het leek me een leuk idee om een topic te maken over welk Disney hotel je allereerste keer verbleef
en hoe je ervaring hier was, etc.
mijn eerste Disney hotel was Santa fe, ik vond het destijds een enorm leuk en mooi hotel, vooral omdat Mickey en friends nooit ver weg waren en we als ontbijt croissants en chocolade broodjes kregen
dit vond ik super! we waren destijds met 7 personen op reis en hadden 2 kamers naast elkaar met zo'n schuifdeur zodat je van de ene kamer naar de andere kon, wat handig voor mijn ouders en oma en opa was. ik weet ook nog dat mn zusje en ik heel blij waren dat ze Disney channel hadden aangezien we dit niet thuis hahha. we zijn toen altijd met de busdienst naar het park geweest en die waren meestal erg vol terwijl ze toch om de 10min reed, ik weet niet meer in welke maand we toen geweest zijn maar het was toen ook in het park druk dus kan hogseizoen zijn geweest. in het game stuk ben ik toen niet echt geweest, in het winkeltje des te meer haha, had toen ook geen weet vd character meets die ze toen hadden. terugkijkend vond ik het een fijn verblijf in een leuk aangekleed hotel