hele gezin, machtig mooi toen, ik was 11!
2007; wederom Santa Fe. Kan me er niet zo veel met van herinneren.
2013; Cheyenne, vond het wat tegenvallen. Het ontbijt karig en het grote bed klein.
Wel die laatste keer enkel gelopen naar het park. We zaten namelijk dicht op de Rio Grande rivier en als je van de parken kwam was het het eerste gebouw.
Hierna enkel geweest met camper of ibis budget hotel genomen, dit ivm jaarkaart
1998; Santa Fe, met het hele gezin, machtig mooi toen, ik was 11!
2007; wederom Santa Fe. Kan me er niet zo veel met van herinneren.
2013; Cheyenne, vond het wat tegenvallen. Het ontbijt karig en het grote bed klein.
Wel die laatste keer enkel gelopen naar het park. We zaten namelijk dicht op de Rio Grande rivier en als je van de parken kwam was het het eerste gebouw.
Hierna enkel geweest met camper of ibis budget hotel genomen, dit ivm jaarkaart
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018- crepe-au-chocolat
- Member

- BerichtenCOLON 81
- GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39
De eerste keer kan ik me niet meer herinneren. Dat was bij cheyenne. Daarna nog een keer naar Santa fe geweest en sinds dien eigenlijk alleen nog maar bij andere hotels buiten Disney.
Mijn eerste keer was in 2003 in Cheyenne in Wild bill Hickock. Ik was toen 10 en kan me niet alles meer precies herinneren. Wel had ik na afloop een complete cowboy outfit. Wat ik me wel goed kan herinneren is dat ik en mijn broer tijdens het inchecken ons kapot schrokken, omdat er ineens een 'echte' cowboy achter ons stond en zijn pistool bij mijn broers nek hield. We zijn daarna tot en met 2009 ieder jaar naar Cheyenne teruggegaan tot we een reisje wonnen en in Sequoia Lodge mochten verblijven. Ik weet dat toen ineens een stuk luxer was (de jaren daarvoor waren wij er echt van overtuigd dat het een complex was waar de cast members verbleven
).

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Eerste keer Disney was in hotel New York, denk in 99.
Sindsdien alleen nog in Cheyenne geweest. Al de andere keren waren partner hotels.
Sindsdien alleen nog in Cheyenne geweest. Al de andere keren waren partner hotels.
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt