Disney Magic on Parade

driesko69
Member
Member

glstitch @ wo 28 sep, 2011 12:58 schreef:
max @ 26 sep 2011 17:59 schreef:het is spijtig maar waar dat de slechterikken zullen verdwijnen uit de parade is eigenlijk al een tijd bekend en fantilusion komt terug zoals het er nu uitziet en het hele jaar lang
Oke , als fanti een heel jaar lang rijd , dan zullen ze toch de moteren moeten vervangen , en waarschijnlijk alle bewegende transfotmaties . Komaan ik ben dit zomerseizoen 3 dagen geweest en 2x had fanti problemen met een float die niet meer vooruit wou ( malificent ) en een showstop probleem met Jafar.

:stitch:

Fanti gaat echt niet elke dag uitrijden, dat is gewoon een gerucht dat op basis van verkeerd geinterpreteerde info de wereld is ingestuurd. Deze zomer heb ik fanti een tiental keer gezien, en slechts 1 keer was de parade volledig of zonder problemen.
Dat zou bovendien willen zeggen dat er twee parades en een avondshow zouden moeten plaatsvinden na zonsondergang...
stefanvdoest
Member
Member

ik heb een aantal problemen gespot op youtube.

jafar kan daar niet draaien.

sturen,remmen gaat niet helemaal goed bij jafar float.beide video's zijn door sun4me bedankt.
Prince Charming

De officiele tekst uit de UK brochure:

Disney Magic on Parade casts Disney Characters in a fantastic new carnival especially for our 20th Anniversary. Flying out from their unforgettable stories trailing light, colour, music and magic, they glide through the Park's atmosphere, before Mickey and friends in a spectacular finale.
Ulti
Member
Member

Jammer dat het Magic On Parade is geworden, vind het niet de mooiste naam voor een parade :-/
bradybrad7
Member
Member

Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar de afwerking van deze parade en of ze die interactie met bezoekers gaan houden. Al ben ik daar niet zo'n fan van :)
Gert
Member
Member

Tevens verdwijnt fantillusion niet, en zal deze weer gewoon te zien zijn tijdens het zomerseizoen (7 juli 2012 tot en met 2 september 2012) en de Halloween Nacht op 31 oktober 2012. Voor de winter is er nog niets bevestigd voor de fantillusion, maar dit kan net als vorig jaar nog later volgen..
kevin
Member
Member

Weet al iemand wanneer de floats van mickey en de princessen eruit gaan?
Wat gaan ze eigenlijk doen met Dreams of Power float???
98x DLRP
2x WDW
Prince Philip
Member
Member

Na wat nu de geruchten zijn is dat vanaf 9 januari dreams of power weer terug is.

De remake zal waarschijnlijk vanaf 4 maart plaats vinden dan staat er in de planning dat ze stoppen met de showstop, dus waarschijnlijk zullen ze dan een maand hebben om te beginnen met het verbouwen van de floats. Sowieso is de laatste float vorig jaar ook weg geweest en liepen de princessen voor de float van Ariel & Aladdin dus zal dit waarschijnlijk wederom gebeuren en de eerste float zal minder lang weg zijn uit de Parade en het update van de andere floats zal waarschijnlijk tussendoor steeds gebeuren en niet erg op vallen voor de bezoekers.

Daarna zal wat nu bekend is bij de parade Disney Magic on Parade de float Dreams of Power niet terug keren en gebruikt gaan worden voor de Halloween seizoenen.
glstitch
Member
Member

kevin @ 26 nov 2011 18:57 schreef:Weet al iemand wanneer de floats van mickey en de princessen eruit gaan?
Wat gaan ze eigenlijk doen met Dreams of Power float???
Er wordt gezegd (en dat is al een paar maanden hetzelfde) de Dreams of Romance II er ongeveer uit komt te zien zoals bij onze goede vriend Prins .... aleen zal 'het glazen kasteel' vervangen worden door Scorrer Mickey. Rapunzel vervangt Aladdin en Yasmine . En een paar andere koppels verdwijnen of rijden in koetsen mee .
Prince Philip
Member
Member

Er zin inmiddels weer enkele geruchten over de parade naar buiten gekomen.

Zo komt na christmas season Dreams of Power voor 3 maanden weer terug en gaat deze
daarna backstage en word er gezegt dat deze uitgekleed word en dat ze er een verjaardagstaart
van zullen gaan maken voor volgendjaar.

Teven zal al snel de Dreams Of Romance 2 verdwijnen naar backstage om omgebouwt te worden en dit
ook met Imaginations. Het is nog niet duidelijk hoe de Fab 5 zich voort zal plaatsen in de parade
tijdens de periode dat deze float weg is er word gesproken over dat ze in de Cars from Mainstreet zullen plaats nemen. Ook is er een gerucht over dat ze misschien in de Dance Express Plaats nemen want deze stopt namelijk ook per 7 januari.

Over de koetsen van prinsessen is enkel het gerucht dat er misschien oude float gebruikt gaan worden voor hun als koets (ik denk dan aan Float van Santa terug naar Cinderella maar we weten het nooit bij paris).

Dus er gaat weer even genoeg de ronde wat we misschien kunnen gaan verwachten in de parade volgendjaar.
Wezz
Member
Member

Nee niet de Dreams of Power slopen.. :( En als het wel zo is, wil ik Hades hebben :bleh:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
kevin
Member
Member

Leuk die nieuwtjes,ben reuze benieuwd! houd ons op de hoogte!

Maar denk dan wel dat de dreams of power float niet 3 maanden zal blijven. Anders kan hij pas eind maart weg en in zo'n korte tijd krijg je hem echt niet omgebouwd... maar we wachten af...
98x DLRP
2x WDW
Prince Philip
Member
Member

Als ze het goed demonteren ze hem zo dat hij nadien weer gewoon terug opgebouwd kan worden.
sebasjecc
Member
Member

Krijgen we dan geen nieuwe 'express'?
want als de prinsessen daar dan op staan tijdens de parade, lijkt het me niet dat ze m voor de parade en voor de 'express' zullen gebruiken.
Prince Philip
Member
Member

Nee de prinsessen zullen waarschijnlijk zoals bij de ingekorte parade vorig jaar voor romance 1 gaan lopen maar ze zullen voor Mickey, Minnie, Donald, Goofy, Pluto, Chip & Dale toch iets moeten vinden om deze te vervoeren. Dus wordt gesproken of hoe dat gebeurd kan. Of main street auto's of zou ook kunnen op Dance Express. Maar is niet gezegd dat zo is, het is alleen speculatie.
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2017”