Welk Disney hotel verbleef je je allereerste keer?

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Hoi iedereen! :donald:

het leek me een leuk idee om een topic te maken over welk Disney hotel je allereerste keer verbleef
en hoe je ervaring hier was, etc.

mijn eerste Disney hotel was Santa fe, ik vond het destijds een enorm leuk en mooi hotel, vooral omdat Mickey en friends nooit ver weg waren en we als ontbijt croissants en chocolade broodjes kregen :lol:
dit vond ik super! we waren destijds met 7 personen op reis en hadden 2 kamers naast elkaar met zo'n schuifdeur zodat je van de ene kamer naar de andere kon, wat handig voor mijn ouders en oma en opa was. ik weet ook nog dat mn zusje en ik heel blij waren dat ze Disney channel hadden aangezien we dit niet thuis hahha. we zijn toen altijd met de busdienst naar het park geweest en die waren meestal erg vol terwijl ze toch om de 10min reed, ik weet niet meer in welke maand we toen geweest zijn maar het was toen ook in het park druk dus kan hogseizoen zijn geweest. in het game stuk ben ik toen niet echt geweest, in het winkeltje des te meer haha, had toen ook geen weet vd character meets die ze toen hadden. terugkijkend vond ik het een fijn verblijf in een leuk aangekleed hotel ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik was 2,5 jaar oud dus ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren haha.
Maar de eerste keer was in mei 1992 en ik verbleef in het Disneyland Hotel.
Ik kan me wel herinneren dat er een sofa stond met ronde armleuningen en een rond kussen waar ik op sliep.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Newport Bay, maar toen was ik een jaar of 4/5/6 dus ik weet er niet veel meer van. Alleen dat het ontbijt toen niet leuk was. En hier is het tot nu toe ook bij gebleven.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Mouseketeer schreefCOLONIk was 2,5 jaar oud dus ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren haha.
Maar de eerste keer was in mei 1992 en ik verbleef in het Disneyland Hotel.
Ik kan me wel herinneren dat er een sofa stond met ronde armleuningen en een rond kussen waar ik op sliep.
tja op die leeftijd hebben we niet veel meer nodig he ;) hihi je sliep vast heerlijk :P
Alien schreefCOLONNewport Bay, maar toen was ik een jaar of 4/5/6 dus ik weet er niet veel meer van. Alleen dat het ontbijt toen niet leuk was. En hier is het tot nu toe ook bij gebleven.
nooit meer verbleven?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Sequoia Lodge, nog steeds mijn favoriet. Is ook pas 9 jaar geleden haha.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Tijdens onze eerste trip verbleven we in het formule 1 hotel .
Maar dit is niet echt een Disney hotel hé !

Dus gaan we een jaartje verder :)
Het jaar dat ik mijn eerste communie deed .
En voor deze gelegenheid wou ik maar één cadeau !
En dat was Disneyland Paris.
We verbleven toen in Santa Fe !
Het geen wat ik mij het meeste herinner zijn de characters smorgens in het hotel.
En de tv'tjes met Disney channel in het restaurant .
Met Boks ( Belgishe organisatie kinderen stofwisselingsziekte) zijn we er ook eens geweest.
En ook van toen heb ik exact dezelfde herinneringen .
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Miss Ariel schreefCOLONnooit meer verbleven?
Niet in het resort zelf, zou dat graag een keer willen maar mijn reisgezelschap vindt dat dan een beetje te duur :jack:
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Bij mij was dat in 1995 in Newport Bay en dat is lang ons favoriete hotel geweest, tot we Sequoia Lodge ontdekten ;-)
Gebruikers-avatar
kurt39
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2013, 12:22

Hotel Newport Bay 1995 .
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Mijn eerste disneyhotel was de Santa fé
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

New port bay club, volgens mij okt 96.
vanwege de stijl.
ondertussen in alle 7 disneyhotels verbleven en wat partnerhotels en hotels in de buurt.
Lianne
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2013, 12:28

Toen ik een jaar of 18 was ging ik voor t eerst. Santander Fe natuurlijk, want dat was betaalbaar voor studenten met een krantenwijk.

Ik vond t toen allemaal wel prima. Het ontbijt was qua beleg niet top. Maar dan kwam ik er wel op chocoladebroodjes.

De bedden enz vond ik altijd wel lekker liggen. Na dat bezoek zelfs nog 2 x weer geweest.

Tegenwoordig altijd Sequoia Lodge of New York, maar zou er best nog eens weer willen kijken.
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Mijn eerste keer was een hotel in parijs maar welke het was weet ik niet meer, was via peterlanghout toen der tijd.
En de tweede keer was ibis hotel in ville pinte.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
xxRolindexx
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2014, 18:50

Mijn eerste x 8 jaar geleden, santa fe met me zus en zusje met de tros reis.. Wat ik me herinner de Avond studio's afgehuurd tros, optredens topstars en Elize
Terstac86
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2014, 10:39

Onze eerste keren was in Santa Fe , wij vinden het een goed hotel en de,kinderen hebben het er altijd naar hun zin
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar