Disney Magic on Parade

BUTTON_POST_REPLY
Ulti
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2011, 13:24

max @ ma 26 maart, 2012 21:35 schreefCOLONis er ook een video van de trein
Hier is een filmpje van de trein! http://www.facebook.com/photo.php?v=345003568879409
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Ziet er leuk uit, vindt alleen de muziek nog niet zo pakkend. Ik bedoel dat het niet meteen in je hoofd blijft zitten. Moet het misschien wat vaker horen :wink:
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Gistere was er al een aanpassing in de parade zo was Tinkerbell niet meer te zien en zat Donald op deze plek.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

lady @ wo 28 maart, 2012 10:18 schreefCOLONZiet er leuk uit, vindt alleen de muziek nog niet zo pakkend. Ik bedoel dat het niet meteen in je hoofd blijft zitten. Moet het misschien wat vaker horen :wink:
Wij zagen hem de eerste dag en de muziek werkt Hoor! Het blijft wel in je hoofd zitten als je ze in het echt ziet.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Svenneke
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2009, 10:42

Prince Philip @ wo 28 maart, 2012 09:57 schreefCOLONGistere was er al een aanpassing in de parade zo was Tinkerbell niet meer te zien en zat Donald op deze plek.
Donald? Dat ze dat maar snel weer aanpassen :?
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

Svenneke @ 28 maart 2012 13:05 schreefCOLON
Prince Philip @ wo 28 maart, 2012 09:57 schreefCOLONGistere was er al een aanpassing in de parade zo was Tinkerbell niet meer te zien en zat Donald op deze plek.
Donald? Dat ze dat maar snel weer aanpassen :?
Ik wil Tink ook in de parade , maar het was vaal logischer dat Donald daar zat , mss Tink achter de eerste float zetten ?
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Eigenlijk is dat stoeltje achterop veel te klein.. Tinkerbell moest al bukken, en op de foto's ziet Donald er ook zo lomp uit. Ben benieuwd wie er vandaag zit ;)
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

kuva @ wo maart 28, 2012 11:28 am schreefCOLON
lady @ wo 28 maart, 2012 10:18 schreefCOLONZiet er leuk uit, vindt alleen de muziek nog niet zo pakkend. Ik bedoel dat het niet meteen in je hoofd blijft zitten. Moet het misschien wat vaker horen :wink:
Wij zagen hem de eerste dag en de muziek werkt Hoor! Het blijft wel in je hoofd zitten als je ze in het echt ziet.
Oh, gelukkig, dat zou ook erg jammer zijn geweest.
Jens
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2009, 18:08

Vandaag zat tink er terug… Don't worry people ze hebben gewoon verschillende dingen getest deze week, dat was de bedoeling van deze soft openings… Normaal gezien zal er ook nog wat veranderen aan de eerste float.
thinkerwheel
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2012, 19:40

Kan niet wachten om te gaan in juni!!
Gebruikers-avatar
binra
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2010, 21:30

Vandaag de eerste films bekeken van de parade, samen met mijn kleine meid.
Nou die is nu ontroostbaar, verdrietig liep ze naar haar vader: 'papa, heel slecht nieuws, belle, mijn allerliefste lievelings prinses is niet meer in de parade'.
Nee deze parade hoeft van haar niet.
Waarschijnlijk weer vanaf december 2014 een jaarkaart aanschaffen en back to the magic.
Gebruikers-avatar
kevin
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 22:30

In het echt vind ik hem super! Lekker veel aktie en kleur! Muziek went nu echt wel en de eerste float valt reuze mee kwa barbiegehalte. De leds op de eerste en laatste float zijn geweldig!
98x DLRP
2x WDW
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Geen Tinkerbell te bekennen.. Segways Everywhere! :bleh:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Tinkerbell is sinds zondag weer uit de parade omdat haar kostuum moet wat aangepast worden voor de plaats waar ze zit tot die tijd dat dit nog niet klaar is zit Donald op haar plaats.

Helaas is er toch op het laatste moment voor gekozen belle niet te plaatsen in de parade terwijl er volgens (backstage informatie) wel rehearsals zijn geweest met een koets voor Belle.
Gebruikers-avatar
bradybrad7
Member
Member
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27

Prince Philip @ di apr 03, 2012 7:20 pm schreefCOLONTinkerbell is sinds zondag weer uit de parade omdat haar kostuum moet wat aangepast worden voor de plaats waar ze zit tot die tijd dat dit nog niet klaar is zit Donald op haar plaats.

Helaas is er toch op het laatste moment voor gekozen belle niet te plaatsen in de parade terwijl er volgens (backstage informatie) wel rehearsals zijn geweest met een koets voor Belle.
Jammer dat ze niet meer in de parade zit want ze is mijn lievelingsprinses :(
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar