Hier is een filmpje van de trein! http://www.facebook.com/photo.php?v=345003568879409max @ ma 26 maart, 2012 21:35 schreefCOLONis er ook een video van de trein
Disney Magic on Parade
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Gistere was er al een aanpassing in de parade zo was Tinkerbell niet meer te zien en zat Donald op deze plek.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Wij zagen hem de eerste dag en de muziek werkt Hoor! Het blijft wel in je hoofd zitten als je ze in het echt ziet.lady @ wo 28 maart, 2012 10:18 schreefCOLONZiet er leuk uit, vindt alleen de muziek nog niet zo pakkend. Ik bedoel dat het niet meteen in je hoofd blijft zitten. Moet het misschien wat vaker horen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik wil Tink ook in de parade , maar het was vaal logischer dat Donald daar zat , mss Tink achter de eerste float zetten ?Svenneke @ 28 maart 2012 13:05 schreefCOLONDonald? Dat ze dat maar snel weer aanpassenPrince Philip @ wo 28 maart, 2012 09:57 schreefCOLONGistere was er al een aanpassing in de parade zo was Tinkerbell niet meer te zien en zat Donald op deze plek.
Eigenlijk is dat stoeltje achterop veel te klein.. Tinkerbell moest al bukken, en op de foto's ziet Donald er ook zo lomp uit. Ben benieuwd wie er vandaag zit 
Oh, gelukkig, dat zou ook erg jammer zijn geweest.kuva @ wo maart 28, 2012 11:28 am schreefCOLONWij zagen hem de eerste dag en de muziek werkt Hoor! Het blijft wel in je hoofd zitten als je ze in het echt ziet.lady @ wo 28 maart, 2012 10:18 schreefCOLONZiet er leuk uit, vindt alleen de muziek nog niet zo pakkend. Ik bedoel dat het niet meteen in je hoofd blijft zitten. Moet het misschien wat vaker horen
-
thinkerwheel
- Member

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2012, 19:40
Kan niet wachten om te gaan in juni!!
Vandaag de eerste films bekeken van de parade, samen met mijn kleine meid.
Nou die is nu ontroostbaar, verdrietig liep ze naar haar vader: 'papa, heel slecht nieuws, belle, mijn allerliefste lievelings prinses is niet meer in de parade'.
Nee deze parade hoeft van haar niet.
Nou die is nu ontroostbaar, verdrietig liep ze naar haar vader: 'papa, heel slecht nieuws, belle, mijn allerliefste lievelings prinses is niet meer in de parade'.
Nee deze parade hoeft van haar niet.
Waarschijnlijk weer vanaf december 2014 een jaarkaart aanschaffen en back to the magic.
Geen Tinkerbell te bekennen.. Segways Everywhere! :bleh:
- Prince Philip
- Member

- BerichtenCOLON 432
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46
Tinkerbell is sinds zondag weer uit de parade omdat haar kostuum moet wat aangepast worden voor de plaats waar ze zit tot die tijd dat dit nog niet klaar is zit Donald op haar plaats.
Helaas is er toch op het laatste moment voor gekozen belle niet te plaatsen in de parade terwijl er volgens (backstage informatie) wel rehearsals zijn geweest met een koets voor Belle.
Helaas is er toch op het laatste moment voor gekozen belle niet te plaatsen in de parade terwijl er volgens (backstage informatie) wel rehearsals zijn geweest met een koets voor Belle.
- bradybrad7
- Member

- BerichtenCOLON 95
- GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2009, 19:27
Jammer dat ze niet meer in de parade zit want ze is mijn lievelingsprinsesPrince Philip @ di apr 03, 2012 7:20 pm schreefCOLONTinkerbell is sinds zondag weer uit de parade omdat haar kostuum moet wat aangepast worden voor de plaats waar ze zit tot die tijd dat dit nog niet klaar is zit Donald op haar plaats.